بهترین مدل مانتو برای خانم های لاغر و قد کوتاه کدام است؟ - پارسی زی
بلیط چارترکیش و لحظه آخری کیش

بلیط چارترکیش و لحظه آخری کیش

بلیط چارتر و لحظه آخری کیش جزیره زیبای کیش از مهمترین جزایر خلیج فارس استان هرمزگان می باشد و از جمله جزیره های دیدنی با …

تفاوت حصر وراثت با انحصار وراثت در قوانین جدید

تفاوت حصر وراثت با انحصار وراثت در قوانین جدید

چکیده : تفاوت حصر وراثت با انحصار وراثت در قوانین جدید + مشاوره حقوقی با بهترین وکیل دادگستری در شیراز حامد اسکندری   پس از فوت …

رزرو بهترین هتل های چهار ستاره مشهد نظیر هتل کیانا مشهد

رزرو بهترین هتل های چهار ستاره مشهد نظیر هتل کیانا مشهد

رزرو بهترین هتل های چهار ستاره مشهد نظیر هتل کیانا مشهد هتل کیانا مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره خوب مشهد است که در …

بهترین مدل مانتو برای خانم های لاغر و قد کوتاه کدام است؟

روش انتخاب بهترین مدل مانتوها برای خانم های لاغر و کوتاه هنگام خرید حضوری و خرید مانتو اینترنتی، باید مورد توجه قرار بگیرد. معمولاً خانم هایی که لاغر هستند، دوست دارند مانتو هایی بپوشند که اندام آن ها را زیاد لاغر نشان ندهد و یا خانم هایی که قد کوتاهی دارند دوست دارند مانتوهای بپوشند که آن ها را بلندتر و کشیده تر نشان بدهد. این افراد معمولاً برای انتخاب لباس و مانتو حساسیت ویژه‌ای به خرج می‌دهند. حالا اگر خرید مانتو اینترنتی باشد، قطعاً سخت‌گیری‌های این افراد بیشتر می شود. چرا که نمی توانند مانتو را بپوشند و خودشان را هنگام پرو مانتو تماشا کنند؛ بنابراین بهتر است نکات لازم برای خرید مانتو اینترنتی را بدانند.

  • توجه داشته باشید که یکی از آیتم های مهمی که خانم های قد کوتاه و لاغر برای خرید مانتو باید به آن توجه کنند این است که مانتو های طرح دار، مانتو هایی که کمربند دارند و یا جیب های بزرگ دارند، باعث می شوند تا جثه آن ها کوچک تر و قد آنه ا کوتاه تر جلوه کند.
  • بنابراین اگر قصد خرید مانتو طرح دار را دارند، باید از مانتو هایی که دارای طرح ریز هستند، استفاده کنند.
  • مانتوهایی که دوکی شکل هستند، برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب اند، چرا که این مانتو ها در قسمت وسط کمی پهن تر می شوند و مناسب خانم های قد کوتاه هستند.
  • انتخاب قد مانتو نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال مانتوهایی که کوتاه هستند و تا زیر باسن می رسند قد خانم ها را بلندتر نشان می دهند. پوشیدن کت و شلوار یک رنگ نیز می تواند باعث کشیده تر شدن قد خانم ها شود.

مانتو اسپرت طبقه طبقه مناسب افراد لاغر و قد کوتاه

راهنمای خرید مانتو برای خانم های لاغر

با مطالعه راهنمای خرید مانتو برای خانم های لاغر و انتخاب بهترین مدل مانتو برای خانم های لاغر و قد کوتاه می توانید یک مانتو بسیار شیک و مناسب خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی مانتو کاندیدا انواع مدل های مانتو و لباس زنانه مناسب خانم های خوش سلیقه وجود دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای انتخاب مانتو و خرید مانتو اینترنتی سختگیری می کنید، با مراجعه به وبسایت مانتو کاندیدا و مطالعه راهنمای خرید مانتو برای خانم های قد کوتاه و مشاهده بهترین مدل مانتوها برای خانم های لاغر و قد کوتاه می‌توانید یکی از مدل های زیبای موجود در وبسایت را انتخاب و خریداری نمایید.

  • توجه داشته باشید که خانم های لاغر اگر مانتو هایی بپوشند که فیت بدن آن ها باشد، کشیده تر جلوه می کنند.
  • ولی اگر مانتو های اورسایز بپوشند جثه آن ها کوچک تر به نظر می رسد.
  • مانتوهای خیلی تنگ برای افراد لاغر مناسب نیست. مانتو هایی که راه های عمودی دارند، برای افراد لاغر مناسب نیست.
  • بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.
  • مانتو هایی که دارای طرح های لایه لایه هستند برای اندام لاغر مناسب است.
  • مانتو هایی که برش از قسمت کمر دارند، باعث می شود تا پایین تنه این افراد درشت تر نمایش داده شود و لاغری آن ها پوشانده شود.

راهنمای خرید مانتو برای خانم های قد کوتاه

جهت خرید مانتو برای خانم های قد کوتاه می توانید سری به وب سایت اینترنتی مانتو کاندیدا بزنید. در این وبسایت با مطالعه راهنمای خرید مانتو برای خانم های قد کوتاه می توانید انواع مدل های زیبا و شیک مناسب برای افراد قد کوتاه را ببینید و یکی از این مدل ها را با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

  • مانتوهای مدل کمربندی برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب هستند. سعی کنید کمربندهای مانتو ظریف و هم رنگ آن باشد تا پاهای شما را کشیده تر جلوه دهد.
  • پوشیدن مانتوهایی که طرح شلوغ و برجسته دارند، اصلاً برای افراد قد کوتاه مناسب نیست. این افراد ظاهر و اندام ظریفی دارند به همین خاطر بهتر است از طرح های راه راه عمودی که اندامشان را کشیده نشان می دهد، استفاده کنند.
  • پوشیدن مانتوهای بلند با رنگ تیره قد شما را بلندتر نشان می دهد؛ بنابراین از پوشیدن مانتو های بلند و گشاد خودداری کنید و از ما مانتوهایی که فیت بدن شما هستند استفاده کنید.
  • معمولاً مانتو هایی که قد آن ها تا روی زانو است، برای خانم های قد کوتاه مناسب است.

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 17 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.