معرفی بهترین برندهای ریمل در بازار - پارسی زی
محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی

محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی

محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی علاوه بر اینکه نسبت به نمونه‌های همسان خارجی قیمت مناسبی دارند، از کیفیت …

امروزه خرید لوازم آرایش چگونه است؟

دانستن چه نکاتی در خرید لوازم آرایش مهم است؟ برخی لوازم آرایشی در دنیای پر تلاطم امروزی به سبد خرید ماهیانه ی اکثر خانواده ها، …

راهنمای خرید مستر کارت از فارس پرمیوم

راهنمای خرید مستر کارت از فارس پرمیوم

راهنمای خرید مستر کارت قابل شارژ از فارس پرمیوم موانع پیش روی خریدهای بین‌المللی برای افراد داخل ایران، از جمله مشکلات مرتبط با پرداخت و …

معرفی بهترین برندهای ریمل در بازار

آرایش و زیبایی ظاهری برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و وقت و هزینه زیادی نیز برای آن صرف می‌کنند. آرایش چهره ارکان و قواعد خاص مورد نظر خود را داشته و هر قسمت از صورت تکنیک‌ها و لوازم خاص و مخصوص خود را دارد.

چشم‌ها یکی از مهم‌ترین تاثیرگذارترین عضو صورت افراد هستند و روی چهره افراد تاثیر به سزایی می‌گذارند. برای آرایش چشم‌ها لوازم و تکنیک‌های خاصی وجود دارد که هر کدام در جایگاه خود، زیبای بی‌حد و نصابی را به چشم ها می‌بخشد. یکی از اصلی‌ترین ابزار آرایش چشم، ریمل است. این محصول برای حجیم کردن، حالت دادن و کشیده نشان دادن آن استفاده شده و تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چشم‌ها و فرم مژه‌ها دارد.

از دلایل پرطرفدار بودن ریمل می‌توان به قیمت مناسب، استفاده راحت، تاثیرگذاری زیاد و ماندگاری بالای آن در چهره اشاره کرد. مواردی مانند کشیدن خط چشم و سایه از دیگر روش‌های آرایش چشم است اما معمولا زمان و تبحر زیادی برای انجام این تکنیک‌ها نیاز است.

ویژگی‌های خوب برای یک ریمل

در هنگام خرید ریمل باید به یک سری از نکات خاص توجه کنید تا بتوانید یک ریمل با کیفیت و ماندگاری بالا تهیه کنید.

سبک بودن

یکی از ویژگی‌های مهم در ریمل‌هایی که در طول روز از آنها استفاده می‌شود وزن آن است. شما در طول روز ساعات زیادی قرار است که ریمل‌ روی چشم‌های شما قرار داشته باشند پس واجب است که سبک باشد، به گونه ای که شما سنگینی را روی مژه‌های خود احساس نکنید.

ماندگاری

ماندگاری ریمل‌ها بسته به قیمت و برند آنها متفاوت است. در واقع همه خانم‌های نه تنها در ریمل بلکه در تمامی لوازم آرایشی خود به دنبال محصولاتی با دوام و ماندگاری بالا هستند تا در طور روز مجبور به تمدید آن نباشند. برای مثال ریمل اسنس یکی از بهترین برندهای ریمل در ماندگاری و کیفیت است به طوری که شما هنگام استفاده از این ریمل در طول روز نیازی به تمدید آن نداشته و از مژه‌های شما در برابر آسیب محافظت می‌کند.

موارد اولیه ریمل

یکی از مواردی که هنگام استفاده از ریمل باید به آن توجه کنید مواد موجود در ترکیبات آن است. یک ریمل خوب باید دارای موادی باشد که مژه‌ها را آبرسانی کرده و ریشه آن‌ها را تقویت کند. متاسفانه برخی از ریمل‌ها به دلیل داشتن مواد شیمی و مضر باعث ریزش مژه و آسیب به آن می‌شوند. ریمل بل یکی از برندهای مطرح در موارد اولیه مناسب برای تقویت مژه‌ها است.

معرفی انواع ریمل

برخلاف تصور عموم، ریمل‌ها نیز دارای انواع مختلفی هستند و هر یک برای امور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارکرد و عملکرد هر ریمل در ابتدا به جنس و شکل برس ریمل بستگی دارد مثلا برخی از ریمل‌ها باعث بلندتر شدن مژه‌ها شده و ظاهری بلند و کشیده به مژه‌ها می‌بخشند یا گروهی دیگر قابلیت حجم دهنده و پرپشت کنندگی دارند یعنی شما هنگام استفاده از این ریمل‌ها مژه‌های خود را بلندتر و حجیم‌تر احساس خواهید کرد. دسته دیگر را ریمل‌های حالت دهنده تشکیل می‌دهند این ریمل‌ها همان طور که از نام‌شان نیز مشخص است برای حالت دادن به مژه‌ها از آن استفاده می‌شود، البته این حالت دهی موقت است و هنگام شستشو صورت آثار آن از بین می‌رود.

انتخاب نوع ریمل بسته به مژه‌های هر شخص دارد و برای افراد مختلف متفاوت است. بهتر است افراد دارای مژه‌های کم پشت از ریمل‌های حجم دهنده، افراد داری مژه‌های کوتاه از ریمل بلند کننده و افرادی که علاقه‌مند به مژه‌های حالت‌دار هستند از ریمل‌های حالت دهنده استفاده کنند.

معرفی بهترین برند ریمل از نظر مخاطبان

در ادامه ما تعدادی از بهترین برندهای ریمل را که بر اساس امتیاز دهی مخاطبین انتخاب شده‌اند را برای شما مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما با یک شناخت کافی از بهترین برند ریمل بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

ریمل ایزادورا

برند ایزادورا یک برند سوئدی است و به دلیل کیفیت بالای محصولات در سراسر جهان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. ریمل ایزادورا رویای مژه‌های بلند و پرپشت را برای شما به واقعیت تبدیل می‌کند. از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به باف کرمی، مقاوم در برابر آب، داشتن برس‌های مختلف برای انواع مژه‌ها و…اشاره کرد. ریمل‌های این برند تنوع زیادی دارد به همین دلیل لیست انواع ریمل ایزادورا در مو تن رو شما را در انتخاب ریمل مورد نظرتان در این برند یاری می‌کند.

ریمل اسنس

ریمل ایتالیایی اسنس یکی دیگر از ریمل‌های معروف و محبوب در ایران بوده و افراد زیادی از این برند ریمل برای تکمیل آرایش روزانه خود استفاده می‌کنند. ریمل‌های این برند در حالت‌دهی، کشیدگی و حجیم کردن مژه بسیار موثر هستند. جنس برس آن‌ها مویی بوده و از ریزش مژه‌ها جلوگیری می‌کند ولی ضد آب نیست.

ریمل میبلین

این ریمل به عنوان اولین ریمل حجم دهنده در سال ۲۰۱۸ شناخته شد. برس این ریمل به دلیل داشتن دندانه‌های مخصوص باعث بلند شدن و کشیدگی بیشتر مژه‌ها می‌شوند. یکی از مواردی باعث محبوبیت بسیار بالای این ریمل است عدم حساسیت‌زایی و جلوگیری از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر است در واقع خانم‌ها با مصرف این ریمل دچار التهاب، قرمزی و حتی در شرایط وخیم‌تر ریزش مژه نخواهند شد و همچنین پدید چسبیدگی مژه‌ها به یک دیگر نیز رخ نمی‌دهد.

ریما اوریفلیم

برند اوریفلیم یکی از برندهای محبوب و مطرح در حوزه میکاپ و آرایش است و ایرانی‌ها نیز بسیار از این محصول برای انجام فعالیت‌های روزانه و حتی مجالس و عروسی‌ها استفاده می‌کنند. برند اوریفلیم ریمل‌های مختلفی را به بازار معرفی کرده است اما یکی از شگفت انگیزترین ریمل‌های این برند، ریمل دو سر آن است. این ریمل برای بلندتر کردن و پرپشت کردن مژه استفاده می‌شود.

سخن آخر

در کل هنگام خرید ریمل باید علاوه بر برند، به موادی مانند کیفیت، ماندگاری، مواد اولیه به کار رفته در آن و…توجه کنید. علاوه بر این‌ها اصل و تقلبی بودن ریمل نیز بسیار مهم است امروزه افراد کلاهبردار زیادی وجود دارند که اجناس تقلبی و بی‌کیفیت خود را در شکل و ظاهر محصول اصلی به افراد مختلف می‌فروشند به همین دلیل برای جلوگیری از بروز این گونه موارد حتما از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر برای خرید اقدام کنید.

 

 

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 2 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.