قیمت پروتز پا زیر زانو چقدر است؟ آیا بیمه هزینه ساخت آن را پرداخت می کند؟ - پارسی زی
معرفی بهترین پمپ سیرکوله

معرفی بهترین پمپ سیرکوله

در این نوشتار به معرفی بهترین پمپ سیرکوله موجود در بازار می پردازیم. با استفاده از پمپ ها میتوان آب و دیگر سیالات را از …

خانه های پیش ساخته را ارزان بخر

خانه های پیش ساخته را ارزان بخر

خانه های پیش ساخته را ارزان بخر با توجه به گرانی مسکن و سازه های سنتی تکنولوژی به کمک بشر آمد تا بتواند سازه هایی …

اشنایی با انواع راهبند ها و راهبند الکترونیکی

اشنایی با انواع راهبند ها و راهبند الکترونیکی

چکیده : استفاده از راهبندها بسیار زیاد شده است افرادی که به امنیت ساختمان ها و مکانی که در آن زندگی می‌کنند بسیار اهمیت می دهد …

C:\Users\AREF\Desktop\قیمت پروتز پا زیر زانو.jpg

قیمت پروتز پا زیر زانو چقدر است؟ آیا بیمه هزینه ساخت آن را پرداخت می کند؟

پروتزها را با توجه به نوع اندام قطع شده می سازند. برای مثال، اگر فردی مچ پای خود را از دست داده باشد، باید برای ساخت و نصب پروتز مچ پا و کسی که آرنج خود را از دست داده است، می بایست برای ساخت پروتز آرنج اقدام کند. هر اندام در صورتی که قطع شود، باید برای ساخت پروتز متناسب با آن اقدام شود.

برخی قسمت های بدن از جمله دست و پا، وقتی دچار نقص می شوند، زندگی فرد به شکل نابهنجار و نگران کننده ای دچار تغییر می شود. عادت کردن به این تغییر تلخ کمی سخت است و لزوم نصب پروتزها را می طلبد. ما در این متن قصد داریم در مورد یکی از انواع پروتز پا به نام پروتز زیر زانو صحبت کنیم و به بررسی قیمت آن بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

آیا از روند ساخت پروتز پا زیر زانو هوشمند چیزی می دانید؟

ساخت پروتز پا زیر زانو هوشمند باید مطابق با آخرین فناوری روز دنیا صورت گیرد. این پروتزها همان گونه که از نامشان بر می آید، هوشمندانه عمل می کنند و قادرند بسیاری از نیازهای کاربر را برآورده کنند. موضوعی که باعث شده این پروتزها در نوع خود کاربردی ظاهر شوند، روشی است که برای ساخت آنها به کار برده می شود.

با توجه به نقل قول های به دست آمده از کلینیک خانه سفید، ایران نوین، فارس و چطور، ارتوپد فنی پایار یکی از برترین و مطرح ترین مجموعه هایی است که قادر است با کمک تجهیزات فوق پیشرفته اش، پروتزی هوشمند و بسیار کاربردی برای کاربران بسازد. این پروتزها توان انجام بسیاری از کارهای روزانه را به فرد می دهند و متقاضیان نصب این پروتز را برای تجربه حسی جدید یاری می کنند.

موضوع بسیار مهمی که باید در مورد این نوع پروتز مورد توجه قرار داد، مراجعه به کلینیک هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند. هر قدر کلینیک سازنده این پروتز، با فناوری روز در دنیا آشنایی بیشتری داشته باشد و بتواند به شکل هوشمندانه تری از آنها استفاده کند، پروتزی که در نهایت در اختیار مخاطب قرار داده می شود، کاربردی تر خواهد بود.

درست است که قیمت پروتز زیر زانو از نوع هوشمند بالاست، اما باید به این موضوع نیز توجه داشت که در قطع عضو، فرد مجبور است یک تغییر دائمی و ناخوشایند را تا آخر عمرش تحمل کند و به همین جهت نیاز است که از بهترین ابزار و وسایل برای کنار آمدن با این تغییر استفاده کند.

برای آنکه این پروتز کاربردی تر باشد و به صورت دقیق در جای خود قرار گیرد، از بهترین و بروزترین وسایل و متد برای قالب گیری از بدن استفاده می کنند. امروزه دستگاه های اسکن سه بعدی به بازار آمده و به پروتوزیست ها این امکان را داده اند تا با کمترین خطا، پروتزی کارآمد برای فرد بسازند.

C:\Users\AREF\Desktop\ساخت پروتز پا زیر زانو هوشمند.jpg

آیا بیمه هزینه ساخت پروتز زیر زانو را پرداخت می کند؟

قیمت پروتز زیر زانو زمانی که فرد از نظر مالی تحت فشار است و نمی تواند از پس هزینه های درمان خود بر آید، به یک مساله دردناک و بغرنج تبدیل می شود. همه ما وقتی بیمار می شویم، چنانچه بیماری مان جدی باشد، به اولین چیزی که فکر می کنیم این است که چگونه از پس هزینه ها برآییم؟ آیا بیمه هزینه درمان ما را پرداخت می کند؟

در مورد روند ساخت پروتز پا زیر زانو هوشمند و هزینه ای که ساخت این اندام مصنوعی در بر دارد، نباید امید داشت که بتوان به کمک بیمه های دولتی هزینه ها را پرداخت؛ زیرا پرداخت هزینه ساخت پروتز جزء خدمات این بیمه ها نیست و به بیان دیگر، بیمه های دولتی کشور هزینه ای بابت ساخت اندام های مصنوعی پرداخت نمی کنند.

این بیمه ها به خاطر مسائلی که ما از آنها اطلاع نداریم، نمی توانند خدمات خوبی به افراد تحت پوشش خود ارائه کنند. این نقص در ارائه خدمات موضوعی است که گاهی افراد را زیر بار فشارهای مالی سنگین می برد و گاهی اوقات نیز مانع از آن می شود که فرد برای درمان خود و یا برای ساخت پروتز اقدام کند.

برای آنکه در دام هزینه های سنگین ناشی از ساخت پروتز نیفتید، بهتر است در درجه اول به سراغ کارهایی بروید که خطرات زیادی نداشته باشد؛ در قدم بعدی سعی کنید تا جای ممکن با احتیاط رانندگی کنید تا خدای ناکرده در اثر یک تصادف دچار قطع عضو نشوید و در مرحله آخر به سراغ بیمه های خصوصی بروید. این بیمه ها در ازای حق بیمه ای که دریافت می کنند، خدمات خوبی را به شما ارائه می دهند.

C:\Users\AREF\Desktop\ساخت پروتز زیر زانو.jpg

آیا می دانید پروتز زیر زانو ارزان را کجا می سازند؟

قیمت پروتز زیر زانو نباید باعث شود شما میدان را خالی کرده و برای پر کردن جای اندام قطع شده، اقدام خاصی انجام ندهید. توصیه می کنیم همیشه به فکر حل مشکلات خود باشید و هیچگاه جا نزنید. با پروتز و یا بدون پروتز زندگی در جریان است و این شمایید که باید اراده کرده و با تغییر دردناکی که در زندگیتان ایجاد شده است، کنار آیید.

درست است که ساخت پروتز پا زیر زانو هوشمند با قیمت بالایی همراه است، اما خوب است بدانید که صرف هزینه برای این پروتز ارزش دارد و می تواند به شما کمک کند با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم کنید. در هر صورت، تصمیم شما هر چه باشد ما به آن احترام می گذاریم و در ضمن، توصیه می کنیم برای ساخت پروتز به کلینیک های حرفه ای و مطرحی چون ارتوپد فنی پایار مراجعه کنید. این مجموعه با داشتن سال ها تجربه و تخصص به کاربر کمک می کند تا با داشتن یک پروتز کارآمد زندگی اش رنگ و بویی متفاوت به خود بگیرد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 27 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.