5 شیشه شیر خوب برای سیسمونی نوزاد - پارسی زی
نکات خرید انواع کرکره برقی ، جک بازویی درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

نکات خرید انواع کرکره برقی ، جک بازویی درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

استفاده از انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و اتوماسیون شامل جک درب پارکینگی ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته ، درب شیشه …

کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست؟

کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست؟

چکیده : کولرهای گازی تک حالته جنرال گلد با سیستم سرمایشی به مشتریان این امکان را می ‌دهند در فصول گرم سال محیط را خنک کنند …

قیمت دوربین مدار بسته یزد

قیمت دوربین مدار بسته یزد

قیمت دوربین مدار بسته یزد آیا از قیمت دوربین های مدار بسته یزد مطلع هستید؟ یکی از مهم ترین دغدغه افراد هنگام خرید دوربین های …

۵ شیشه شیر خوب برای سیسمونی نوزاد

یکی از مهمترین آیتم های سیسمونی که در ماه های ابتدایی تولد روزانه بطور مرتب وظیفه انتقال شیرخشک یا شیر مادر را به فرزند برعهده دارد شیشه شیر است . اهمیت اش برکسی پوشیده نیست پس بهتر است از بهترین نوع تهیه شود بیایید قبل از اینکه پنج مارک خوب برایتان ذکر کنیم ببینیم اصلا” ویژگی های یک شیشه شیر خوب چیست .

شیشه نوزاد از چندین قطعه تشکیل شده است که مهمترین آنها سر شیشه است مشخص هم هست چون بخشی هست که در دهان بچه قرار می گیرد و آنرا می مکد پس باید مطلوبش باشد . حالا این مطلوبیت هم به شکل برمی گردد هم به جنس . این روزها تقریبا ” همه شرکتها جنس سر شیشه را از سیلیکون برمیگزینند ولی خوب در بینشان تفاوت هست که مرغوبیت این ماده در هر یک به شکلی است و همین تفاوت در جزئیات است که یک تولیدکننده سیسمونی را در جایگاه بالاتری از رقبایش قرار می دهد . جدای از کیفیت بالا مواد ساخته شده خود سرشیشه هم باید بدون بو مزه باشد تا نوزاد آنرا پس نزند یعنی فقط مزه شیر را حس کند نه چیزی اضافه تر . بعد از این موضوع می رسیم به شکل که ترند این روزهای بازار سیسمونی نوزاد برای سر شیشه شیر نوع به اصطلاح شکل سینه مادر است یعنی سری شیشه تا حد ممکن شبیه به سینه مادر طراحی شده باشد چون مطلوبیت دارد برای نوزاد و تداعی شیرخوردن از خود سینه برایش می شود و اینگونه حتی می شود گاهی اوقات شیردهی مستقیم را به بچه داشت و برخی زمانها که مثلا” مادر نیست از شیشه شیر تغذیه انجام شود . موارد دیگری هم هست برای برتری یک شیشه نسبت به دیگری که از آن جمله می توان به عملکرد موفق در ضدنفخ بودن اشاره کرد که یکی از لازمه های یک شیشه شیر خوب است و هر برندی که بتواند در این زمینه موفق تر عمل کند بی شک می توان سهمی بیشتری را در بازار از آن خود کند بطوریکه در ادامه که برترینهای بازار را خدمتتان نام میبریم خواهید دید که آنتی کولیک بودن در کسب سهم بزرگی از بازار سیسمونی چه نقش پررنگی ایفا می کند . سبک بودن و طراحی مجذوب کننده نیز از دیگر آیتم هایی ست که میتواند امتیاز محصول را نسبت رقبایش بالاتر ببرد . بدون بی پی ای بودن هم از لازمه های کالاست .

بیایید با بهترین های این حوزه آشنا شویم . این نام ها در سراسر جهان توسط خانواده های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرند پس امتحان خود را پس داده و سالها تحقیق توسعه در این زمینه داشته اند البته بازار محصولات کودک هم مثل هر زمینه کاری دیگر مدام در حال تغییر و تحول است و هر شرکتی که خود را بروز همگام با نیازهای امروزی نکند و از قطار پیشرفت عقب بماند سهم خود را از دست خواهد داد حتی شاید به مرور به فراموشی هم سپرده خواهد شد .

Comotomo

از قدیمی های بازار نیست و هنوز هم خیلی از مادران و حتی فعالین حوزه سیسمونی نوزاد با آن آشنا نیستند اما این تجربه کم دلیل نمی شود که موفق هم نباشد بازار تشنه محصولات کاربردی است و هر شرکتی که بتواند نوآوری در جهت بهتر کردن هر محصولی ارائه دهد بدون در نظر گرفتن اسم و رسمش موفق می شود . کوموتومو هم همین راه را رفته درست است که سابقه طولانی در این حوزه ندارد اما با ارائه محصولی متفاوت که از چندین جهت بهبود داده شده بود توانست خیلی زود به صدر جدول بهترین شیشه شیر های جهان راه یابد . بدنه نرم سیلیکونی نکته متمایز این برند است که حس در دست گرفتن بسیار خوشایندی را پدید می آورد از آنسوی این بدنه که دارای دهانه عریضی هم هست شستن اش را آسان می گرداند یعنی پس از باز کردن درب شما خیلی راحت به فضای داخل برای تمیز کردن دسترسی دارید . سر شیشه اش هم که از همان شکلی ست که محبوب بازار است یعنی فرم سینه آنهم به پهن ترین شکل ممکن . سیستم آنتی کولیک اش هم که خیلی کاربردی است خوب پس هر چه که از یک شیشه شیر عالی برای نوزاد میخواهیم دارد پس مشخص است که چرا بسیار محبوب شده است . یکی از دلایل موفقیت خیره کننده کوموتومو این بود که این کارخانه برای ورود به عرصه سیسمونی فقط یک دسته را انتخاب کرد روی آن متمرکز شد و با این تخصص گرایی توانست موفق هم عمل کند . ببینید این سازنده نظیر دیگر سازندگان به سراغ طراحی تولید طیف وسیعی از محصولات نرفت بجایش فقط شیشه و سر شیشه اش بعلاوه یک محصول دیگر یعنی دندان گیر تولید می کند این تمرکز باعث می شود شما محصول ایده آل تری روانه مغازه ها کنید .

Dr.Browns

رتبه بعدی مان ولی از قدیمی های شناخته شده سیسمونی فروشی ها هست بخصوص وقتی شما سراغ یک شیشه ضدنفخ را بگیرید بسیاری از فعالین این بازار به شما دکتر براونز را پیشنهاد می دهند . سیستم ضدنفخ مبتکرانه این برند که سالها هم هست جواب خود را پس داده یک پیشرفت بزرگ در عرصه شیشه بچگانه بود و در عمل میتوانست کولیک ، گاز و نفخ پس از شیر دهی را برای نوزادان کاهش دهد . رقابت این مارک با فیلیپس بر سر جایگاه اول بازار در ایالات متحده نشان دهنده کیفیت بی نظیر این دو کمپانی است .

Philips avent

گفتیم که امروزه یکی از ویژگی های یک شیشه شیر خوب داشتن سر شیشه ایست که تا حد ممکن شبیه سینه مادر شکل داده شده باشد . فیلیپس اونت در این کار بهترین شیشه بازار است . سری مدل نچرال اونت بقدری خوب فرم داده شده که نوزادان آنرا بسیار دوست دارند به همین واسطه در بسیاری از کشورها فیلیپس محبوبترین نامی هست که والدین به یکدیگر توصیه می کنند . البته جدا از سرشیشه نباید از زیبایی دلفریب این محصول که با انحناهای خود ترکیب ظاهری عالی ساخته یا کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن چشم پوشید که مجموعه اینها با هم باعث شده که فیلیپس اونت یک نام پرتقاضا در سیسمونی فروشی ها باشد .

MAM

پستانک های این مارک خیلی معروف و خوب هستند البته در کشور ما محصولاتش فراوانی زیادی ندارد یعنی خوب توزیع نشده ولی این دلیل نمی شود که کیفیت درجه یکی نداشته باشد . این شیشه شیر اروپایی بدون مواد مضر است ، کولیک را کاهش می دهد و برای استفاده ترکیبی از سینه و شیشه هم مناسب است . توصیه می کنیم اگر در حال خرید سیسمونی هستید و توانستید به محصولات مام دسترسی پیدا کنید حتما روی تولیداتش تحقیق کنید چون میتوانید انتخابهای خوبی برای فرزندتان از میان وسایلش داشته باشید.

Lansinoh

پنجمین توصیه ما هم برندی ست کمتر شناخته شده در کشور ما ، اما بسیار باکیفیت و موفق در مراکز سیسمونی دیگر کشورهاست . یکی دیگر از نمایندگان آمریکایی لیست کوتاه ما که میتواند با محصولات کاربردی خودش مادران را در پروسه بسیار مهم شیر دهی به نوزاد بخوبی یاری رسانی کند . شیردوش ، پد و وسایل ذخیره شیر از دیگر تولیدات این شرکت است یعنی از استخراج شیر تا نگهداری در نهایت انتقال آن به نوزاد پروسه ای ست که این برند برای آن راهکار ارائه داده است .

شما هم اگر شیشه شیر دیگری می شناسید که از آن استفاده کردید و از عملکرد آن رضایت داشتید میتوانید با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از تجربیات شما بهره ببرند .

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 10 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.