معرفی نمایندگی رسمی فروش و پشتیبانی دوربین مداربسته داهوا در تهران - پارسی زی
سایت برای خرید ممبر روبیکا در سال 2024

سایت برای خرید ممبر روبیکا در سال 2024

سایت برای خرید ممبر روبیکا در سال ۲۰۲۴ امروزه اپلیکیشن روبیکا یک جایگزین قدرتمند به جای برنامه های دیگر شمرده میشود ، که شما می …

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج یکی از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی های رسمی ال جی در کرج این نمایندگی است که …

جزیره کیجی را در رویسه بیشتر بشناسید

جزیره کیجی را در رویسه بیشتر بشناسید جزیره کیجی واقع در کارلیا ، منطقه ای در شمال غربی روسیه که با فنلاند و دریای سفید …

چکیده : معرفی کامل خدمات و محصولات گروه فنی مهندسی توان (نمایندگی رسمی فروش محصولات برند داهوا در تهران)

 

خدمات و معرفی کامل فروشگاه توان نمایندگی رسمی داهوا در تهران

فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران فعال در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری با ارائه بهترین برند ها من الجمله برند معتبر، قدیمی و پرفروش داهوا (DAHUA) در خدمت فعالان این حوزه می باشد. از سبد کالایی محصولات ارائه شده در فروشگاه توان (نمایندگی رسمی فروش محصولات داهوا) می‌توان به دوربین مداربسته داهوا و دستگاه DVR داهوا ، کابل و لوازم جانبی محصولات داهوا و … اشاره کرد. قبل خرید محصولات برند داهوا، برای استعلام قیمت دوربین داهوا و دستگاه DVR داهوا از سایت توان، به آدرس https://tavancctv.com/ مراجعه کنید.

گروه فنی مهندسی توان نمایندگی رسمی فروش محصولات داهوا در تهران

همچنین گروه توان به صورت مستقیم در کلیه پروژه های دوربین مداربسته چه در مرحله مشاوره و چه در مرحله انتخاب و خرید دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظاتی و همچنین در اجرای این تجهیزات فعالیت کامل دارد و با بهره گیری از مختصصان حرفه ای در این زمینه بالاترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در این نوشتار علاوه بر آشنایی شما با فروشگاه توان به طور کامل ، شما را با قسمت های مختلف این گروه فنی مهندسی و خدماتی که ارائه می دهند به طور کامل آشنا می کنیم.

تاریخچه و رزومه گروه فنی مهندسی توان

تاریخچه و زمینه فعالیت فروشگاه توان و خدمات آن

گروه فنی مهندسی توان فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۷ با نام گروه فنی و مهندسی توان در زمینه سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته شروع کرد.

این گروه در ابتدا به صورت پروژه ای فعالیت خود را آزاد کرد و رفته رفته به صورت مستقیم در سال ۱۳۹۰ وارد فروش تجهیزات نظارتی شد.

فروشگاه توان نمایندگی رسمی محصولات داهوا در این سال ها توانسته است در صدها پروژه نظارتی از جمله پروژه های نظارتی بانک ها ، بیمارستان ها، واحد های صنعتی و تولیدی ، واحد های آموزشی و اصناف و همچنین واحدهای مسکونی و اقامتی در قالب مشاوره، فروش و اجرا فعالیت داشته باشد.

نتیجه این فعالیت های فروشگاه توان رضایت مشتریان در این حوزه بوده که باعث گسترش فعالیت این گروه فنی مهندسی در سایر حوزه سیستم های حفاظتی شده است.

زمینه فعالیت فروشگاه توان نمایندگی فروش دوربین داهوا در تهران

زمینه فعالیت و خدمات گروه توان

همانطور که اشاره کردیم گروه فنی مهندسی توان به طور کلی در زمینه سیستم های حفاظتی فعالیت دارد. از اصلی ترین فعالیت های سیستم حفاظتی این گروه می توان به دوربین مداربسته اشاره کرد.

فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران دارای بزرگترین شبکه فروشگاهی دوربین مداربسته به صورت حضوری و همچنین آنلاین در سراسر کشور می باشد.

شعبه های فروشگاه توان نمایندگی محصولات داهوا DAHUA

شعبه های حضوری فروشگاه توان در قلب بازار دوربین مداربسته در سه شعبه مختلف می باشد.  همچنین کارشناسان این گروه از طریق دفتر فروش به صورت آنلاین به تمام مشتریان خدمات دهی می کنند.

دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین نیاز بشر امروز می باشد که به صورت ۲۴ ساعت بتواند محل مورد نظر خود را پایش داشته باشد و احتمالا در صورت بروز اتفاق با مراجعه به تصاویر ضبط شده بتواند مشکل احتمالی را کاهش دهد.

گروه فنی مهندسی توان با ارائه خدمات فروش بهترین سیستم دوربین مداربسته به مشتریان

یک سیستم دوربین مداربسته دارای بخش های مختلفی می باشد که فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تمام زمینه ها دارای سبد کالایی کامل بوده و می تواند با رقابتی ترین قیمت به مشتریان خود خدمات ارایه دهد.

سبد محصولات ارائه شده توسط گروه فنی مهندسی توان

فروشگاه توان در زمینه کالایی دوربین مداربسته محصولات زیر را ارائه می دهد:

  • انواع دوربین مدار بسته به صورت HD و دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP
  • انواع دستگاه ذخیره سازی DVR و NVR در کانال های مختلف و کانال های بالا و همچنین دستگاه های پروژه ای پایه سرور
  • انواع سوییچ های شبکه به صورت POE و غیر POE و همچنین آنتن های انتقال دیتا
  • ارائه انواع دوربین مداربسته بیسیم و تجهیزات وایرلس مربوطه
  • انواع هارد با ظرفیت های مختلف
  • انواع رک با ظرفیت های مختلف از کوچکترین ظرفیت تا رک های ایستاده و ظرفیت بالا
  • انواع منبع تغذیه ۱۲ ولت مخصوص سیستم دوربین مداربسته با سطوح آمپری مختلف
  • انواع کابل های کواکسیال به صورت تک و ترکیبی با سطح مقطع های مختلف
  • انواع کابل شبکه UTP و SFTP
  • ارایه انواع باکس، لوله فلکسیبل و داکت در سایز های مختلف
  • ارایه انواع فیش و اتصالات

علاوه بر تمامی موارد گفته شده فروشگاه توان به صورت مستقیم تمامی لوازم جانبی مرتبط را با بهترین کیفیت و برند و قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرارمی دهد.

از دیگر فعالیت های مهم در گروه فنی مهندسی توان ارائه و فروش دزدگیر اماکن می باشد. سبد کالایی دزدگیر اماکن در گروه توان جامع ترین سبد کالایی بوده و کالاهایی از قبیل:

  • پنل مرکزی دزدگیر
  • تلفن کننده
  • انواع چشمی باسیم و بیسیم
  • انواع چشمی وزنی
  • انواع مگنت های بیسیم و باسیم
  • انواع شوک سنسور
  • انواع آژیر ها
  • انواع باطری بکاپ

می باشد. همچنین از مهمترین فعالیت های مهم فروشگاه توان نمایندگی داهوا در زمینه انواع UPS و برق اضطراری می باشد.

شما با مشورت کارشناسان این گر‌وه می توانید مناسب ترین UPS را باسطح توان مصرفی مناسب را به همراه باطری لازم را انتخاب و خریداری نمایید.

ارائه محصولات معتبر ترین برندها در فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران

فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران همواره با معتبرین برند های سیستم های حفاظتی فعالیت داشته و این گارانتی را به مشتریان خود ارائه می دهد که کالاهای ارائه شده کاملا اصل و معتبر می باشد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا با گارانتی اصلی ۲ ساله و قیمت مناسب از سایت فروشگاه توان نمایندگی داهوا

از جمله برند هایی که این گروه در زمینه دوربین مداربسته به مشتریان خود ارائه می دهد برند داهوا می باشد. فروشگاه توان نمایندگی داهوا دارای کاملترین سبد کالای محصولات دوربین مداربسته داهوا می باشد و به عنوان نماینده اصلی دوربین داهوا بالاترین فروش این محصولات دوربین مداربسته داهوا و دستگاه DVR داهوا را در سطح کشور دارد.

شما می توانید انواع محصولات دوربین مداربسته داهوا و دستگاه DVR داهوا را به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وبسایت این گروه به آدرس tavancctv.com به صورت آنلاین سفارش داده و در کمترین زمان کوتاه در سراسر کشور دریافت نمایید.

دوربین مداربسته کلارنت Clarent CCTV از محصولات جدید، تازه و پرفروش فروشگاه توان

از دیگر برند های جدید دوربین مداربسته در فروشگاه توان نمایندگی دوربین کلارنت می توان به دوربین مداربسته کلارنت (Clarent CCTV) اشاره کرد که در این برند جدید و نوظهور سبد کالایی فروشگاه توان جامع و کامل می باشد، و برای خرید و قیمت دوربین کلارنت و دستگاه کلارنت می توانید به سایت فروشگاه توان نمایندگی دوربین کلارنت WWW.TAVANCCTV.COM مراجعه کنید.

برند کلارنت Clarent یک برند دوربین مداربسته AHD می باشد که دارای تنوع محصولی کاملی می باشد، شامل دوربین کلارنت و دستگاه دی وی آر کلارنت.

ارائه محصولات برندهای معتبر و پرفروش دزدگیر اماکن در گروه فنی مهندسی توان

همانطور که گفته شده فروشگاه توان ارائه دهنده سیستم دزدگیر اماکن نیز می باشد و در این حوزه نیز کاملترین لیست محصولات را دارا می باشد.

از جمله برند های معروفی که در دزدگیر اماکن در لیست محصولی گروه توان وجود دارد می توان به برند های های‌واچ، کلاسیک ، فایروال، GMK ، فایواستار، سایلکس ، آنیک اشاره کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش گروه فنی مهندسی توان

یکی از خدماتی که فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران به مشتریان خود ارائه می دهد خدمات پس از فروش می باشد.

کارشناسان فروشگاه توان به صورت تلفنی به مشتریان مصرف کننده و همچنین همکاران حوزه نظارت تصویری به صورت بیست و چهارساعته و هفت روز راهنمایی های فنی لازم را ارائه می دهند.

اگر سیستم ها دچار مشکل فنی داشته باشند گروه توان به مشتریان خود این گارانتی را می دهد که کوتاهترین زمان ممکن سیستم ها را تعمیر و برای کاربران ارسال نماید زیرا از آنجایی که سیستم های نظارتی و حفاظتی نقش کلیدی در تامین امتیت را بازی می کنند، کوتاه بودن زمان گارانتی و خدمات پس از فروش از موارد انکار ناپذیر بوده که کارشناسان توان به این موضوع واقف بوده و پروسه گارانتی آن را اجرا می کنند.

جهت خرید حضوری و دریافت مشاوره از گروه فنی مهندسی توان می‌توانید به آدرس زیر:

تهران، خیابان جمهوری، نبش خیابان شیخ هادی، پاساژ علاءالدین ۲، طبقه همکف پلاک ۱۳ فروشگاه توان (نمایندگی رسمی فروش محصولات داهوا)

مراجعه کرده و از مشاوره و خرید حضوری از فروشگاه توان نمایندگی داهوا بهره مند شوید، چنانچه راه شما دور من باشد میتوانید از طریق سایت توان tavancctv.com یا با خط ویژه توان به شماره ۹۱۰۰۴۹۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 7 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.