ارتباط لیزر موهای زائد و تنبلی تخمدان - پارسی زی
بازرسی نفت چیست؟

بازرسی نفت چیست؟

بازرسی نفت چیست؟ به علت اینکه ایران از صادر کنندگان بزرگ نفت فرآورده های نفتی در دنیا محسوب میشود و بنابراین اهمیت بازرسی نفت و …

آشنایی با نرم افزار CRM و کاربرد آن در کسب و کار

آشنایی با نرم افزار CRM و کاربرد آن در کسب و کار

آشنایی با نرم افزار CRM و کاربرد آن در کسب و کار در این مقاله قصد داریم پیش از هر چیزی پاسخ سوال CRM چیست ؟ …

فواید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای سلامتی

فواید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای سلامتی

فواید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای سلامتی   آب آشامیدنی شهری به دلیل فرسودگی سیستم لوله کشی و انشعابات آن،آلاینده هایی مثل، نیترات، فلوراید، …

ارتباط لیزر موهای زائد و تنبلی تخمدان

آیا تا به حال در مورد تنبلی تخمدان و مشکلات ناشی از آن چیزی شنیده‌ اید؟ آیا می ‌دانید رشد بیش از اندازه موهای زائد روی بدن شما یکی از نشانه ‌های تنبلی تخمدان یا همان سندروم تخمدان پلی کیستیک است؟ به نظر شما بهترین روش برای رهایی از شر موهای زائد چه راهی است؟

سندروم تخمدان پلی کیستیک یکی از بیماری‌ هایی است که بسیاری از خانم ‌ها در طول دوره زندگی خود با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند.‏ این سندروم که به اختصار PCOS نامیده می‌ شود نوعی اختلال هورمونی به وجود می ‌آورد که نتیجه آن رشد گسترده موهای زائد در صورت و بدن است. در پی این اختلال گاهی بیمار با رویش و ضخیم شدن موهای زائد و گاهی با ریزش موهای سر خود مواجه می ‌شود که در هر صورت لازم است برای درمان و افزایش اعتماد به‌ نفس خود چاره ‌ای بیندیشد. در میان راه‌ های مختلفی که وجود دارد. لیزر دائمی موهای زائد بدن یکی از بهترین و کاربردی ‌ترین روش‌ هایی است که می ‌توان با استفاده از آن برای همیشه از شر موهای زائد ناشی از تنبلی تخمدان رهایی یافت.

سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر

اگر چه تاکنون درمان قطعی برای سندروم تخمدان پلی کیستیک کشف نشده است اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصین زیبایی و پوست و مو بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد که ناشی از تنبلی تخمدان است، استفاده از لیزر خواهد بود. دانشمندان استفاده از لیزر دائمی موهای زائد بدن را از آن جهت برای از بین بردن آثار سندروم تخمدان پلی کیستیک موثر می ‌دانند که برخلاف الکترولیز این روش کاملا بدون درد و عوارض جانبی بوده و بدون سوزش، خارش و جای کبودی می ‌تواند موهای زائد را حذف نمایند.

همچنین سرعت بالای لیزر برای رسیدن به نتیجه دلخواه از دیگر مزایایی است که پزشکان انجام آن را برای افرادی که مبتلا به تنبلی تخمدان هستند توصیه می‌ کنند. ناگفته نماند که در کنار لیزر لازم است تا به توصیه‌ های دیگری که پزشکان متخصص برای درمان تخمدان پلی کیستیک مطرح می‌ کنند را جدی گرفته و به آن‌ ها عمل نمایید:

  • کاهش وزن
  • استفاده از داروهایی برای کنترل هورمون مردانه
  • برنامه‌ ریزی باروری
  • کاهش موهای زائد

آیا با انجام لیزر می توان موهای زائد ناشی از تنبلی تخمدان را به صورت دائمی از بین برد؟

بر اساس مطالعاتی که پزشکان روی رابطه لیزر دائمی موهای زائد بدن با موهای ناشی از تنبلی تخمدان انجام داده‌ اند، این نتیجه حاصل شده است که چنانچه بیمار دوره درمانی خود را به طور کامل طی نماید ۹۰ درصد از موهای زائد او در انتها کاهش می‌ یابد که این خود نتیجه‌ ای شگفت‌ انگیز خواهد بود.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

اگر تاکنون در قسمت ‌های مختلف بدن خود لیزر انجام داده باشید قطعا دیده‌ اید که اپراتور با یک پرتو نور متمرکز اقدام به از بین بردن موهای زائد می ‌نماید. نحوه کار لیزر بدین صورت است که با اثرگذاری روی فولیکول ‌های مو، رنگدانه ‌های آن را جذب کرده و ریشه موها را از بین می ‌برد. این روش که با پالس ‌های کوچکی که تنها در کسری از ثانیه روی چندین مو اثر گذاشته و موجب حذف آن‌ ها می ‌شوند، قابلیت این را دارد که در بخش‌ های مختلف بدن استفاده گردد و به طور کلی موهای زائد ناشی از تخمدان پلی کیستیک را برطرف نماید.

افراد مبتلا به تخمدان پلی کیستیک برای رفع موهای زائد خود به چند جلسه لیزر نیاز دارند؟

از آنجایی که عواملی چون ناحیه تحت درمان و ویژگی‌ های مو در افراد مختلف است، بنابراین جلسات مورد نیاز لیزر دائمی موهای زائد بدن برای رفع موهای ناشی از تخمدان پلی کیستیک در همه یکسان نبوده و بین حداقل ۳ تا حداکثر ۸ جلسه متفاوت خواهد بود.

آیا نتایج لیزر روی تمام افرادی که مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک هستند یکسان است؟

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که لیزر موهای زائد ناشی از تنبلی تخمدان روی افرادی که رنگ موی تیره و پوست روشنی دارند اثرگذاری بیشتری دارد. از این رو اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده‌ اید لازم است تا برای لیزر موهای زائد اندکی صبر نمایید تا رنگ پوست شما به حالت طبیعی بازگردد. همچنین اگر به طور طبیعی دارای پوست تیره هستید دیگر نیازی نیست که نگران باشید چون می‌ توانید با استفاده از دستگاه لیزر ان دیاگ یا فناوری دستگاه دکا به راحتی از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

سخن پایانی

تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی کیستیک یکی از مشکلاتی است که برخی از خانم‌ ها با آن مواجه هستند. از جمله آثاری که این مشکل به وجود خواهد آورد رشد موهای زائد ضخیم بیش از اندازه و در نواحی مختلف صورت و بدن است. اگر چه برای درمان این مشکل تاکنون راه‌ حلی پیدا نشده است اما می ‌توان با استفاده از لیزر دائمی موهای زائد بدن به صورت دوره‌ ای تا حدود ۹۰ درصد از شر آن‌ ها رهایی بافت.

لیزر موهای زائد یکی از خدماتی است که باید در مرکز لیزر معتبر انجام شود و توصیه می شود حتما در رابطه با انتخاب مرکز لیزر تحقیق کافی را داشته باشید. خانم دکتر عاطفه پیشگاهی در مطب شخصی خود علاوه بر خدمات پوست و مو از جمله فشیال پوست صورت، تزریق ژل و بوتاکس و… خدمات لیزر مو را هم ارائه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های مربوط به لیزر مو با شماره های ۰۹۱۲۵۲۱۶۱۲۲ و ۰۲۱۲۲۶۵۰۲۳۰ – ۰۲۱۲۲۶۵۰۶۳۰ تماس گرفته و یا به وبسایت https://drpishgahi.com/ مراجعه نمایید.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 2 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.