بهترین مرکز جراحی پلک در تهران کجاست؟ - پارسی زی
آموزش سئو از صفر تا صد (رایگان)

آموزش سئو از صفر تا صد (رایگان)

چکیده : با آموزش سئو رایگان دیگر نیاز نیست که بخواهید برا یادگیری سئو هزینه زیاد پرداخت کنید.   آموزش سئو صفر تاصد به صورت رایگان …

گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی در منزل در بسیاری از جوامع، افرادی وجود دارند که با مشکل اختلالات صوتی، تکلم و یا ارتباطات اجتماعی مواجه هستند. کسانی که …

حقایقی که در مورد پروتز سینه به شما نمی گویند؟

حقایقی که در مورد پروتز سینه به شما نمی گویند؟

حقایقی که در مورد پروتز سینه به شما نمی گویند؟ جراحی پروتز سینه یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در جهان است. جراحی پروتز سینه …

 بهترین مرکز جراحی پلک در تهران کجاست؟

میخوام بلفاروپلاستی انجام بدم، بهترین مرکز جراحی پلک در تهران کجاست؟, سایت رسمی دکتر مهدی احمدیان | فوق تخصص گوارش وکبد و متخصص بیماری های داخلی

فقط کافیه یه مقدار نظرات کسانی که جراحی پلک انجام دادن رو در اینترنت بخونید تا خیلی زود با نظرات متناقض و متفاوتی رو به رو بشید که سردرگمتون می‌کنن. برای مثال سحر دختر جوان و زیبایی بوده که فقط به علت پف کمی که پلک های بالاش داشته، تصمیم به جراحی پلک گرفته. سحر ۱ ماه بعد از عملش با ناراحتی توی نی نی سایت می‌نویسه: “چشمام بعد از عمل یکی‌ش افتادگی پیدا کرده و اون یکی زیادی رفته بالا” سحر برای حل این مشکل به پزشکش مراجعه کرده و فکر می‌کنید در جواب چی شنیده؟ منم دلم می‌خواست جراح پلکش اشتباه خودش رو پذیرفته باشه و ترمیم انجام بده و یه پایان خوش رو برای سحر رقم بزنه، اما متاسفانه پزشکش میگه: “شما قبل عمل یه برائت نامه امضا کردی که در صورت عدم قرینگی چشم ها حق شکایت نداری” خب شاید فکر کنید با این وضعیت بهتره اصلاً فکر جراحی پلک رو از سرمون بیرون کنیم… اما دو تا نکته مهم در مورد این ماجرا وجود داره که باید قبل از نتیجه‌گیری کردن در نظرشون بگیریم:

نکته اول اینکه قبل از جراحی پلک خوب در تهران مطمئن بشید که بهش نیاز دارید!

سحر ظاهرش مشکلی نداشته و پف پلکش هم مانعی برای دیدش ایجاد نکرده بوده، من فکر میکنم اگر قبل از عمل بلفاروپلاستی‌ش به یک متخصص کاربلد مراجعه می‌کرد و مشاوره می‌گرفت متوجه می‌شد که اصلاً نیازی به این عمل نداره و راه‌حل‌های مناسب‌تری برای برطرف کردن پف جزئی پلکش پیدا می‌کرد؛ شما چی فکر می‌کنید؟

اما نکته دوم اینه که ما نباید اشتباه یک جراح پلک ناوارد رو به همه تعمیم بدیم!

ما وقتی تصمیم به انجام عملی می‌گیریم که سلامتی و زیبایی‌مون تحت تأثیرشه باید با دقت و حساسیت زیادی متخصصمون رو انتخاب کنیم. بله البته! منم می‌دونم موضوعی که مطرح کردم گفتنش آسونه و در عمل خیلی سخته و نیاز به صبر و حوصله زیاد و تحقیقات جامعی داره… اما خب بهش فکر کنید.. سلامتی و زیبایی شما ارزشش رو داره نه؟

توی وبسایت RMC یک مقاله نوشته شده که توصیه های خوبی در مسیر پیدا کردن بهترین متخصص جراحی پلک آورده و باعث میشه به نکاتی توجه کنید که مطمئناً تا قبل از اون بهشون فکر نکرده بودید.

میخوام بلفاروپلاستی انجام بدم، بهترین مرکز جراحی پلک در تهران کجاست؟, سایت رسمی دکتر مهدی احمدیان | فوق تخصص گوارش وکبد و متخصص بیماری های داخلی

پس جراحی پلک انجام بدم یا ندم؟

درحالی که ماجرای سحر خیلی آدمُ می‌ترسونه و حتی ممکنه از جراحی منصرفمون کنه، افرادی هم هستن که با رضایت از نتیجه خوب عملشون می‌نویسن، برای مثال یکی دیگه از کاربران نی نی سایت می‌نویسه: “من یکی از دلایل عمل کردنم سنگینی پلکم بود، خیلی اذیت بودم و احساس سنگینی میکردم، الآن خداروشکر خیلی بهتر شدم هم از نظر زیبایی هم از نظر افتادگی و سنگینی خیلی راضی هستم.” با این حساب من اگر در شرایطی هستم که احتمال میدم انجام بلفاروپلاستی می‌تونه کمکم کنه احساس بهتری داشته باشم، چرا از این امکان استفاده نکنم؟ فقط کافیه احتیاط های لازم رو به خرج بدم تا بهترین مرکز جراحی پلک رو پیدا کنم.

۳ گام مهم بعد از احساس نیاز به بلفاروپلاستی

اگر به جراحی پلک احساس نیاز پیدا کردید، نه از خوندن نظرات و تجربیات منفی دلسرد بشید، نه با خوندن تجربیات مثبت کسانی که بلفاروپلاستی انجام دادن ذوق زده بشید و سریع تصمیم به جراحی پلک بگیرید. به جای اینها ۳ گام بعدی رو با آرامش و طمأنینه طی کنید تا با رسیدن به نتیجه دلخواه، برای خودتون خاطره خوبی از جراحی پلک رقم بزنید:

۱. شروع کن به تحقیق کردن و در مورد بلفاروپلاستی بخون و بخون و بخون

حتماً براتون پیش اومده که قصد خرید چیزی رو داشتید و قبل از اقدام به خریدش هم توی اینستاگرام هم توی گوگل در مورد برندها و انواع مختلفش، جنس خوب و بد و قیمت‌های هر برند و… تحقیق کردید، تحقیق کردن به ما کمک می‌کنه تصمیم صحیح‌تری بگیریم، قطعاً جراحی پلکمون از هر خریدی مهم‌تره، ما که در خرید هر وسیله ای انقدر دقت به خرج میدیم، باید چندین برابر اون انرژی رو روی تحقیق در مورد جوانب این عمل بذاریم، اما چی در موردش بخونیم؟

اینکه فرایند عمل چجویه؟ بلفاروپلاستی چه عوارض کوتاه‌مدت و بلندمدتی داره؟ مراقبت های قبل و بعد از جراحی پلک چیاست؟ برای انجام جراحی پلک پیش چه متخصصی باید بری؟ و در نهایت اینکه اصلاً هزینه‌ش چقدره؟

۲. حالا نوبت پیدا کردن بهترین مرکز جراحی پلک میرسه

اینجاست که باید از هرجایی که می‌تونید اطلاعات کسب کنید و با چشمای باز اون اطلاعات رو ارزیابی کنید و از صحتشون مطمئن بشید. از دوست و آشناهاتون در مورد جراحی پلک بپرسید و توی اینترنت جستجو کنید ولی مراقب باشید هر تعریف و تمجیدی رو زود باور نکنید.

۳. وقتی متخصص مناسب خودتون رو پیدا کردید وقت جراحی پلک نگیرید!

بله درست خوندید، وقت جراحی پلک نگیرید بلکه وقت مشاوره بگیرید. با این کار با یه تیر دو تا نشون میزنید. هم اینکه فرصت پیدا می‌کنید که متخصص بلفاروپلاستی مورد نظرتون رو از نزدیک ببینید و سوالاتتون رو ازش بپرسید و میزان صداقت و تسلطش رو ارزیابی کنید. و هم اینکه در جلسه مشاوره مطمئن می‌شید که بلفاروپلاستی راه‌حل مناسب مشکل شما هست یا نه؟ اینطوری دیگه مثل سحر عزیز بابت جراحی ای که حتی بهش نیاز هم نداشتید به دردسر نمیفتید.

اما داستان شما و بلفاروپلاستی ممکنه به همین سادگی به پایان نرسه!

ممکنه بعد از مراجعه به یک جراح پلک احساس کنید که نمی‌تونید بهش اعتماد کنید و عملتون رو به دستش بسپرید و در نتیجه لازم باشه دوباره تحقیق کنید و سراغ جراح پلک بعدی برید و انقدر این کارُ انجام بدید تا بالاخره بهترین مرکز جراحی پلک رو پیدا کنید.

شاید الآن دارید با خودتون فکر می‌کنید: ای بابا کی میره اینهمه راه رو… 🙂

منم احساستون رو درک می‌کنم، این فرایند می‌تونه واقعاً طاقت‌فرسا باشه، به همین دلیل ما در مجموعه RMC دور هم جمع شدیم تا دقیقاً به همین چالش رسیدگی کنیم.

با ما بهترین مرکز جراحی پلک در تهران را آسان‌تر پیدا کنید

رسالت ما در مجموعه RMC اینه که دست شما رو بگیریم و بدون دردسر توی دست بهترین متخصصین بلفاروپلاستی بذاریم. از اونجایی که مجموعه RMC به صورت تخصصی تو حوزه جراحی پلک فعالیت می‌کنه، یه تیم خوش‌فکر، هر روز دارن در این زمینه تحقیق می‌کنن و مطالب مفیدی رو روی سایت قرار میدن که به تمام سوالات ذهن شما پاسخ بده و باز هم اگر سوال یا دغدغه‌ای داشته باشید که نتونستید توی مطالب سایت پاسخش رو پیدا کنید، با ثبت درخواست مشاوره رایگان، اعضای تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن.

پس اگر قصد انجام جراحی پلک در تهران رو دارید، ما در کلینیک بلفاروپلاستی RMC منتظرتون هستیم و امیدواریم که بتونیم شما رو در تصمیم‌گیری صحیحتون همراهی کنیم.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 15 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.