طراحی بنر تبلیغاتی چه تاثیری در افزایش بازدید سایت دارد؟ - پارسی زی
مهاجرت تحصیلی به کجا آسان تر است؟

مهاجرت تحصیلی به کجا آسان تر است؟

ممکن است این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد که مهاجرت به کجا آسان تر است؟ برای اقامت دائم به کجا مهاجرت کنیم؟  انتخاب کشور …

تعمیر تلویزیون و لباسشویی با کمک افراد حرفه ای چگونه امکان پذیر است؟

تعمیر تلویزیون و لباسشویی با کمک افراد حرفه ای چگونه امکان پذیر است؟

تعمیر تلویزیون و لباسشویی با کمک افراد حرفه ای چگونه امکان پذیر است؟ این روزها لوازم خانگی جزو وسایل پر استفاده ای هستند که ما …

لیپوم

لیپوم

لیپوم چیست؟ اگر بخواهیم تعریفی برای لیپوم ارائه بدهیم میتوانیم به معنی احتماعی چربی در یک نقطه از پوست است که به صورت نرم میباشد و میتواند …

طراحی بنر تبلیغاتی چه تاثیری در افزایش بازدید سایت دارد؟

تبلیغات بنری به عنوان یکی از بهترین روش های کسب ترافیک می باشد. اغلب کسب و کارهای بزرگ برای کسب ورودی جدید از گوگل اقدام به درج بنر تبلغاتی در سایت های پربازدید می کنند. این بنرها شامل معرفی خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی یا هر کسب و کار دیگری می شوند.

اما هنگام ساخت بنر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ مزایای یک بنر وب خوب چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

مزایای طراحی بنر تبلیغاتی

به طور کلی، صنعت تبلیغات گستردگی زیادی در سرتاسر جهان دارد. طراحی بنر و نمایش آن‌ها در بیلبورد اولین گام در تبلیغات نوین به شمار می رود. با این حال بعد از گذشت سال‌ها و توسعه موتور جستجوگر گوگل بسیاری از کسب و کارها نسخه الکترونیکی خود را نیز راه اندازی کردند. به گونه ای که نسخه دیجیتال بنرهای تبلیغاتی نیز برای خود جایگاهی دست و پا کردند.

بنرهای کلیکی شامل چندیدن گروه مختلف می شوند که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. اما پیش از آغاز بهتر است برخی از مهمترین مزایای طراحی بنر تبلیغاتی را بیان کنیم.

  • گستردگی حوزه بازدید (به گونه ای که افراد در سرتاسر جهان می توانند بنر شما را ببینند)
  • امکان درج بنر در سایت های پر بازدید
  • زیبایی بصری فوق العاده
  • ریسپانسیو بودن
  • صرفه جویی در هزینه تبلیغات
  • امکان پرداخت هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک
  • و …

انواع بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی در شکل های گوناگون طراحی می شوند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. برای درک ویژگی و مزایای هر یک از انواع بنرهای تبلیغاتی ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

بنر ثابت سایت

یکی از محبوب ترین انواع بنر آن دسته از پوسترهایی هستند که به صورت ایستا در قسمت سایدبار، هدر یا مابین مطالب به نمایش گذاشته می شوند. بنر سایت در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی می شوند. این بنرهای نباید شلوغ و پر رنگ و لعاب باشند. چراکه ممکن است حواس بیننده را از هدف اصلی بنر که معرفی برند یا خدمات آن است دور کند.

بنرهای ثابت برای تبلیغات همسان، پوش نوتیفیکیشن و ریتارگتینگ بسیار مناسب می باشند. این بنرها باید به گونه ای طراحی شوند که مخاطب تنها ظرف ۳ ثانیه به مقصود شما پی ببرد. هرگز لوگو یا شماره تماس خود را در چنین بنرهای درج نکنید، زیرا خارج از عرف است. سعی کنید یک صفحه فرود جذاب برای بنر خود طراحی کنید تا کاربران با کلیک روی آن وارد آن صفحه شوند.

بنر گیف تبلیغاتی

بنرهای متحرک سایت یکی دیگر از روش‌های تبلیغات کلیکی هستند که خدمات یک کسب و کار را به طور پویا و متحرک نمایش می‌دهند. بنر گیف معمولا شامل چند اسلاید کوتاه و متحرک است که داستان یک کسب و کار را ظرف ۶ الی ۹ ثانیه بیان می کند. بنابراین متن ها و تصاویر باید با هم هماهنگ باشند و برای تحقق یک هدف ایفای نقش کنند.

بنرهای متحرک تبلیغاتی سایت نباید صرفا چشمک زن باشند. شما باید داستان خود را در سبک مینیمال به کاربران معرفی کنید. این گونه پرستیژ برند خود را حفظ می کنید.

پوستر شبکه های اجتماعی

این بنرها در جای جای شبکه های اجتماعی قابلیت بازنشر دارند. کافیست خدمات و محصولات خود را در قالب یک پس یا استوری به شکل بنر تبلیغ کنید. بسیاری از بلاگرها با تلاش های بی وقفه خود سعی در بالا بردن فالورهای خود دارند. هدف بلاگرها از این کار دریافت پیشنهاد از کسب و کارهای مختلف جهت نمایش تبلیغات آنها در پیجشان می باشد. به این معنی که تبلیغ دهنده مبلیغی را به بلاگرها (تبلیغ کننده) می دهند تا بنرهای آن ها را برای مدت معینی در پیجشان آپلود کنند.

بنر محیطی یا بیلبورد

این پوسترها که در تمامی نقاط شهر دیده می شوند مانند یک بنر وب عمل می کنند. با این تفاوت که دامنه تبلیغاتی آن ها محدود به یک محیط خاص است. مدت زمان زیادی است که این بنرها کارایی خود را از دست داده اند و به قول معروف منسوخ شده اند. با این حال هنوز هم برخی از کسب و کارها به قابلیت های آن ها اعتماد دارند و حاضرند میلیون ها تومان برای درج تبلیغاتی بنری خود روی بیلبوردهای شهر هزینه کنند.

بنرهای پیش نمایشی

این بنرها که معمولا در شبکه های اجتماعی مخصوص به اشتراک گذاری ویدئو نظیر یوتیوب یا آپارات نمایش داده می شوند، قابلیت های منحصر به فردی دارند. فرض کنید در حال تماشای سریال مورد علاقه خود در یوتیوب هستید و ناگهان در لا به لای یکی از سکانس های حساس تبلیغاتی نمایش داده می شوند. البته درست است که این تبلیغات می توانند توجه مخاطب را جلب کنند، اما بیشتر از هر چیز آن ها را کلافه خواهند کرد. در یک نظرسنجی معتبر که توسط گوگل انجام شد، بسیاری از افراد از عملکرد چنین بنرهای در رسانه های اجتماعی انتقاد کردند.

یوتیوب بارها سعی کرده است تا حجم چنین تبلیغاتی را کاهش دهد یا حداقل آن ها در سکانس هاس حساس نمایش ندهد. با این حال هنوز هم بسیاری از این تبلیغات در این شبکه های اجتماعی نمایش داده می شوند.

اهمیت تبلیغاتی بنری

تبلیغاتی کلیکی که به تبلیغات بنری نیز موسوم می باشند راهی نوین برای معرفی برند و خدمات می باشد. اگر شما نیز دارای وب سایت هستید و قصد دارید داستان خود را به گوش جهان برسانید، باید هزینه ای را به چنین تبلیغاتی اختصاص دهید. فراموش نکنید که رقبای شما در فضای وب به شدت فعال هستند و اگر دیر بجنبدی ممکن است قافیه را به آن ها ببازید.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 27 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.