مد روز شومیز برای سال 2022 - پارسی زی
تینت لب چیست؟

تینت لب چیست؟

تینت لب چیست؟ تاثیر آرایش لبها در زیبایی صورت بسیار تاثیر گذار است و شما می توانید با یک رژ لب یا تینت لب خوش …

معرفی انواع توری به همراه کاربرد های آنها

معرفی انواع توری به همراه کاربرد های آنها

معرفی انواع توری به همراه کاربرد های آنها استفاده از انواع توری ها، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار ها برای افزایش …

پاکسازی پوست تاتو بدن میکروبلیدینگ کراتینه مو تهران بکس

پاکسازی پوست تاتو بدن میکروبلیدینگ کراتینه مو تهران بکس

آنچه باید از پاکسازی پوست صورت بدانید : کمک به پوست با آبرسانی ،  تغذیه و بهبود خونرسانی نیازمندی مراقبت هایی است . که با نام …

مد روز شومیز برای سال ۲۰۲۲

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به استایل خود اهمیت زیادی می‌دهید، حتماً خرید شومیز را هم در برنامه‌های خود قرار خواهید داد. شومیز از آن دسته از لباس هایی است که برای بیشتر مناسبت ها سنخیت خوبی دارد. انواع و اقسام مدل های مختلفی از شومیز با طرح ها و رنگ های مختلف در فروشگاه ها وجود دارند. شومیز مجلسی از آن دسته از شومیزهایی است که طرفداران بسیار زیادی در بین خانم ها دارد. حتما برای شما هم سوال است که چرا جنس حریر در لباس های شومیزی بسیار زیبا است؟ در واقع طراحی های بسیار شیک و زیبا به همراه دوخت تمیز، لطافت پارچه حریر و رنگ های شاد و بی نظیر همگی باعث شدند تا این سبک لباس مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. اگر شما به دنبال لباس های پرکاربرد هستید، حتماً چند دست شومیز زیبا را در کمد لباس های خود بگذارید. زمانی که به یک میهمانی غافلگیرانه دعوت می شوید، ممکن است در ابتدا در انتخاب نوع لباس خود دچار مشکل شوید. در این زمان می توانید شومیزهای جذاب و زیبای خود را بر تن کنید. به طور کلی شومیز ها قابلیت دوخت با انواع پارچه ها را دارند و این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شما دارد اما یکی از معروف ترین و محبوب ترین پارچه ها برای دوخت شومیز پارچه حریر است. شومیزها از آن دسته از لباس هایی هستند که هر ساله ترند می شوند و مورد استقبال خوبی قرار می گیرند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی در مورد مد روز شومیز به شما بدهیم.

بررسی مد روز شومیز

بهترین استایل ها با با مد روز شومیز

جدا از مساله مربوطه به قیمت شومیز دخترانه ، بعد از انتخاب نوبت به انتخاب شلوار و یا دامن می رسد. در این حین می خواهیم بدانیم که چه سبک شلوار و یا دامنی با شومیزها هماهنگی بهتر و جذاب تری دارند؟ ابتدا باید به جنس شومیز خود توجه داشته باشید. اگر از شومیزهای حریری استفاده می کنید، استفاده از از شلوارهای پارچه ای می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. نکته قابل توجه این است که دامن ها هم می توانند استایل بسیار منحصر به فرد و بی نظیری با شومیز ها برای شما ایجاد کنند. اگر به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اید، شومیز خود را همراه با یک دامن قد متوسط استایل کنید. قطعاً خود شما از این ترکیب بی نظیر شگفت زده خواهید شد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ست کردن شومیز در یک استایل زیبا به شما می دهیم.

مد روز شومیز با شلوار جین

شلوار جین یکی دیگر از گزینه های ناب و بسیار خوب برای ست کردن با شومیز است. معمولاً شومیز ها دارای رنگ های ملیح و روشنی هستند، بهتر است شما هم از شلوارهای جین روشن استفاده کنید تا یک استایل تکمیلی جذاب داشته باشید. توجه داشته باشید که شلوار جین های جذاب گزینه بهتری هستند، زیرا معمولا شومیزها کمی حالت آزادانه دارند و خیلی چسبنده نیستند.

ست شومیز با دامن های راسته و یا طرح دار

اگر علاقه زیادی به استایل با دامن ها دارید، همراه با شومیز می‌توانید از دامن های راسته و یا طرح دار استفاده کنید. در واقع انتخاب نوع، جنس و رنگ دامن بستگی به انتخاب شومیز شما دارد. دقت داشته باشید که اگر شومیز شما دارای طرحی شلوغ است، حتما از دامن های بدون طرح و یا با طرح های بسیار ساده استفاده کنید. البته برعکس این موضوع هم کاملاً صدق می کند، بدین معنی که اگر دامن شما دارای طرحهای شلوغی است، از شومیز های ساده با طرح های ساده تر استفاده کنید.

مد روز شومیز 2022

پنج پارچه مناسب برای دوخت شومیز

پارچه نخ پنبه مصری برای دوخت شومیز

اگر شما هم می خواهید یک شومیز کاملاً خوش دوخت و با کیفیت داشته باشید، می توانید خودتان نوع پارچه را خریداری کنید. اگر بتوانید پارچه نخ پنبه مصری پیدا کنید، قطعاً یک شومیز فوق العاده خواهید داشت زیرا این نوع پارچه ها بهترین و مطلوب ترین پارچه ها برای دوخت شومیز و انواع بلوز هستند. البته باید بدانید که قیمت این نوع پارچه کمی بالا است اما قطعاً به کیفیت و زیبایی آن می ارزد.

پارچه پوپلین با رنگهای بسیار متنوع

یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت شومیز پارچه پولین است که این نوع پارچه سطحی صاف و کاملاً سبک دارد که باعث می‌شود شما در آن احساس کاملاً خنکی و راحتی داشته باشید. اگر شما هم یک شومیز با جنس پارچه پولی داشته باشید، حتما متوجه می شوید که این نوع پارچه با تمام ظرافتی که دارد کاملا محکم است و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. البته نکته قابل توجه این است که این نوع پارچه کمی بدن نما است، پس اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ پارچه پولی نروید. اما اگر ظرافت و زیبایی بیش از هر چیزی برای شما اهمیت دارد، پارچه پوپلین برای شومیز مجلسی بهترین گزینه است.

پارچه جین محبوب برای دوخت شومیز

مد روز شومیز را با پارچه جین تجربه کنید. پارچه های جین به طور متنوع دوخته می شوند و دارای طرفداران بسیار زیادی است. این سبک پارچه باعث می‌شود تا شومیز شما لطافت خوبی داشته باشد و البته نسبت به پارچه های دیگر مانند پارچه پنبه ای و پولین دارای ضخامت بیشتری است. توجه داشته باشید که این سبک پارچه دارای براقیت خاصی است و به راحتی اتو می‌شود و در برابر چروکیدگی بسیار مقاوم است. یکی از علت های محبوبیت زیاد پارچه جین برای دوخت شومیز این است که برای تمامی فصول بسیار مناسب است. برای مثال در فصل تابستان از پارچه جین نازک و سبک برای دوخت شومیز استفاده می شود.

پارچه لینن بهترین گزینه برای دوخت شومیز

اگر به دنبال ظریف و زیبایی هستید، انتخاب پارچه لینن گزینه های ناب و درجه یک است. جالب است بدانید که این نوع پارچه هر چه بیشتر شسته شود، زیباتر می شود.جنس این نوع پارچه تقریباً محکم است و در آب و هوای گرمای تابستانه گزینه خوبی است. البته باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که این نوع پارچه کمی قابلیت چروک پذیری دارد اما زمانی که از آن برای دوخت شومیز استفاده می شود، زیبایی پارچه چندین برابر می شود.

پارچه فلانل پارچه ای محبوب برای شومیز زمستانه

اگر به دنبال یک پارچه خوب و مناسب برای دوخت شومیز زمستانه هستید، پارچه فلانل بهترین گزینه است. نکته قابل توجه این است که این نوع پارچه را می توانید ترکیبی از پشم و پنبه خریداری کنید. پارچه فلانل هم گرم و هم لطیف است. اگر به دنبال یک شومیز با کیفیت و منحصر به فرد در فصل زمستان هستید، از شومیزهایی با این جنس پارچه استفاده کنید.

شومیز مجلسی

سخن پایانی

زمانی که برای خرید پارچه به فروشگاه می روید ممکن است در ابتدا دچار سردرگمی شوید زیرا پارچه ها بسیار زیاد هستند که این موضوع کاملا طبیعی است اما برای انتخاب پارچه شومیز و بلوز حتما باید به دنبال پارچه های طبیعی باشید و کیفیت نخ و یا الیاف به کار رفته در پارچه برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد. اگر هم ترجیح می‌دهید که شومیز را به صورت آماده خریداری کنید، بهتر است به سراغ مزون های حرفه ای با سابقه کاری بالا بروید تا مطمئن شوید که از پارچه های درجه یک و خوبی برای دوخت شومیز استفاده شده است. مزون میسا یکی از بهترین‌های با سابقه و حرفه‌ای است شما می توانید هر نوع لباسی اعم از شومیز را با بهترین کیفیت پارچه و تمیزی دوخت تهیه کنید. این مجموعه دارای طراحان ای بسیار حرفه ای و خوش ذوق است که هر سبک لباسی را با بهترین متریال آماده می کنندامیدوارم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد مد روز شومیز بدست آورده باشید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.