درآمد زایی با جوجه کشی - پارسی زی
آیا ضعیف شدن قلب درمان دارد؟

آیا ضعیف شدن قلب درمان دارد؟

ضعیف شدن قلب به این معناست که قلب نمی تواند به اندازه کافی خون را پمپاژ کند. قلبی که دچار مشکل شده باشد زندگی افراد …

رژیم غذایی و تغذیه برای لاغری چطوری باید باشد؟

رژیم غذایی و تغذیه برای لاغری چطوری باید باشد؟

یکی از مشکلات امروزی چاق و لاغر بودن اندام است. البته به گفته متخصصین ورزشی و تغذیه، وزن هم تقریبا مانند سن یک عدد است …

تولید محتوا برای محصول؛ از ایده و خلاقیت تا راه های خرابکاری + سفارش آنلاین

تولید محتوا برای محصول؛ از ایده و خلاقیت تا راه های خرابکاری + سفارش آنلاین

در حال حاضر در دنیای مجازی هر کسب وکاری برای دیده شدن تقلای خود را به روش های مختلف نشان می دهد. البته به لطف …

درآمد زایی با جوجه کشی

امروزه با توجه به کاهش درآمد های مردم و افزایش هزینه های آنان همگی به دنبال شغل هایی هستند که کسب درآمد کرده و بتوانند امرار معاش کنند جوجه کشی از تخم نطفه دار پرندگان و طیور بهترین و کم هزینه ترین راه برای افزایش درآمد و بهبود وضعیت رفاه خانواده میباشد. جوجه کشی از تخم نطفه دار در ایران از طریق دستگاه های جوجه کشی انجام میشود. دستگاه جوجه کشی که بتواند این عمل جوجه درآوری را انجام دهد باید به صورت اتوماتیک و هوشمند کار کند زیرا با توجه به تغییرات اقلیمی و آب و هوایی ایران جوجه کشی سنتی دیگر آنچنان جوابگوی کار مردم نمیباشد و نمیتواند کارایی برای مردم داشته باشد.

قبل از خرید دستگاه جوجه کشی باید مرکز معتبر فروش تخم نطفه دار مانند شرکت آذر جوجه را پیدا کنید تا بهترین و تضمینی ترین تخم ها را از لحاظ باروری داشته باشد و بتواند نیاز شما را برطرف سازد.

چه نژاد از پرندگان یا طیور را میتوان جوجه کشی کرد؟

شرکت آذر جوجه با دارا بودن سالن های پرورش مرغ و خروس زینتی و طیوری مانند بوقلمون و شترمرغ و مرغ گوشتی و طوطی سانان گران قیمت مانند کاسکو و کاکادو و آرا و اردک و غاز توانسته بهترین و اولین مرکز تولید کننده تخم نطفه دار در ایران لقب بگیرد.

در داخل دستگاه جوجه کشی میتوان تخم نطفه دار همه پرنده ها و طیور را جوجه کشی کرد زیرا تمامی دستگاه های تولید این شرکت به صورت مدرن و اصولی مونتاژ شده اند.

تخم نطفه دار مرغ گوشتی از شرکت آذر جوجه به چه صورتی خرید میشود؟

برای خرید تخم نطفه درا مرغ گوشتی میتوانید به صورت حضوری به آدرس درج شده در سایت شرکت مراجعه نمائید و خرید حضوری خود را انجام دهید. خرید تخم نطفه دار مرغ گوشتی به صورت چهار فصل سال و از طریق درگاه پرداخت سایت شرکت آذر جوجه انجام میشود. بهترین و بروز ترین تخم های نطفه دار مرغ گوشتی در نژاد های راس ۳۰۸ چهار منفی و آرین و کاب و جونیور به صورت کارتنی و در داخل بسته بندی های شرکت انجام میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت شرکت مراجعه نمائید.
https://azarjooje.net

شماره های شرکت آذر جوجه به صورت ۲۴ ساعته آنلاین از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی در خدمت شما هستند.
۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸
۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۹

آذر جوجه چگونه شرکتی میباشد؟

بهترین و بارور ترین تخم نطفه دار شترمرغ را میتوانید از مجموعه بزرگ آذر جوجه تهیه کنید و با آن به سود کلان برسید. این شرکت در ایران از سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرده است و توانسته مرکزیت تولید و پخش و فروش تخم نطفه دار در ایران لقب بگیرد این شرکت در ارومیه بالغ بر ۷ سالن پرورش مرغ و خروس زینتی و بوقلمون وغاز و اردک و طاووس و قو غاز و قو و اردک های ماندارین و مرغ های زینتی مانند ابریشمی و سلطان و برهما و وامپراطور و کوشین و جاپنیز و مرندی و فونیکس و لهستانی و ایام سمانی و ویندوت را پرورش میدهد برای خرید تخم نطفه دار طیور گفته شده و تخم نطفه دار طوطی سانان گران قیمت و بزرگ جسه مانند تخم نطفه دار طوطی کاسکو و تخم نطفه دار طوطی کاکادو و تخم نطفه دار طوطی ماکائو و تخم نطفه دار طیوری مانند تخم نطفه دار قو غاز و تخم نطفه دار قرقاول و میتوانید با ما تماس بگیرید یا به آدرس شرکت واقع در ارومیه مراجعه نمائید.

فروش تخم نطفه دار در شرکت آذر جوجه به چه صورتی انجام میشود؟

برای استعلام قیمت فروش تخم نطفه دار از مجموعه بزرگ و معتبر آذر جوجه میتوانید با کارشناسان شرکت در تماس بوده و از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی آنان استفاده نمائید. هم چنین برای همکاری در ضمینه فروش تخم نطفه دار و خرید تخم نطفه دار تضمینی و از این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آنلاین از طریق درگاه پرداخت سایت میتوانید اقدام نمایئد. تخم نطفه دار قرقاول در نژاد های بلژیکی و لیمویی و سیلور و آمهرت و امریکایی و تراگوپال در شرکت آذر جوجه به صورت تضمینی به فروش میرسد.

بهترین و کمیاب ترین تخم های نطفه دار را میتوانید با یک تماس از این شرکت خرید کنید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخم نطفه دار و چگونگی جوجه کشی و مقالات مرتبط میتوانید با کارشناسان شرکت آذر جوجه تماس گرفته و از راهنمایی ها و مشاوره های آنان استفاده نمائید.

https://azarjooje.net

 

آخرین بروز رسانی در : جمعه 13 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.