سرور HP چیست و چه مزایایی دارد؟ - پارسی زی
نصب و راه اندازی کندانسور

نصب و راه اندازی کندانسور

نصب و راه اندازی کندانسور نصب و راه اندازی کندانسور به دانش فنی بالا احتیاج دارد زیرا عملکرد کندانسور را تحت تاثیر قرار میدهد بنابراین …

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (راهنمای کامل)

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (راهنمای کامل)

کسانی که قصد خرید از وب سایت‌های خارجی یا رزو یک هتل بین‌المللی را دارند، با توجه به تحریم‌های موجود از روش‌های مختلفی برای خرید …

طول درمان ایمپلنت دندان از ابتدا تا انتها

طول درمان ایمپلنت دندان از ابتدا تا انتها

طول درمان ایمپلنت دندان از ابتدا تا انتها دلایل مختلفی برای کاشت دندان توسط افراد وجود دارد. برخی می خواهند ایمپلنت دندان را جایگزین دندان …

سرور HP یکی از پرتکرارترین و پرکاربردترین کلماتی است که امروزه در دنیای فناوری اطلاعات به کار گرفته می شود. تاثیر مهم این نوع سرور روی کسب و کار و هم چنین همسو بودن با نیازهای کاربر، از دلایلی است که موجب شده تا سرور HP به یکی از ابزارهای جدایی ناپذیر در بسیاری از صنایع و مشاغل تبدیل شود.

سرور HP چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر به دنبال سرور امن، انعطاف پذیر، قابل اطمینان و قابل ارتقاء می گردید، می توانید به سراغ خرید سرور HP بروید. سرورهای اچ پی در بسیاری از کشورهای جهان کاملا شناخته شده هستند و رهبری دنیای فناوری اطلاعات را در کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دست گرفته اند. مقیاس پذیری بالا و ارائه روش های قدرتمند برای پردازش داده ها و ارائه خدمات، مدیران و کارشناسان IT را برای خرید این سرور قدرتمند ترغیب کرده است.

در بین تمامی برندهای موجود در جهان، بدون شک برند HP در بین برترین ها قرار می گیرد و در بعضی از ویژگی ها متفاوت تر و بهتر از بسیاری از آن ها عمل می کند. این سرور مزایایی دارد که باعث شده تا تفاوت هایی بین آن با سایر برندهای دنیا ایجاد شود. قیمت سرور HP به عنوان معیاری دیگری است که خرید سرور HP را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل نموده است.

خرید سرور HP چه به صورت آکبند و چه به صورت دست دوم بایستی از منبع قابل اطمینان انجام شود. شرکت های متعددی در کشور ایران وجود دارند که در این زمینه فعالیت می کنند. شرکت دوبرکا یکی از این شرکت های معتبر می باشد که با ارائه ضمانت و گارانتی، محصولات اصل را در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

قابلیت اطمینان بالا در سرور HP

خرابی و از کار افتادن سرور حتی برای لحظه ای اندک، ممکن است خساراتی را به بار آورد که جبران کردن آن ها سخت یا ناممکن باشد. هم چنین ممکن است اعتبار یک کسب و کار را زیر سوال ببرد. سرورها به گونه ای طراحی می شوند که از این خرابی ها مصون باشند. در این میان سرور HP این ویژگی را به صورت تمام و کمال در اختیار کاربران قرار می دهد و قابلیت اطمینان را در سطح بسیار بالایی فراهم می کند.

سرعت بالا در سرور HP

ارائه ظرفیت دو برابر در هر وات با هزینه کمتر و ارائه عملکرد مطلوب توسط سرورهای اچ پی موجب شده است تا رقبای کمتری توان رقابت با این برند قدرتمند را داشته باشند. سرورهای اچ پی می توانند سرعت انتقال داده و هم چنین سرعت عملکرد را تا ۴ برابر افزایش دهند.

عملکرد عالی

پیکربندی سرورهای HP توسط کارشناسان مجرب و تیم بسیار حرفه ای صورت می گیرد، بنابراین عملکرد منحصر به فردی را ارائه می دهد. عملکرد سرورهای HP در هر نسل افزایش یافته و ویژگی های کاربردی بسیاری به آن ها اضافه شده است. خرید سرور HP پیشنهاد فوق العاده ای است که می تواند بهترین عملکرد را در اختیار مدیران قرار دهد و مصرف بهینه را به منظور کاهش هزینه های کلی سرور فراهم کند.

مقیاس پذیری

زمانی که یک کسب و کار رشد می کند، نیازهای آن نیز افزایش می یابد. مقیاس پذیری سرورهای HP ویژگی مهمی است که به شما امکان می دهد تا با توسعه کسب و کار خود بتوانید تجهیزات و تکنولوژی های مورد نیاز را روی سرور راه اندازی کنید.

انواع سرور HP

خرید سرور اچ پی با اهداف گوناگون انجام می شود. مسئله مهم خرید سروری است که با نیازها و میزان بودجه کسب و کارها همخوانی داشته باشد. شرکت HP سعی کرده است تا تمامی نیازها را در نظر بگیرد و برای قشرهای مختلف، سرور متفاوتی را تولید کند. انواع سرور HP عبارتند از، سرور رکمونت یا DL، سری ایستاده/تاور یا ML، سری تیغه ای/بلید یا BL و سرورهای سینرژی یا Synergy که تحت عنوان سرورهای فریم ماژولار نیز شناخته می شوند.

سرورهای رکمونت پرفروش ترین مدل سرورهای HP هستند و بیشتر در مراکز داده بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این سرورها انعطاف پذیری بالایی دارند و سرورهای DL380 و DL360 دو سری پرفروش سرورهای رکمونت محسوب می شوند.

سرورهای ایستاده که از نظر ظاهری مشابه کیس کامپیوترهای خانگی هستند، عمدتا در سازمان هایی استفاده می شوند که تعداد شعب بسیاری دارند. این سرورها وابستگی به رک ندارند. سرورهای تیغه ای هم به صورت ماژولار به بازار ارائه شده اند و برای کسب و کارهای متوسط گزینه ایده آلی هستند.

سرورهای سینرژی هم گزینه مناسبی برای سازمان هایی با مقیاس بزرگ به شمار می روند و می توانند محاسبات دقیق تر و سریع تری را در مقایسه با سایر مدل های HP فراهم کنند.

سرورهای اچ پی دارای نسل های مختلفی هستند سرور G8، HP G8، HP G9، HP G10. نسل های قبل تر کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و یا درصد استفاده از آن ها تقریبا صفر است.

خرید سرور استوک HP

با خرید سرور اچ پی استوک، میزان هزینه های پرداختی شما به صورت چشمگیری کاهش می یابد. اگرچه این دستگاه برای مدت زمانی مورد استفاده قرار گرفته، اما این امر کارایی آن را در مقایسه با نمونه آکبند کاهش نداده است. خرید سرور استوک یا یوزد اچ پی برای کسب و کارهایی که توان پرداخت هزینه های خرید سرور NEW را ندارند، بهترین و منطقی ترین گزینه است.

سرورهای HP کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و با استفاده از قطعات درجه یک و مرغوب تولید می شوند، به همین دلیل طول عمر آن ها بالا است و شکل استوک یا دست دوم آن نیز می تواند مثل یک سرور نو عملکرد بالایی ارائه دهد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 8 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.