جعبه هارد باکس چیست و چه مزیت و کاربردی دارد؟ - پارسی زی
تفاوت بین صفحه فرز سنگ بری و آهنگری چیست؟ (بررسی تخصصی)

تفاوت بین صفحه فرز سنگ بری و آهنگری چیست؟ (بررسی تخصصی)

تا به حال با چاقوی قصابی میوه بریده اید یا برعکس با چاقوی مخصوص برش میوه برای برش گوشت اقدام کرده اید؟!! شاید در برخی …

چگونه با رول مقوایی دستمال کاغذی کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازیم؟

چگونه با رول مقوایی دستمال کاغذی کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازیم؟

چگونه با رول مقوایی دستمال کاغذی کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازیم؟ رول های مقوایی استفاده شده در دستمالل های کاغذی یکی از ساده …

دانلود جدیدترین فیلم های ترسناک

دانلود جدیدترین فیلم های ترسناک

انسان به خودی خود از ترس، وحشت و اضطراب دوری می کند و سعی دارد از مواجه شدن با آن جلوگیری کن اما گاهی وقتا …

جعبه هارد باکس چیست و چه مزیت و کاربردی دارد؟

بسته‌بندی‌های محصولات امروزه بسیار متنوع و شکیل شده و اهمیت بسیار زیادی برای خریداران و تولیدکنندگان دارد، زیرا ارزش محتویات محصول را بالا برده و سبب افزایش ایمنی محتویات درون جعبه خواهد شد. بیش‌تر جعبه‌های بسته‌بندی موجود در بازار در گذشته از جنس مقواهای بی‌کیفیت بوده که معمولا عمر طولانی نداشتند اما امروزه این جعبه‌های بی‌کیفیت جای خود را با هارد باکس عوض کرده‌اند. جعبه‌های سخت طراحی شده انواع بسیار مختلفی دارند که سبب خواهد شد تمامی سلیقه‌های مختلف به خرید محصولات با این بسته‌بندی‌های نوین ترغیب شوند. معمولا جعبه‌های سخت به کمک دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در تعداد بالا طراحی می‌شوند، توجه داشته باشید که از کارگاه‌های تولیدی معتبر در ایران اقدام به خرید کنید تا علاوه‌بر طرح‌های متنوع، از متریال باکیفیت نیز استفاده شده باشد.

هارد باکس چیست؟

هارد باکس چیست؟

جعبه‌های سخت، جعبه کارتنی بوده که با مقوایی بسیار محکم و چندین لایه که توسط دستگاه‌های پیش‌رفته طراحی شده است، این جعبه‌ها به‌صورت بسیار شکیل و زیبا باز و بسته شده و معمولا از روکش‌های زیبا و متنوع برای این جعبه‌ها استفاده می‌شود که همین تنوع در جنس و رنگ هارد باکس سبب شده تا مشتری به خرید ترغیب شود. هارد باکس یک محافظ بسیار خوب برای جابه‌جایی محصولات و هدایا است زیرا با توجه به داشتن مقاومت بالای بدنه سبب افزایش ارزش محتویات درون جعبه خواهد شد. در مراحل ساخت هارد باکس بعد از کنار هم چیدن لایه‌های مقوایی شما می‌توانید از کاغذهای رنگی زیبا برای جلوه بیش‌تر این جعبه‌ها استفاده کنید. معمولا این جعبه‌ها قابلیت درج مشخصات، اطلاعات محتویات درون جعبه، لوگوی شرکت تولید کننده و نحوه استفاده از محصول درون جعبه را داشته که سبب خواهد شد در هنگام خرید برای مشتری یک راهنمایی خوب باشد.

  • هارد باکس‌های موجود در بازار بسیار متنوع بوده و انواع بسیار مختلفی دارند در برخی از این جعبه‌ها برای جذابیت بصری بیش‌تر از مگنت‌های مختلف در قسمت درب و بدنه جعبه استفاده شده است که سبب افزایش زیبایی جعبه و نحوه باز شدن متفاوت این جعبه‌ها نسبت به سایرین خواهد، همچنین در انواع دیگری لولا به‌کار رفته است برخی از انواع مختلف جعبه هارد باکس شامل:
  • هارد باکس تلسکوپی
  • هارد باکس شیاردار
  • هارد باکس تلسکوپی کشویی
  • جعبه سخت کتابی
  • جعبه لولایی
  • جعبه سخت مگنتی
  • جعبه درب و زیر ساده
  • جعبه سیگاری
  • جعبه سخت با طرح‌های خاص و سفارشی

جعبه هارد باکس چه کاربردی دارد؟

جعبه هارد باکس چه کاربردی دارد؟

جعبه‌های سخت ساخته شده در صنایع‌های مختلفی کاردبرد دارد به‌طور مثال صنایع غذایی از جعبه‌های سخت برای نگهداری محصولات غذایی بسیار حساس استفاده کرده زیرا با جنس متفاوت و مقاومی که دارد سبب خواهد شد که محصولات غذایی در هنگام جابه‌جایی یا نگهداری در انبار از هر آسیب و گزندی در امان باشند، همچنین شرکت‌های تولید کننده می‌توانند لوگوی شرکت خود را بر روی این جعبه‌ها درج کنند که با توجه به عمر بالای هارد باکس یک تبلیغ طولانی مدت برای شرکت تولید کننده خواهد بود.

علاوه‌بر صنایع غذایی از هارد باکس در صنایع مختلفی دیگری استفاده خواهد شد که این صنایع شامل:

  • صنایع تجاری: برای بسته‌بندی و جابه‌جایی تمامی محصولات گران‌قیمت و شکیل برای جلوگیری از رسیدن آسیب و فشار به محتویات ارزش‌مند درون جعبه.
  • صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی: لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی محصولات مخصوصا لوازم جانبی تلفن هوشمند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نباید کوچک‌ترین آسیب و فشاری به آن‌ها وارد شود، جعبه‌های سخت باعث خواهد شد تا علاوه‌بر ظاهری شیک تمامی محتویات جعبه از فشار در امان باشند.
    1. بسته بندی برای صادرات: صادرات محصولات از اهمیت بسیار بالای برای تمامی شرکت‌ها برخوردار بوده است، شما فقط کافی است محصولات خود را درون این جعبه‌های با کیفیت قرار داده و با توجه به فرهنگ کشور مقابل مقررات را رعایت کنید در این حالت به یک فروش فوق‌العاده خواهید رسید.
    2. لوازم آرایشی و بهداشتی: لوازم آرایشی جز لوازم لوکس بوده و بیش‌تر برای هدیه دادن استفاده می‌شوند، جابه‌جایی این محصولات با جعبه سخت باعث بالا بردن ارزش لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد شد همچنین شما می‌توانید این جعبه‌های زیبا را به‌عنوان دکور در مغازه آرایشی خود استفاده کنید.
    3. شرکت های تلفن و موبایل: یکی از واجبات هر گوشی هوشمند و ساده داشتن یک جعبه سخت بوده است زیرا اطلاعات مهم گوشی از جمله سریال گوشی روی بدنه این جعبه‌ها درج شده است که برای خرید و فروش داشتن جعبه یک الزام خواهد بود.
    4. زیورآلات و صنایع کادویی: جعبه‌های سخت مقاومت بسیار بالایی دارند به همین‌خاطر یک گزینه بسیار مناسب برای نگهداری و یا جابه‌جایی زیورآلات زنانه و مردانه خواهد بود و شما می‌توانید به عزیزان خود آن را هدیه بدهید.

مزیت جعبه هارد باکس چیست؟                                                 

استفاده از جعبه هارد باکس مزایای بسیار زیادی دارد از جمله مزایای این جعبه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جعبه هارد باکس از مقوای چندین لایه فشرده ساخته می‌شود، مقاومت بالای زیادی داشته و سبب افزایش استحکام آن خواهد شد که برای جابه‌جایی هر محصولی مناسب است.
  • با توجه به مقاومت بالای بدنه دارای وزن بسیار سبک و ایده‌آلی هستند که می‌توان به‌عنوان یکی از مزیت‌های مورد توجه هر خریدار باشد.
  • جعبه‌های هارد باکس تمامی محتویات درون جعبه را در مقابل آسیب‌های جابه‌جایی مقاوم خواهد کرد.
  • معمولا در هنگام طراحی و ساخت جعبه سخت از روکش و مقوای تجزیه‌پذیر استفاده می‌کنند که این مورد یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها خواهد بود زیرا سبب خواهد شد تا به محیط زیست آسیب کم‌تری وارد شود و به اصطلاح، دوست‌دار طبیعت خواد بود.
  • یکی از مزیت‌های مهم جعبه سخت درج مشخصات و یا لوگوی شرکت بر روی درب و بدنه جعبه بسیار راحت بوده و هزینه پایینی دارد اما سبب خواهد شد تا کار شما به‌خوبی تبلیغ شود.
  • هارد باکس‌های موجود در بازار تنوع بسیار زیادی داشته و در رنگ‌ و اندازه‌های مختلف با توجه به سلیقه‌های مختلف وجود داشته و یا قابل سفارش خواهد بود فقط کافی‌است از کارگاه‌های معتبر و مطمئن برای سفارش این جعبه‌ها کمک بخواهید.
  • برای افزایش جذابیت قابلیت اضافه کردن مگنت را دارند که سبب افزایش زیبایی بصری خواهد شد.
  • طول عمر بسیار بالایی دارند و تا مدت طولانی در نزد خریدار خواهد ماند.
  • با توجه به داشتن مزیت‌های زیادی که دارد بسیار مقرون به‌صرفه خواهد بود و هر تولیدکننده‌ایی توانایی سفارش جعبه را خواهد داشت.

قیمت جعبه هارد باکس چگونه محاسبه خواهد شد؟

قیمت جعبه هارد باکس به‌طور قطعی قابل بیان نبوده است، اما قیمت هر جعبه را با توجه به عواملی می‌توان تخمین زد به‌طور مثال جعبه‌های ساخته شده سبک معمولا قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری نسبت به سایر جعبه‌ها خواهند داشت، اما معمولا این جعبه‌ها را باید با تعداد بالا سفارش دهید تا برای شما به‌صرفه باشد. از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت جعبه می‌توان به گرم مقوای استفاده شده و نوع مقوا اشاره کرد، ‌به‌طور معمول استفاده از مقواهای گرم بالا و با کیفیت نسبت به سایر مقواها گران‌تر خواهد بود اما کیفیت بسیار بیش‌تری دارند. چاپ متن و درج لوگوی شرکت خریدار به‌طور اختصاصی روی قیمت جعبه تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد همچنین سایز جعبه سفارش داده شده در تعیین قیمت بسیار موثر خواهد بود. یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت جعبه هارد باکس نوع روکش جعبه می‌باشد، برای ساخت جعبه انواع مختلفی روکش وجود دارد که هر کدام قیمت‌های مختلفی داشته و تاثیر مستقیم بر قیمت جعبه خواهد گذاشت از جمله روکش‌های استفاده شده برای جعبه‌های سخت: کاغذ رنگی، مخمل، ام‌ دی اف، چرم. در نهایت بهتر است از تولیدکننده‌ایی کمک بخواهید که ضمن استفاده از متریال مرغوب اولیه از شما هزینه مناسبی برای طراحی و ساخت جعبه دریافت کند.

سفارش جعبه سخت (هارد باکس) چگونه است؟

سفارش جعبه سخت (هارد باکس)

اکثر خریدهای افراد امروزه به‌صورت غیرحضوری انجام شده که سبب افزایش صرفه‌جویی در وقت و هزینه افراد خواهد شد. شما با مراجعه به وب‌سایت کارگاه‌های تولیدی می‌توانید به راحتی با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید یکی از بهترین کارگاه‌های تولیدی هارد باکس در ایران آنباکس بوده که به کمک تجهیزات نوین اقدام به طراحی جعبه خواهد کرد

آنباکس، بهترین کارگاه تولیدی هارد باکس در ایران

برای استفاده از جعبه‌های سخت مناسب بسته‌بندی باید جعبه‌های سخت با کیفیت بسیار بالا را سفارش دهید تا محتویات درون جعبه شما در امنیت کامل باشد و از نفوذ مواد تخریب کننده و همچنین از وارد شدن فشار و ضربه جلوگیری کند، پیشنهاد ما به شما آنباکس (https://unboxpack.com) است، که با داشتن سابقه چندین ساله و همچنین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اقدام به ساخت سفارش شما خواهد کرد. کارگاه تولیدی آنباکس علاوه‌بر ثبت سفارش هارد باکس، سفارش فوم پلی اتیلن شما را نیز ثبت کرده و در اسرع وقت درب منزل شما تحویل خواهد داد. یکی از مزیت‌های آنباکس امکان پرداخت هزینه درب منزل بوده که سبب افزایش اعتماد مشتری خواهد شد، فقط کافی‌است هر ساعت از شبانه روز شما به وب‌سایت آنباکس مراجعه کرده و به کمک مشاورین این مجموعه سفارش خود را انتخاب و ثبت کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.