استخدام ادمین اینستاگرام مکملی برای پیشرفت کسب و کار های اینترنتی - پارسی زی
طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی چیست؟ طلاق مفهومی آشنا است که وقوع آن در هر ازدواجی ممکن است. بعد از اجرای صیغه طلاق ازدواج به صورت قانونی، عرفی …

کاربرد چوب ترمووود | پارس وود

کاربرد چوب ترمووود | پارس وود

چوب ترمووود با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، مجموعه‌ای گسترده از کاربردهای متنوع را در صنایع ساختمانی و دکوراسیون داخلی فراهم می‌کند. این نوع چوب، …

آشنایی با جراحی بینی گوشتی؛ مزایا، عوارض و هزینه

آشنایی با جراحی بینی گوشتی؛ مزایا، عوارض و هزینه

آشنایی با جراحی بینی گوشتی؛ مزایا، عوارض و هزینه   امروزه جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی به شمار می آید، که …

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و تولید گوشی‌های هوشمند در راستای افزایش تبادلات و اطلاعات، تولید بسترها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رونق گرفته و مردم زیادی را به سمت خود کشانده است. با وارد شدن شبکه‌های اجتماعی متعدد در زندگی مردم و میل و رغبت عمومی به استفاده از آن باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها هم رنگ و بوی مجازی به خود گرفته و از این طریق صورت پذیرد. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری است که در مدت زمان کمتری توانست جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران هم در سطح دنیا و هم در داخل کشور به سمت خود بکشاند و مدیریت پیج اینستاگرام به هنری تبدیل شد که توانست با خلق آثار خارق‌العاده و مدیریت صحیح، دنبال کننده (فالورهای) زیادی را همراه خود بکشاند.

آنچه که مدیریت پیج اینستاگرام را دارای اهمیت می‌کند و به آن اعتبار ویژه‌ای می‌دهد استفاده از آثار خاص و منحصر به فردی است که توسط صاحب آن با بهره‌گیری از استعداد در کنار استفاده از هنر عکاسی تبلیغاتی که نقش ویژه‌ای در تبلیغات در اینستاگرام دارد، جهت باردهی به محتوای صفحه‌ی خود می‌باشد. مدیریت پیج اینستاگرام باید به‌ گونه‌ای اشراف بر محتوا و نوع محصول یا کالای تبلیغاتی خود و همچنین استفاده و بهره‌گیری از فضا و محیط اینستاگرام داشته باشد که بتواند در زمینه‌های مشاوره کسب و کار های اینترنتی  تبحر داشته و در راستای رونق بخشیدن به پیج (صفحه) اینستاگرامی بکار بگیرد. در این نوشتار سعی خواهیم کرد برخی از ویژگی‌های مدیریت پیج اینستاگرام را که نقش و تأثیر فوق‌العاده‌ای در بازاریابی جهت کسب و کارهای مجازی دارد را اشاره نماییم و توضیحاتی در این خصوص داشته باشیم.

لازمه‌های مدیریت پیج اینستاگرام

هر صاحب حرفه، شغل و هنری که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و مخصوصاً اینستاگرام که امروزه به طور معمول به کاربری بسیاری از مردم جامعه تبدیل گشته فعالیت می‌کند باید بداند که صرفاً حضور در این فضا موجب رونق فعالیت وی نخواهد بود. بلکه برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی باید در ابتدا دنبال شناخت راهکارهای آن باشد و پس از تشکیل و اقدام، با مدیریت پیج اینستاگرام بتواند، با تجربه و تخصص کافی با تولید محتواهای مناسب و عامه پسند و مردم پسند، مشتری‌های مخصوص ارائه محصول را جذب نماید.

هر فردی برای مدیریت پیج اینستاگرام نیازمند دانستن لازمه‌هایی است که باید با شناخت دقیق، توانایی و قابلیت جذب و همراهی و هدایت مخاطب را یدک بکشد که به مواردی از آن اشاره می‌گردد:

۱- می‌دانیم که تمامی قابلیت‌ها و توانایی‌ها به طور کامل در یک نفر جمع نشده و هرکسی دارای استعداد و هنر خاصی می‌باشد، لذا برای مدیریت پیج اینستاگرام هم نیاز به تشکیل تیم و گروهی قوی و حرفه‌ای و استفاده و بهره‌گیری از استعدادهای آنان می‌باشد تا با پیاده‌سازی نظرات، بتوان محتوایی جذاب برابر اهداف و نیازها تولید نمود که این جذابیت قابلیت جذب دنبال کننده (فالور) و بازدید بالایی را داشته که با افزایش تعداد فاورها، بالطبع میل و رغبت برای استفاده از محتوا و خرید محصول نیز افزایش خواهد یافت.

۲- کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را برعهده دارد باید نسبت به کار و فعالیتی که انجام می‌دهد اهمیت و نظم قائل باشد. زیرا تهیه و بارگذاری عکس و ویدئو و محتوا باید در زمان‌های مناسب و پربازدید و به طور منظم صورت بگیرد تا مخاطب را آماده پذیرش نماید. زیرا اعتماد مخاطب با مشاهده نظم و ارزش‌گذاری، بیشتر جلب خواهد شد.

۳- استمرار فعالیت ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام باید ادامه‌دار بوده تا با نوشتن کپشن (متن ویژه) برابر محتوای پیج و با برقراری رابطه‌ای پایدار با مخاطب، پاسخگوی فالوورها در کامنت‌ها و دایرکت‌ها باشد که اگر این ارتباط و استمرار وجود نداشته باشد، منجر به کاهش دنبال کننده خواهد شد.

۴- در فرآیند کامنت‌گذاری احتمال دارد که برخی از مخاطبان دست به سوء رفتارهایی زده و کامنت‌ها و یا کلمات توهین آمیز و خلاف عرف را بنویسند که لازم است ادمین پیج به طور مکرر کامنت‌ها را بررسی کرده تا این گونه موارد را حذف نماید. زیرا در روند اعتمادسازی و جذب مخاطبان، در شأن عرف بودن محتوای پیج نیز دارای اهمیت است.

۵- شناخت بستر و فضای اینستاگرام از جمله موارد مهمی است که در مدیریت پیج اینستاگرام باید مورد توجه قرار گیرد. باید از امکاناتی که در بروزرسانی برنامه در زمینه‌های گذاشتن استوری، تعداد بازدیدها و لایک‌ها و … گنجانده می‌شود استفاده کرده و با تخصصی که در زمینه‌های کار با نرم‌افزاهای گرافیکی نظیر فتوشاپ یا ویرایش عکس و … دارد و همچنین آشنایی با روش‌های تبلیغات و بالابردن سطح تعاملات اجتماعی و مجازی در پویاسازی و جذب مخاطبین باکیفیت و هدفمند پیج موثر باشد.

۶- از جمله موارد مهمی که یک مدیر در مدیریت پیج اینستاگرام باید لحاظ نماید، توجه به حفظ و نگهداری امنیت پیج می‌باشد. زیرا هکرهای قوی وجود دارند که با استفاده از ربات‌های مخصوص در اصل و محتوای پیج دست می‌برند و از آنجایی که نسخه‌های جدید برنامه اینستاگرام قابلیت تشخیص ربات و مخاطب غیرواقعی و فیک را دارد، احتمال می‌رود که در صورت مشاهده این قبیل موارد، صفحه مورد نظر بطور کلی توسط اینستاگرام مسدود شده و کلیه زحمات هدر برود.

۷- تسلط مدیریت پیج اینستاگرام بر محیط برنامه این کمک را به ادمین می‌دهد تا با شناخت، راه‌اندازی یا یافتن کمپین‌های تبلیغاتی و استفاده حرفه‌ای و درست و به موقع از هشتگ‌ها، پست بارگذاری شده را به اکسپلور اینستاگرام ببرد و از این طریق پست را در معرض دید افراد و کاربرانی قرار دهد عنوان دنبال‌کننده (فالور) پیج را ندارند.

۸- بسیاری از مخاطبان و کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام، به آن به‌ عنوان نوعی سرگرمی هم نگاه می‌کنند و برای گذران اوقات خود از آن استفاده می‌نمایند. لذا لازم است مدیریت پیج اینستاگرام در کنار تولید محتوای مناسب و برای این که پیج حالت یکنواختی برای مخاطب به وجود نیاورد، توجه به برخی محتواهای سرگرم کننده برای دنبال‌کننده‌ها در نظر بگیرد تا هم به خواسته فالور اهمیت داده شود و هم با حفظ جذابیت پیج، همراهی مخاظب را نیز ادامه‌دار نماید.

۹-تولید محتوای با کیفیت تصویری می تواند جلوه بصری پیج اینستاگرام را به شدن بالا ببرد.استفاده از عکاسی تبلیغاتی می تواند شما را از رقبایتان بالاتر نشان دهد و ایم موضوع را به کاربر گوشزد کنند که برایتان مهم هستند

 

گروه اینترنتی راه نوین با بهره‌گیری از کارمندان متخصص حوزه فضای مجازی با بیش از ۵ سال سابقه کار حرفه‌ای در عرصه تبلیغات، به‌عنوان مشاوری امین و باتجربه در این حوزه همراه همیشگی صاحبان کسب‌ و کارهای اینترنتی بوده و در توسعه بازار و جذب مشتری فعالیت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

آدرس اینترنتی: https://rnovin.com

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 11 خرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.