معرفی آیفون های پرچم دار استوک اپل - پارسی زی
برترین پشتیبانی و خدمات به دارندگان سهام عدالت در سامانه کیان

برترین پشتیبانی و خدمات به دارندگان سهام عدالت در سامانه کیان

برترین پشتیبانی و خدمات به دارندگان سهام عدالت در سامانه کیان سوالات متداول مردم درباره سهام عدالت به نقل از مدیر ارشد سامانه رسمی سهام …

ست کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی | تزئین دکوراسیون با کاغذدیواری

ست کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی | تزئین دکوراسیون با کاغذدیواری

آیا تا به حال به فکر ترکیب کاغذ دیواری سلطنتی با مبلمان سلطنتی در فضاهای خانه خود بوده‌اید؟ اگر بله، ما در این مقاله به …

​​هدایت سنج و سختی سنج ها ارزیابی کیفیت آب را متحول می کنند

​​هدایت سنج و سختی سنج ها ارزیابی کیفیت آب را متحول می کنند

​​هدایت سنج و سختی سنج ها ارزیابی کیفیت آب را متحول می کنند در دنیایی که آب پاک در حال تبدیل شدن به یک منبع …

معرفی آیفون های پرچم دار استوک اپل

آیفون های پرچم دار استوک اپل در سه سال متوالی عرضه شده و صفت سه پرچم دار اپل را به خود اختصاص داده اند. آیفون ایکس اس مکس با ویژگی های به روز و منحصر به فرد، در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و طرفداران این گوشی را وادار به خرید آن نمود و از خاص ترین محصولات اپل می باشد. پس از آن آیفون ۱۱ پرومکس در سپتامبر سال ۲۰۱۹ عرضه شد و تعداد قابل توجهی کاربر را به خود جذب کرد و تا به امروز نیز جزء پرطفدار ترین و برترین گوشی های اپل می باشد. این پرچم دار اپل ظاهری کاملا متفاوت نسبت به مدل های قبلی اپل دارد. سپس آیفون ۱۲ پرومکس در سال ۲۰۲۰ روانه بازار گردید. این غول اپل بسیار با کیفیت بوده و از قابلیت های ویژه ای برخوردار است و حجم حافظه چشم گیری را دارا می باشد. این سه گوشی بیشترین فروش محصولات اپل را با ویژگی های خاص همچون طراحی ویژه، نمایشگر پیشرفته، باتری بهبود یافته، پردازنده ارتقا یافته و حافظه های متفاوت و رنگ های جذاب به خود اختصاص داده اند. جهت بررسی جزئیات و اطلاعات بیشتر درمورد این آیفون های پرچم دار استوک با اپل زوم همراه باشید.

معرفی پرفروش ترین آیفون های استوک اپل

مشخصات آیفون های پرچم دار استوک اپل

مشخصات منحصر به فرد آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرومکس و آیفون ایکس اس مکس عبارت اند از : نمایشگر Super Retina “XDR”، دوربین سه گانه، سنسور Face ID که در سال ۲۰۱۷ با آیفون ایکس معرفی شد، سیستم True Depth،  و پردازنده A13 Bionic، A11 Bionic و A14 Bionic دوربین شب فوق العاده و صدا و دالبی اتمس با کیفیت. هر سه مدل آیفون دارای قابلیت تک سیم و دو سیم اند. البته از نظر طراحی و دیزاین، آیفون ایکس اس مکس با ساید مدل های بروزتر آیفون تفاوت دارد و این گوشی به جای ماژول مربعی شکل به صورت بیضی شکل می باشد .

 

ویژگی های آیفون ۱۱ پرو مکس استوک

آیفون ۱۱ پرو مکس استوک از ساختار ظاهری تقریبا با پیروی از آیفون XS Max بهره مند است با این تفاوت در پشت بدنه که یک برجستگی بزرگ به شکل مربع وجود دارد و سه عدسی را در یک مثلث با یک فلاش و میکروفون در نزدیک هم قرار داده است. آیفون ۱۱ پرو مکس در سمت چپ یک سوئیچ استاندارد و دکمه های تنظیم صدا دارد و در سمت راست نیز دکمه ای کناری به اندازه دو برابر دکمه پاور وجود دارد همچنین دارای عرض ۷۷.۸ میلی متر و ضخامت ۸.۱ میلی متر است و با توجه به وزن ۲۲۶ گرمی آن، سنگین ترین آیفونی به شمار می رفت که اپل تا سال ۲۰۱۹ منتشر کرده بود. صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرو مکس XDR “Super Retina” بوده و دارای رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ می باشد و با بهره گیری از قابلیت True Tone بین رنگ سفید با نور محیط در سنسور نور تعادل برقرار میشود. این صفحه نمایش از ویژگی جدید Haptic Touch بهره مند است. یکی از تغییراتی اساسی این اسمارت فون، مربوط به دوربین پشتی سه گانه آن است. لنز های سه گانه و لنز های تله فوتو و زاویه دید عریض موجود در دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس طرفداران این گوشی را شگفت زده کرده است. به کارگیری این سه دوربین، امکان بزرگنمایی ۴ برابر و با اپتیکال دو برابر، بزرگنمایی دیجیتال ۱۰ برابر را فراهم کرده است. اپل برای ایجاد تعادل رنگ سفید، نوردهی، ترازبندی و اعمال تصویر در زمان واقعی، این سه دوربین را به طور جداگانه کالیبره کرده و ماژول به ماژول جفت کرده است. در واقع این گوشی هوشمند از قابلیت Face ID برای احراز هویت بیومتریک بهره میبرد. قابلیت Face ID در اموری همچون بازکردن قفل گوشی، دسترسی به برنامه های محافظت شده با رمز عبور شخص ثالث، تایید خرید ها در iTunes و App Store و تایید اعتبار پرداخت های Apple Pay موثر میباشد. آیفون مذکور نسل جدید A13 Bionic را دارا می باشد. A13 Bionic دارای دو هسته عملکردی و چهار هسته کاربردی است. آیفون ۱۱ پرو مکس از درجه مقاومت در برابر آب IP68 برخوردار است. باتری آیفون ۱۱ پرو مکس، ۳۹۶۹۹ میلی آمپر می باشد. این گوشی موبایل به کمک بدنه شیشه ای و کویل های شارژ بی سیم داخلی از شارژ بی سیم پشتیبانی به عمل می آورد. در این آیفون از روکش مات استفاده شده است. آیفون ۱۱ پرومکس در رنگ های نقره ای ،خاکستری فضایی ، سبز نیمه شب (Midnight Green) و طلایی و حافظه های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ موجود می باشد.

مشخصات پرفروش ترین آیفون های استوک اپل

ویژگی های آیفون ایکس اس مکس استوک 

آیفون ایکس اس مکس استوک ظاهری شبیه به آیفون ایکس اس دارد و از وزن ۲۰۸ گرم و ابعاد ۷.۷ × ۷۷.۴ × ۱۵۷.۵ برخوردار است و به طور کلی، پهنا و ارتفاع کمتری نسبت به مدل قبلی آیفون دارد و اما ۰.۲ میلی متر از آن ضخیم تر است. جنس بدنه این گوشی ازشیشه و فولاد ضد زنگ می باشد. فریم این اسمارت فون نیز از جنس فولاد ضد زنگ است که بر گرفته از تجهیزات پزشکی می باشد. آیفون ایکس اس مکس از نمایشگر  Super Retin OLED برخوردار است که دارای ابعاد ۶.۵، روشنایی ۶۶۰ نیت و بازتاب نمایش ۴.۷ درصد است. در این اسمارت فون سنسور (Touch ID) و دکمه (Home) قابل مشاهده نیست و فناوری های دیگری جایگزین شده اند که عملکرد را برای کاربران راحت تر می کند. صفحه نمایش گوشی ۸۴.۴% پنل جلویی را به خود اخصاص داداه است. آیفون مذکور از فناوری ۳D Touch و True Tone پشتیبانی به عمل می آورد. آیفون ایکس اس مکس بسیار مقاوم بوده و از گواهینامه IP68 برخوردار است(IP68 بالاترین درجه مقاومت در برابر گرد و غبار است.) بنابر این در برابر گرد و غبار و رطوبت به خوبی مقاومت می کند و قادر به تحمل آب باران و قرار گرفتن در معرض آب برای مدت کوتاه می باشد. آیفون ایکس اس مکس نیز مانند آیفون ایکس اس از تراشه ۷ نانومتری نوین A12 بایونیک برخوردار است که از لحاظ کارایی و عملکرد از آیفون ایکس بهتر است. وجود ۲ عدد هسته به همراه عملکرد بالا در چیپست A12 تا %۱۵ از پردازنده A11 Bionic سریعتر عمل می کند. همپنین چهار هسته دیگر آن تا حداکثر ۵۰ درصد انرژی را کاهش داده و انرژی کمتری مصرف می کند. این پردازنده باعث شده تا عمر باتری افزایش یابد. دوربین این اسمارت فون از تنظیمات دو لنر آیفون X با لنز زاویه باز f / 1.8 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی f / 2.4 بهره می برد. باتری آیفون ایکس اس مکس از ظرفیت ۳۱۷۴میلی آمپر برخوردار است و نسبت به مدل های قبلی اپل طول عمر مطلوبی دارد. اپل اولین بار در آیفون های سال ۲۰۱۷ از قابلیت وایرلس بهره برده و از استاندارد شارژر بی سیم Qi استفاده به عمل می آورد. آیفون ایکس اس مکس استوک در رنگ های نقره ای، نوک مدادی و طلایی و حافظه های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ موجود می باشد.

ویژگی های آیفون ایکس اس مکس

ویژگی های آیفون ۱۲ پرو مکس استوک 

آیفون ۱۲ پرو مکس استوک طراحی با پیروی از آیفون ۱۲ پرو دارد و در مقایسه با آیفون ۱۲ یک غول محسوب می شود. زبان طراحی این اسمارت فون از برجسته ترین ویژگی های آن است که دارای طراحی تخت است و برای نمای جلو و پشت از پوشش کاملا تختی اسفاده شده است. این محصول اپل دارای اتصال۵G، بزرگترین دوربین تاریخ با سیستم لرزش گیر و نمایشگر ۶/۷ اینچ فیلم برداری۴K HDR و دو برابرشدن ظرفیت ذخیره سازی است. آیفون ۱۲ پرو مکس از استاندارد IP68 برخوردار است. از این رو گوشی حداقل ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری دوام می آورد. آیفون ۱۲ پرو مکس از یک صفحه نمایش ۶/۷ اینچی بهره مند است که وضوح تصویر آن ۱۲۸۴در۲۶۶۸پیکسل و تراکم پیکسلی آن ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ است که سرامیک شلید محافظ آن است و پوششی ترکیبی از شیشه و سرامیک که در مقابل خراشیدگی های روزمره مقاومت خوبی نشان می دهد دارد. آیفون ۱۲ پرو مکس ۲/۸ میلی متر بلند تر ،۰/۳ میلی مترعریض تر و ۲ گرم سنگین تر از آیفون ۱۱ است. این نمایشگر بسیار روشن و طبیعی می باشد. در مدل ۱۲ پرو مکس، کمپانی اپل فناوری HDR آن را پیشرفته تر کرده که از استاندارد HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی به عمل آورد، این ویژگی حداکثر روشنایی صفحه نمایش را بالا برده و آن را به ۱۲۰۰ نیت رسانده است. دوربین این اسمارت فون دارای سنسوری بزرگ است. ماژول سه‌گانه دوربین این گوشی که شامل سنسور اصلی، لنز فوق عریض و سنسور تله‌ فوتو با بزرگ‌نمایی ۲٫۵ برابری است. همچنین این گوشی دارای سنسور LiDAR است که در نور کم تصاویر بهتر وبا کیفیت تر و فیلم دالبی ویژن با بالاترین استاندارد رنگ ۱۲ بیتی HDR با رزولوشن ۴K درسرعت های ۲۴،۳۰و۶۰فریم بر ثانیه ۱۰۸۰ پیکسل باسرعت های۳۰،۶۰و۱۲۰و ۲۴۰فریم در ثانیه و پایین تر را ثبت می کند. به لطف قدرت پردازش چیپست A14، این گوشی اولین آیفونی است که به جای لرزشگیر تصویر نوری مبتنی بر لنز، از تثبیت‌کننده مبتنی بر تغییر سنسور (sensor-shift) استفاده می‌کند. با پلتفورم IOS نسخه IOS 14.1، آیفون ۱۲ پرو مکس با قابلیت اتصال ۵G که یکی از تکنولوژی‌های مهم و تاثیرگذار در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود عرضه شده و با پلتفورم IOS نسخه IOS 14.1 وارد بازار شده. آیفون ۱۲ پرو مکس در اجرای برنامه‌ها، کارهای روزمره و حتی اجرای عملکردها مثل بازی، یکی از سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار به شمار می آید. باتری آیفون ۱۲ پرو مکس ۳۶۷۸ میلی آمپر است. از مزایای شارژ وایرلس موجود در آیفون ۱۲ پرومکس، سرعت بالاتر و سادگی شارژ توسط آن است. این گوشی در رنگ های طلایی نقره ای و آبی اقیانوسی و مشکی و حافظه های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ ارائه می‌شود.

ویژگی های آیفون 12 پرومکس

جمع بندی

این سه گوشی جزء پرفروش ترین محصولات اپل اند. زیرا از ویژگی های بسیار مطلوب و منحصر به فرد برخوردارند که کاربران را مجذوب خود می کنند. کارایی های بی نظیری که آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون ایکس اس مکس ارائه می دهند کاربران را از نظر دارا بودن هر قابلیتی با کیفیت عالی بی نیاز می کند. از این رو کاربران می توانند کار های روزمره خود را در اوج سرعت و کیفیت به عمل رسانند. پس آیفون های مذکور قادر به تصاحب جایگاه آیفون های ویژه و پر طرفدار اپل هستند. آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون ایکس اس مکس در حافظه های مختلف و انواع رنگ و به صورت نات اکتیو و استوک در فروشگاه اینترنتی حضوری اپل زوم موجود می باشد.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 30 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.