بهترین راهکار برای تبلیغات ارزان در اینستاگرام - پارسی زی
کاهش ۵۰ درصدی تولید زعفران در سال زراعی جاری

کاهش ۵۰ درصدی تولید زعفران در سال زراعی جاری

کاهش ۵۰ درصدی تولید زعفران در سال زراعی جاری در ایران زعفران جزو یکی از بهترین محصولاتی است که می توان صادر کرد، از این …

آیا خرید تیوولی مقرون به صرفه است؟

آیا خرید تیوولی مقرون به صرفه است؟

آیا خرید تیوولی مقرون به صرفه است؟ سانگ‌یانگ تیوولی یک خودرو از اهالی کره جنوبی است که به لطف تغییرات ظاهری، نسبت به تولیدات قبلی چشم‌نوازتر …

معرفی سگ چاوچاو

معرفی سگ چاوچاو

معرفی سگ چاوچاو سگ چاوچاو یک نژاد سگ چینی است که به دلیل ظاهر منحصر به فرد و شخصیت قوی خود محبوبیت بسیاری دارد. این …

بهترین راهکار برای تبلیغات ارزان در اینستاگرام

یکی از بسترهای خیلی خوب برای فعالیت کسب  و کارها در حال حاضر را می توان اینستاگرام به شمار آورد. این اپلیکیشن با قابلیت هایی که در اختیار دارد توانسته است توجه بسیاری از کسب  وکارها را معطوف به خود کرده و آنها را متقاعد کند که در این فضا به فعالیت بپردازند. دیده شدن و یا شاید بهتر بگوییم بیشتر دیده شدن در این اپلیکیشن یک مورد بسیار مهم است که می توان به کمک تبلیغات حال از هر نوعی مثلا تبلیغات ارزان در اینستاگرام، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات اینفلوئنسری و سایر مواردی از این دست به این مهم دست پیدا کرد. در این مطلب تصمیم داریم تا به آشنایی با انواع مختلف تبلیغات ارزان در اینستاگرام که به وسیله ی سایت نمادین ارائه می شوند بپردازیم. در صورتی که شما هم دوست دارید با آشنایی با تبلیغات ارزان در اینستاگرام به صفحه ی اینستاگرامی خود رونقی بدهید مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید.

اهمیت استفاده  تبلیغات ارزان در اینستاگرام

حتما برای شما هم تا حالا پیش آمده که با خود فکر کنید اصلا اهمیت انجام تبلیغات در فضای اینستاگرام چیست؟ یا این که انجام تبلیغات ارزان در اینستاگرام چگونه می تواند به صفحه ی کاری شما کمک کند تا موفق عمل کند و در نهایت برای شما افزایش درآمدها را در بر داشته باشد.به طور کلی هنگامی که از تبلیغات استفاده می کنید می توانید سبب بهتر دیده شدن پست ها و استوری های شوید.   این کار نتیجتا می تواند کمک می کند تا بازدهی تان افزایش پیدا کند. در راستای همین موضوع هم با بیشتر و بهتر دیده شدن، پست شما راه خود را به اکسپلور باز می کند و می تواند آنجا بهتر به چشم بیاید و توسط افراد بیشتری غیر از فالوورهایتان دیده شود. در نهایت هم این امر اگر به صورت درست و اصولی انجام شود می تواند به بالا رفتن تعداد دنبال کننده های شما کمک شایانی کند.

خدمات ارائه شده سایت تبلیغات اینستاگرام نمادین

در صورتی که به دنبال انجام تبلیغات به شکلی حرفه ای و اصولی هستید قطعا نمابین می تواند کمک بسیار بزرگی به شما کند. تبلیغاتی که به وسیله ی این مرجع انجام می شوند همگی کاملا منطبق بر آخرین الگوریتم هایی است که برای اینستاگرام طراحی شده اند و به همین دلیل هم بازدهی آنها بسیار مناسب است. علاوه بر این نمادین به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در صفحه ها و کانال های با بازدید بسیار بالا به انجام رسانده و نیز در برگزیدن این کانال ها که می بایست کاملا در راستای کسب و کار شما باشد شما را یاری خواهد داد. پس می بینید که اگر به درستی از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید قادر هستید تا مزیت های بسیاری را نصیب صفحه تان کنید. ارائه ی انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام ، لایک، کامنت و … از جمله خدمات ارائه شده به وسیله ی این مرجع است

علاوه بر انجام تبلیغات این مرجع می تواند در آموزش طراحی پیج اینستاگرام شما نیز بسیار کمک کننده باشد و شما را راهنمایی کند. برای مثال شما می توانید با پرداخت هزینه طراحی پست اینستاگرام این خدمات را برای صفحه تان داشته باشید و سبب بهبود صفحه تان شوید. شاید بهتر باشد اینطور بگوییم که هر خدماتی که در اینستاکرام انتظار دارید را می توانید به وسیله ی این سایت به راحتی و با کیفیت بالا دریافت کنید.

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شیوه های مختلفی ارائه شود. سایت هایی  مانند نمادین که خدمات تبلیغاتی برای اینستاگرام ارائه می دهند می توانند انواع مختلف تبلیغات ارزان در اینستاگرام را به شرح زیر انجام دهند:

۱٫ انجام تبلیغات بازدیدی: این دسته از تبلیغات را به نام تبلیغات ویدیویی هم می شناسند. این نوع از تبلیغات با توجه به تعداد بازدیدها انجام می شود و تعرفه های موجود هم بر اساس تعداد بازدید دریافت شده محاسبه می شود. روش انجام این نوع از تبلیغات به این شکل است که شما ت یک ویدیوی یک دقیقه ای از کسب و کار خود تهیه می کنید که می تواند شامل متن و عکس و … باشد. سپس این ویدیو در صفحه های دارای بازدید بالا که به نحوی می توانند در ارتباط با کسب و کار شما باشند به نمایش گذاشته می شود. دقت کنید تبلیغات بازدیدی منحصر به ویدیو است.

۲٫ انجام تبلیغات به صورت ساعتی: در این روش از تبلیغات ارزان در اینستاگرام هم تبلیغات شما که می تواند یک کلیپ و یا یک بنر تبلیغاتی باشد در صفحه هایی از اینستاگرام که تعداد بازدید بالا دارند در معرض نمایش عموم در قالب یک پست قرار می گیرد. تعرفه های این دسته از تبلیغات بر حسب ساعت قابل محاسبه هستند. عموما سایت های ارائه دهنده ی خدمات برای این نوع تبلیغ پکیج های مختلفی ارائه می کنند تا هر صفحه بسته به نیاز خود آنها را دریافت کند.

۳٫ انجام تبلیغات ریچ: این نوع تبلیغات هم مانند ایمپرشن است. با این تفاوت که ریچ به تعداد دفعه هایی گفته می شود که هر کاربر منحصربفرد تبلیغ مورد نظر را مشاهده کرده است. یعنی تعداد دفعات اهمیتی ندارد بلکه تعداد کاربران یکتا مهم است و تعداد دفعات بازدید هیچ نقشی ندارد.

سایر روش های تبلیغات در اینستاگرام

۴٫ انجام تبلیغات در استوری ها: یکی از ابزارهای مفید اینستاگرام برای تبلیغات همین استوری ها هستند که با توجه به قابلیت ارائه ی لینک مستقیمی که دارند می توانند بسیار موفق عمل کنند. بنر تبلیغاتی شما در این روش در صفحه های بزرگ استوری می شود و لینک صفحه تان هم برای ورود مستقیم در تبلیغ قرار می گیرد.

۵٫ انجام تبلیغات ایمپرشن: همانطور که مشخص است این نوع از تبلیغات بر اساس تعداد ایمپرشن دریافت شده انجام می شود. به تعداد همه ی بازدیدهایی که یک پست یا استوری در اینستاگرام داشته است فارغ از منحصر بفرد بودن اکانت ها ایمپرشن گفته می شود. یعنی به طور کلی تبلیغ شما چند بار دیده شده است؟ نکته این است که در این چند بار اکانت های تکراری هم محاسبه خواهند شد.

۶٫ انجام تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام: یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات، تبلیغات پاپ آپ هستند. در این روش تبلیغ صفحه ی شما به شکل یک بنر  در سایت های مختلف و دارای بازدید بالا قرا داده می شود. حتما برای شما هم پیش آمده که به سایتی رفته اید و پنجره های کوچک تبلیغاتی برای شما به نمایش درآمده اند. اینها همان پاپ آپ ها هستند. خوبی این نوع تبلیغات این است که کاملا اختیاری است یعنی کاربر می تواند تصمیم بگیرد آنها را ببیند یا خیر و یا اینکه وارد صفحه ی تبلیغاتی مورد نظر بشود یا خیر. پس فالووری که از روش پاپ آپ دریافت می شود امکان ریزش کمتر دارد چرا که فرد کاملا اختیاری وارد این صفحه شده است. تعرفه تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام هم به روش های مختلفی نظیر تعداد بازدیدها، تعداد دانلودهای آی فریم، تعداد دفعات نمایش بنر در جایگاه های مختلف سایت و … محاسبه می شود.

چکیده مطالب

یکی از روش هایی که می توانیم به کمک آن صفحه ی اینستاگرامی مان را بهبود ببخشیم استفاده از تبلیغات ارزان در اینستاگرام است. این تبلیغات می توانند به شیوه های مختلفی انجام شوند که در این نوشتار مفصلا به آنها پرداختیم.

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 17 خرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.