هدست گیمینگ استیل سریز - پارسی زی
تورهای لحظه آخری: بهترین گزینه برای سفرهای ارزان قیمت

تورهای لحظه آخری: بهترین گزینه برای سفرهای ارزان قیمت

چکیده : دغدغه سفری مهیج و لذت‌بخش در کنار هزینه‌های آن، یکی از مشکلات این روزهای مسافران و گردشگران است. پیدا کردن توری که بتوان به …

خرید ورق ژئوممبران با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از آرین خاک ایرانیان

خرید ورق ژئوممبران با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از آرین خاک ایرانیان

خرید ورق ژئوممبران با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از آرین خاک ایرانیان آرین خاک ایرانیان با بیش از ۲۰ سال تجربه در …

خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

سایت یدکیجات به صورت پلی بین مصرف کننده و تامین کنندگان قطعات یدکی عمل می کند به این صورت که فروشندگان معتبر لوازم یدکی موجودی و قیمت …

هدست گیمینگ استیل سریز

امروزه ما گیمر ها برای اینکه بیشترین لذت را از بازی های خود ببریم نیاز است که از گجت های گیمینگ مناسبی استفاده کنیم که بتواند باعث افزایش تمرکز و دقت ما در بازی شود از جمله این گجت ها می توان به خرید هدست گیمینگ استیل سریز اشاره کرد.

هدست ها را به این دلیل تولید می کنند که گیمر با استفاده از آن فقط صداهای درون بازی را بشنود و از ورود صداهای اضافی و ناهنجار محیط به گوش های پلیر جلوگیری کند و همچنین بتواند صدای گیمر را به هم تیمی هایش در بازی های آنلاین با کیفیت بالایی منتقل کند.

هدفون گیمینگ استیل سریز

فرقی نمی کند آنلاین پلیر هستید یا آفلاین پلیر در هر صورت با استفاده از یک هدست گیمینگ خوبی مثل هدست استیل سریز می توانید به تجربه ای مطلوب از بازی دست پیدا کنید.

اگر شما آنلاین پلیر شوتینگ هستید برای اینکه بتوانید صدای پای خوب و دقیق انمی را در نزدیکیتان متوجه شوید، قطعاً بدون استفاده از این گجت شدنی نخواهد بود و بایستی از هدفون بازی خوب و با کیفیت استفاده کنید.

اگر هم جز آفلاین پلیر هستید به کارگیری یک هدست گیمینگ برای لذت بردن هرچه تمام تر از صداها و موسیقی های بازی ضروریست تا شما را ساعت ها در فضای گیم غوطه ور کند و لحظاتی جذاب و مهیج را به ارمغان بیاورد.

هدفون های استیل سریز

به طور کلی هدست ها را به دو دسته تقسیم می توان تقسیم کرد: ۱٫ سیمی ۲٫ بی سیم که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند تا گیمر بتواند طبق نیاز و سلیقه خود هدفون خود را انتخاب و تهیه کند.

نوع سیم دار هدفون های مخصوص بازی:

این نوع از هدست های گیم جک ۳٫۵ میلی متری و سیم حدوداً ۲ متری دارند که شاید برای گیمرهایی که طبق عاداتشان در فواصل دورتری از نمایشگر بازی کنند مناسب نباشد بدین خاطر این هدفون ها نمی توانند انتخاب خوبی برایشان باشد.

فرقی ندارد که از کدام پلتفرم برای بازی استفاده می کنید چون برای استفاده از هدفون گیمینگ سیمی استیل سریز لازم است فقط جک ۳٫۵ میلیمتری آن را به درگاه دستگاهتان متصل کنید؛ البته که این نوع از هدست ها باتری قابل شارژ ندارند و به همین خاطر محدودیت زمانی ای برای استفاده از هدست برای شما ایجاد نخواهد کرد و این ویژگی شما را برای ساعت ها بازی آسوده خاطر می کند.

در این نوع از هدست ها با تأخیر در دریافت صدای بازی مواجه نخواهید بود چراکه این مسئله از معضلاتی است که باعث بر هم زدن تمرکز و کاهش لذت بازی شده و برای گیمرها خصوصاً پرو پلیر ها از موارد کلافه کننده محسوب می شود که خوشبختانه نوع سیمی هدست گیمینگ استیل سریز در این امر تلاش کرده که این تأخیر را به کمترین حد میزان برساند تا گیمر تمرکز خود را برای ادامه بازی از دست ندهد.

هدفون بی سیم استیل سریز

نوع وایرلس این هدست ها از طریق تکنولوژی بلوتوث به دستگاه شما متصل می شوند که بهره گیری از تکنولوژی در هدفون بازی از مزیت های آن محسوب شده و در دنیا هم به دلیل راحتی استفاده و به روز بودن، توسط گیمر ها (یوتیوبر و استریمر های معروف) در حال فراگیر شدن است.

هدست بی سیم استیل سریز دارای باتری قابل شارژ است که با توجه به ظرفیت باتری آن می تواند تا چند ساعت شارژ دهی کند و پس از اتمام شارژش نیاز است جهت استفاده مجدد، آن را برای ۲ الی ۳ ساعت به شارژ متصل کنید که این مورد شاید برای کسانی که ساعت ها قصد بازی دارند، محدودیت ایجاد کند بنابراین چنین هدستی نمی تواند برای این دسته از گیمرها مناسب باشد.

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم مورد تأخیر در انتقال صدای بازی به گوش های شماست که در نوع بی سیم هدست های بازی با این معضل مواجه می شوید البته در هدفون های مخصصوص گیم بالارده ای مثل برند steelseries انتقال با کیفیت صداها برخوردار هستند.

اگر عادت دارید برای شروع گیم به اندازه بیش از ۲ متر از صفحه نمایش فاصله بگیرید، نوع هدفون استیل سریز بی سیم به شما در این امر کمک شایانی می کند که به میزان دلخواه از مانیتور دور شوید.

خرید هدست گیمینگ استیل سریز

برای اینکه بتوانید بهترین نوع هدست مخصوص گیم را مطابق نیاز و سلیقه تان با دقت و اطمینان کامل تهیه کنید فروشگاه آنلاین متاپلیر در این امر می تواند به شما کمک کند. به این منظور با مراجعه به این فروشگاه با مشاهده تصاویر و ویدئو های بررسی کامل از هر گجت، تجهیزاتی را که مد نظر دارید را به بهترین شکل ممکن اقدام به تهیه کنید و موردی که فروشگاه تجهیزات گیمینگ متاپلیر را متمایز می کند پاسخگوئی سریع و مشاوره دقیق به مشتریان است که بدون هیچگونه ابهامی خریدی مطمئن و معقولانه تر را تجربه کنند.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 17 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.