خرید انواع الکتروموتور | الکتروموتور سه فاز | الکتروموتور تک فاز - پارسی زی
خرید و قیمت باتری 70 آمپر با گرانتی و ضمانت اصالت

خرید و قیمت باتری 70 آمپر با گرانتی و ضمانت اصالت

خرید و قیمت باتری ۷۰ آمپر با گرانتی و ضمانت اصالت به طور معمول میزان قدرت باتری را با توجه به آمپر باتری سنجیده می …

آیا برای انحصار وراثت دریافت گواهی الزامی است؟

آیا برای انحصار وراثت دریافت گواهی الزامی است؟

آیا برای انحصار وراثت دریافت گواهی الزامی است؟ زمانی که شخصی فوت می‌کند و گواهی فوت صادر می‌شود، سیستم ثبتی یکپارچه کشور شناسنامه فرد را …

با این 8 تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

با این 8 تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

با این ۸ تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید سبک آرایش ما در چاق یا لاغر نشان دادن چهره ما بسیار …

خرید انواع الکتروموتور | الکتروموتور سه فاز | الکتروموتور تک فاز

الکتروموتور تک فاز و سه فاز بخش اصلی در صنایع کوچک و بزرگ محسوب می شوند. این دستگاه می تواند نیروی الکتریکی را تبدیل به نیروی مکانیکی خطی یا چرخشی نماید الکتروموتور تک فاز و سه فاز یک سری وجه اشتراک و یک سری تفاوت ها نسبت به هم دارند بنابراین در خرید الکتروموتور می بایست هم موضوع تعداد فاز و هم برند مورد نظر توجه شود.

 

معرفی الکتروموتور تک فاز

از الکتروموتور تک فاز برای خانه ها و دفاتر و همینطور کارگاه ها استفاده می شود. برقی که به بیشتر خانه ها و دفاتر تحویل داده می شود تک فاز هستند. گشتاور راه اندازی الکتروموتور تک فاز متوسط است. این دستگاه در دو مدل یک خازن و دو خازن عرضه می شود.

الکتروموتور تک فاز موتوژن معمولاً بیشترین تقاضا را در بین سایر برندهای مشابه دارد. البته این الکتروموتورها انواع متنوعی دارند.

نوع اول الکتروموتور تک فاز به صورت القایی است. مدل های دیگر اعم از موتور هماهنگ تک فاز و موتور دافعه نیز عرضه می شوند. از سیستم های تک فاز بیشتر از سه فاز برای اهداف تجاری و همینطور مصارف صنعتی کوچک استفاده می شود.

الکتروموتور تک فاز قیمت به صرفه تری دارد و دوام آن نیز مناسب است. از سوی دیگر مشخصات فنی این دستگاه نیز آسان است و در صورت خرابی، تعمیر آن به آسانی صورت می گیرد.

از این مدل از الکتروموتورها در جاروبرقی، فن و هواکش، ماشین لباسشویی و همینطور پمپ های سانتریفیوژ استفاده می شود. همینطور در دمنده ها و کمپرسورها نیز می توان از الکتروموتور تک فاز استفاده کرد.

 

 

معرفی الکتروموتور سه فاز ساده

الکتروموتور سه فاز به نسبت مدل تک فاز از توان بالاتری برخوردار است. این الکتروموتورها در لیست محصولات القایی قرار گرفته اند. این دستگاه ها اغلب در سبک های قفسه سنجابی طراحی می شوند. از مهمترین ویژگی های الکتروموتور سه فاز کاربرد آسان و هزینه بهره وری مناسب آن است. طراحی الکتروموتور سه فاز نیز بسیار مستحکم است. در این دستگاه از مجموعه ورق های فولادی به همراه یاتاقان های مخصوص و سیم پیچ استفاده شده است.

الکتروموتور سه فاز در صنایع غذایی، دارویی، خودروسازی و صنایع فولاد و همینطور کشاورزی استفاده می شود. این دستگاه در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نام دیگری که برای الکتروموتور سه فاز در نظر گرفته می شود دینام القایی است. سرعت چرخش محور دینام به نسبت منبع تغذیه کمتر است. این رویکرد سبب می شود تا محور دستگاه شروع به حرکت کند.

 

مقایسه الکتروموتور سه فاز ساده و تک فاز

راندمان الکتروموتور سه فاز به نسبت الکتروموتور تک فاز بیشتر است. از سوی دیگر مدل های سه فاز راه اندازی سریع تری دارند. توان کاری مدل های تک فاز محدودیت دارد یعنی در نهایت تا ۵ اسب بخار را پوشش می دهد.

الکتروموتورهای سه فاز جریان کشی کمتری به نسبت مدل های یک فاز دارند. از نظر لرزش نیز می توان گفت که شرایط بهتری به نسبت مدل یک فاز دارند.

موتوژن از برندهای معروف در زمینه تولید انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز است. این شرکت از معتبرترین تولیدکنندگان الکتروموتور در خاورمیانه محسوب می شود.

در حال حاضر بیش از ۲ میلیون دستگاه با کاربردهای صنعتی در این شرکت تولید می شود. قیمت الکتروموتور موتوژن به نسبت برندهای دیگر مناسب تر است. در ساخت دستگاه های موتوژن از استاندارد جهانی استفاده می شود.

 

راهنمای خرید الکتروموتور تک فاز و سه فاز

برای خرید الکتروموتور های تک فاز و سه فاز می توانید وارد سایت pumps-hypermarket.com شوید و مدل های مختلف را با تصویر و مشخصات مورد بررسی قرار دهید. اما یک سری فاکتورهای مهم وجود دارد که باید مدنظر قرار بگیرد.

ولتاژ و جریان ورودی را بررسی کنید. گشتاور خروجی و سرعت باید مشخص شود. درجه حفاظت اهمیت زیادی دارد.

ضریب قدرت نیز از مواردی است که در سایت pumps-hypermarket.com به  طور دقیق به آن پرداخته شده است. همینطور نیاز است که شرایط محیطی و اندازه فریم را مدنظر قرار دهید. کلاس عایقی و راندمان محصول نیز از موارد پر اهمیتی است که قطعاً باید سنجیده شود. از یاد نبرید برندهای متنوعی در راستای این محصول فعالیت می کنند بنابراین چه خوب است برند معتبری را انتخاب کنید.

 

کلام آخر

الکتروموتورها از بخش های جدا نشدنی صنایع مختلف اعم از صنایع کوچک و سبک و یا بزرگ و سنگین محسوب می شوند.

بدون وجود این سیستم ها هیچ چرخی حرکت نمی کند. برند موتوژن از برندهای مشهور برای خرید انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز محسوب می شود. شرایط خرید اینترنتی از طریق pumps-hypermarket.com وجود دارد و البته که پیشنهادات شگفت انگیزی برای خرید ارزانتر به شما داده می شود.

سعی کنید روش خرید هوشمندانه را انتخاب کنید تا هم از کیفیت راضی باشید و هم از قیمت نهایی رضایت کامل داشته باشید. در صورتی که فکر می کنید برخی از مدل ها از نظر عملکرد برای شما ناآشنا است می توانید از کارشناسان فروش بخواهید تا توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 24 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.