آموزش عوض کردن جیمیل کلش اف کلنز - پارسی زی
راهنمای انتخاب تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت

راهنمای انتخاب تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت

یک خواب آرام و جوان کننده برای حفظ سلامتی حیاتی است. برای رسیدن به این هدف، داشتن یک تخت ایده آل که راحتی و حمایت …

چگونه مقاله علمی بخوانیم؟

چگونه مقاله علمی بخوانیم؟

چگونه مقاله علمی بخوانیم؟ اگر تا به حال برای انجام مقاله اقدام کرده باشید، می دانید که تلاش برای خواندن یک مقاله علمی یا پژوهشی …

کدام عطر به عنوان لاکچری‌ترین عطر در دنیا شناخته می‌شود؟

کدام عطر به عنوان لاکچری‌ترین عطر در دنیا شناخته می‌شود؟

کدام عطر به عنوان لاکچری‌ترین عطر در دنیا شناخته می‌شود؟ میسون فرانسیس کورکجان Maison Francis Kurkdjian، یکی از برندهای مشهور کشور فرانسه است که تا …

گیمرهایی که عضو بازی کلش اف کلنز هستند، همواره با این چالش مواجه هستند که چگونه می‌توان اقدام به عوض کردن جیمیل کلش اف کلنز کرد. به منظور بررسی این مسئله در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه آموزش عوض کردن جیمیل کلش اف کلنز آشنا کرده و در مورد انجام این کار توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. همچنین شما را با مهم ترین مزایا استفاده از جیمیل و سینک آن در بازی کلش اف کلنز آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

نحوه فعال کردن جیمیل در بازی کلش اف کلنز

در صورتی که قصد دارید تا وارد جیمیل خود در بازی کلش اف کلنز شوید، باید بازی کلش را اجرا و در صفحه اصلی بازی روی آیکون چرخ دنده بزنید. سپس باید در صفحه‌ای که باز می‌شود، روی گزینه google play sign-in و روی دکمه Disconnected بزنید. سپس باید یک جیمیل را برای بازی خود انتخاب کنید.

با وارد شدن به جیمیل خود، اکانت بازی کلش اف کلنز با جیمیل شما سینک می‌شود و دستاوردهای شما به صورت ابری ذخیره می‌شود. انجام این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید با دستگاه‌های مختلف وارد جیمیل خود شوید و به تمامی اطلاعات بازی کلش اف کلنز خود دسترسی پیدا کنید. به دلیل اهمیت این کار، نیاز است تا اگر اکانت خود را به ایمیل تان سینک نکرده اید، به سرعت این کار را انجام دهید و از مزایا وارد شدن به جیمیل بهره مند شوید.

نکات مهم برای عوض کردن جیمیل کلش اف کلنز

در صورتی که قصد دارید تا جیمیل بازی کلش اف کلنز را عوض کنید، باید به این نکته توجه کنید که امکان عوض کردن ایمیل اکانت در این بازی به صورت مستقیم وجود ندارد. به همین دلیل اگر قصد دارید تا ایمیل خود را تغییر دهید باید به پشتیبانی بازی پیام دهید و از این طریق درخواست تغییر ایمیل بدهید.

همچنین پیش از آن که به پشتیبانی کلش اف کلنز پیام دهید، باید یک دلیل موجه برای تغییر ایمیل خود پیدا کنید. در واقع باید دلیلی برای تغییر ایمیل کلش اف کلنز پیدا کنید که هیچ روشی برای حل مشکلات وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی به احتمال خیلی زیاد پشتیبانی بازی کلش ایمیل شما را تغییر می‌دهد.

نحوه تعویض جیمیل بازی کلش اف کلنز

در صورتی که قصد دارید تا ایمیل خود را تغییر دهید، برای پیام دادن به تیم پشتیبانی کلش اف کلنز باید در گام اول بازی Clash of Clans را باز کرده و به بخش تنظیمات در بازی بروید. سپس باید روی دکمه Help and Support بزنید تا صفحه پشتیبانی کلش اف کلنز باز شود. سپس برای پیام دادن به تیم پشتیبانی باید بر روی دکمه ارسال ایمیل در سمت راست بالای صفحه بزنید.

سپس وارد برنامه ایمیل در گوشی خود می‌شود که به صورت اتوماتیک آدرس ایمیل پشتیبانی کلش اف کلنز وارد می‌شود و می‌توانید در کادر ایمیل، توضیحات خود را وارد کرده و سپس دکمه Send را ارسال کنید. پس از آن که ایمیل خود را ارسال کردید، به طور معمول پس از چند روز ایمیلی از پشتیبانی دریافت خواهید کرد.

نکته مهمی که باید بدانید این است که پس از ارسال ایمیل، ایمیلی از سوی سوپرسل دریافت خواهید کرد. به طور معمول پشتیبانی کلش از شما درخواست می‌کند تا اطلاعات مختلفی در مورد اکانت خود ارائه کنید. انجام این کار برای تایید هویت شما صورت می‌گیرد تا تیم پشتیبانی مطمئن شود که اکانت متعلق به خودتان است.

ممکن است پشتیبانی سوپرسل از شما درخواست کند تا اطلاعاتی چون زمان دقیق شروع بازی یا ساخت اکانت را وارد کنید. در صورتی که قصد دارید تا به درستی به سوالات تیم پشتیبانی سوپرسل پاسخ دهید، نیاز است تا آشنایی کافی به زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن با سوپرسل تعامل کنید.

آیا با تغییر ایمیل جم‌های کلش اف کلنز از بین می‌روند؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که گیمرهای بازی کلش اف کلنز مطرح می‌کنند این است که آیا در صورتی که تغییر ایمیل بازی از طرف پشتیبانی Clash of Clans انجام شود، اطلاعات اکانت و همچنین جم‌های بازی از بین می‌رود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر از سوی پشتیبانی بازی کلش ایمیل شما تغییر پیدا کند، تمامی اطلاعات اکانت بازی شما همچنان پابرجا خواهد بود. به همین دلیل جم‌های بازی کلش شما از بین نمی‌رود و می‌توانید باز هم از این جم‌ها استفاده کنید.

خرید جم برای بازی کلش اف کلنز

در صورتی که قصد دارید تا در بازی کلش اف کلنز تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید و نسبت به رقبا خود دست بالاتری داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید خرید جم کلش اف کلنز را از طریق فروشگاه تاپ جم شاپ انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی تاپ جم شاپ این امکان را به وجود می‌آورد تا شما بتوانید جم بازی کلش اف کلنز را با قیمت مناسب خریداری و از آن استفاده کنید. همچنین مجموعه تاپ جم شاپ این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید پکیج‌های متنوع جم بازی کلش اف کلنز را از این مجموعه دریافت کنید.

لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین ویژگی‌های مجموعه تاپ جم شاپ این است که پس از خرید جم کلش اف کلنز از این وب سایت، به سرعت فرآیند فعال سازی جم‌ها انجام می‌شود. به طور معمول پس از ثبت سفارش بین ۵ دقیقه تا ۳ ساعت جم‌های خریداری شده وارد اکانت شما می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با نحوه تغییر جیمیل بازی کلش اف کلنز آشنا کرده و در مورد چگونگی انجام این کار اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. انجام کارهای گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا ایمیل خود در بازی Clash of Clans تغییر دهید و از ایمیل جدید استفاده کنید.

همچنین در بخش آخر شما را با مجموعه تاپ جم شاپ آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید از طریق این مجموعه جم بازی کلش اف کلنز را با قیمت مناسب خریداری و از آن استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.