روشویی سرامیکی | روشویی سرامیکی و قیمت روشویی مدرن سرامیکی - پارسی زی
چت روم چیست ؟ دنیا چت بهترین چتروم های فارسی ایرانی سالم

چت روم چیست ؟ دنیا چت بهترین چتروم های فارسی ایرانی سالم

بهترین چتروم های فارسی ایرانی معرفی دنیا چت دنیا چت چت دنیا و چتروم های فارسی چت روم یا اتاق گفتگو اتاق گفتگو یا گپ سرا یا چت روم (به …

آیا آنزیم پودرهای لباسشویی موجب حساسیت پوستی می‌شود؟

آیا آنزیم پودرهای لباسشویی موجب حساسیت پوستی می‌شود؟

زمانی که لباس‌ها از ماشین لباسشویی خارج می‌شوند این توقع می‌رود که کاملا تمیز و در عین حال نرم و لطیف باشند تا حساسیت پوستی …

شناخت معروف ترین جاذبه های وان

شناخت معروف ترین جاذبه های وان

شناخت معروف ترین جاذبه های وان با رزرو تور وان می توانید یک سفر رویایی به این شهر را تجربه کنید انتخاب تور های برگزار …

روشویی سرامیکی | روشویی سرامیکی و قیمت روشویی مدرن سرامیکی

روشویی های سرامیکی کابینت دار و پایه دار یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین انواع از سینک های روشویی میباشند. از گذشته دور تا به حال سرامیک به عنوان یکی از بهترین مواد های اولیه در تولید محصولات مختلف مانند تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی به کار می رود. سرامیک از ترکیب ماسه با خاک رس در حرارت بسیار بالا به وجود می آید که پس از شکل گیری کامل در کوره، مورد ساخت قرار می گیرد. این محصولات با کیفیت و زیبا به دلیل برخورداری از مقاومت بسیار بالا، دارای سطوح بسیار مستحکمی می باشند. روشویی های سرامیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر خطو خش، ضربه، ساییدگی دارا می باشند و در برابر عوامل مختلف مانع از خط و خش و شکستن می شود. به همین خاطر روشویی های سرامیکی عمر بسیار زیادی دارا هستند. روشویی سرامیکی به عنوان لوکس ترین و نوین ترین روش ساخت سرامیک مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. روشویی سرامیکی در محیط های مختلف اعم از منازل مسکونی، رستوران های لوکس، مکان‌های عمومی و غیره مورد استفاده قرار میگیرند. البته ناگفته نماند که روشویی های سرامیکی بخش بسیاری از بازار را به خود اختصاص داده اند

.

انواع مدل های روشویی های سرامیکی مدرن

امروزه به دکور سرویس های بهداشتی و حمام ها اهمیت بسیار زیادی داده می شود و مانند گذشته نادیده گرفته نمی شوند و به تمامی جزئیات اماکن از جمله نورپردازی محیط، روشویی ها، کاشی و سرامیک ها، رنگ و طرح های شیر آلات، توالت فرنگی، اکسسوری ها و نظیر این محصولات اهمیت بسیاری داده می شود. بدون شک حیاتی ترین بخش برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس، روشویی متناسب با محیط می باشد. که شرکت معتبر NK Classic روشویی های سرامیکی و لوکس خود را در مدل های متنوع و زیبا تولید و عرضه می کند. این نوع از روشویی کابینتی ها دارای دیزاینی لوکس و ظاهری لاکچری می باشند که اغلب در مدل کابینت دار بدون پایه و پایه دار استفاده می شوند.

روشویی سرامیکی پایه دار

از پر استفاده ترین انواع روشویی های سرامیکی می توان به روشویی پایه دار اشاره کرد. روشویی های سرامیکی پایه دار در اغلب خانه ها مشاهده می شوند که توسط پایه ای سرامیکی یا چدنی به زمین متصل هستند. شما همراهان عزیز می توانید در صورت استفاده از این مدل روشویی ها لوله های آب را پشت پایه آن پنهان کنید و محیطی زیبا به وجود آورید. اکثر اوغات روشویی های پایه دار برای فضا هایی که فاقد لوله کشی توکار باشند، مورد استفاده قرار می گیرند که یکی بهترین گزینه برای اینگونه اماکن هستند.

روشویی بدون پایه

روشویی های بدون پایه یا کابینت دار همانگونه که از نامشان مشخص می شود دارای هیچ پایه ای بر روی زمین نیستند. این روشویی های زیبا به صورت جداگانه و مستقیم به روی دیوار سرویس های بهداشتی نصب می شوند که لوله و شلنگ های روشویی اکثرا در پشت یا داخل کابین آنها پنهان می شوند. در این مدل از روشویی های سرامیکی محبوب اکثرا اتصالات به صورت داخلی و توکار می باشند که ظاهری شیک به محیط هدیه می دهند.

شیوه نصب و آب راه روشویی های سرامیکی نورابین

روشویی های سرامیکی نورابین دو پایه L نود درجه کشیده مقاوم، از جنس ABS بسیار مقاوم دارا هستند که به سادگی تمام بر روی دیوار مورد نظر به کمک پیچ نصب می شوند و روشویی بدون هیچ مشکلی بر روی آنها نصب و به دیوار مورد نظر چفت می شود که هیچ فاصله ای بین دیوار و روشویی باقی نمی گذارد. همچنین تمام روشویی های سرامیکی شرکت معتبر نورابین نیز دارای راه آبی از جنس ABS با کیفیت می باشند؛ که این راه آب های مخصوص ضد زنگ، نشکن و ضد جلبک هستند که مانع از بو گرفتن آب، تغییر رنگ و تغییر مزه آب می شوند. راه آب های با کیفیت شرکت نورابین آب و مابقی جزئیات و را بدون گیر کردن، و ماندن اثری از آنها درون آب راه به سمت سیفون و لوله ها هدایت می کنند. راه آب های شرکت نورابین به صورت انحصاری با قالب های مخصوص توسط شرکت نورابین تولید می شوند، که کیفیت و کاربرد فوق العاده بهتری نسبت به نسل های قدیمی راه آب های استیل و پلاستیکی دارند.

شما مشتریان ارجمند می توانید برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با روشویی های سرامیکی به سایت نورابین مراجعه فرمایید. همچنین شما عزیزان می توانید در تمام ساعات روز با کارشناسان فروش نورابین در ارتباط باشید و تماس حاصل فرمایید.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.