شهرک جهان ویلای تهراندشت کردان کجاست؟ - پارسی زی
اقدامات لازم جهت ثبت لوگو و علامت سازمانی

اقدامات لازم جهت ثبت لوگو و علامت سازمانی

اقدامات لازم جهت ثبت لوگو و علامت سازمانی در بازار پر رقابت امروز، لازمه بقا در بازار کسب و کار با ماندگاری در بازار مشتریان …

آیا شامپوی بدون سولفات باعث ریزش مو می‌شود؟

آیا شامپوی بدون سولفات باعث ریزش مو می‌شود؟

آیا شامپوی بدون سولفات باعث ریزش مو می‌شود؟ به ندرت می‌توانید کسی را پیدا کنید که ریزش مو را مرتبط با استفاده از محصولات مراقبتی …

راهنمایی خرید آبمیوه گیری

راهنمایی خرید آبمیوه گیری

خرید و انتخاب لوازم خانگی به ویژه لوازم برقی از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه کیفیت، امکانات و جنس لوازم جانبی این محصولات عالی …

شهرک جهان ویلا کجاست؟

شهرک جهان ویلا در حاشیه شهر کرج در آب و هوای مطبوع با مناظر طبیعی زیبا واقع شده است. بسیاری از ساکنان کلانشهر تهران و شهرهای اطراف آن را به عنوان مکانی برای استراحت و اقامت در تعطیلات آخر هفته انتخاب می کنند.

شهرک جهان ویلا

شهرک ویلایی جهان ویلا کجاست؟

جهان ویلا در قسمت جنوبی جاده قدیم قزوین (جاده سی و دوم) در جاده سعید آباد در حدود یک کیلومتری پمپ بنزین تهران واقع شده است. سعیدآباد، سرخاب، ایستگاه راه آهن هشتگرد، شهرک صنعتی نظرآباد، لشگرآباد، جاده سهیلیه کردان، آقچه حصار، قاسم آباد آقا و عباس آباد بزرگ در مجاورت روستای جهان ویلا قرار دارند.

نقشه شهرک جهان ویلا

طراحی نقشه شهرک جهان ویلا به صورت خطی است، این نوع معماری شهری با وجود اینکه از تراکم بالایی برخوردار است، اما با توجه به رعایت محدودیت استاندارد، اقدامات لازم برای جلوگیری از این مشکلات احتمالی انجام می شود.
در ساختار خطی اگر تمامی‌ قطعات به طور صحیحی طراحی شده باشند، این تیپ سودمند و با صرفه است و در مقایسه با مجموعه‌هایی که حول یک حیاط مرکزی بنا شده دارای پویایی بیشتری است.

نقشه جهان ویلا

خرید زمین در شهرک جهان ویلا

خرید زمین در شهرک جهان ویلا  پیشنهاد بسیار خوبی است زیرا علاوه بر مجاورت و دسترسی به تهران، آینده ای رو به رشد و پیشرفت چشمگیری دارد و حتی اگر قصد ویلاسازی را ندارید باز هم می تواند گزینه ای مطمئن باشید. و به دنبال یک سرمایه گذاری خوب باشید. بافت جهان ویلا (مسعودیه) کاملا مسکونی و دارای ویلاهای مجلل و مدرن می باشد و افراد مشهور از ساکنین این شهر به شما مراجعه می کنند.

شهرک جهان ویلا بهترین شهرک اطراف تهران

جهان ویلا مجلل ترین و بهترین شهرک ویلایی در اطراف  تهران و در واقع برند منطقه تهراندشت است که بافت و ساختار خیابان سازی آن با نظم خاصی شکل گرفته است که خیابان های مدرن و چشم نواز زیادی دارد.
وجود افراهای سر به فلک کشیده کهنسال و قدیمی با بافت سر سبز و استوار شبیه به خیابان ولیعصر تهران، آرامش روحی و روانی مثبتی را در ساکنان این شهر به این فضا ایجاد کرد. همچنین آب و هوای مناسب این منطقه نه تنها بستر مناسبی را برای سفر و تفریح ​​مسافران عزیز فراهم کرده است. بلکه منجر به کشت باغات و دشت های سرسبز شده است.

یکی دیگر از نکات مثبت شهرک مسعودیه کرج (جهان ویلا) دسترسی آسان به اماکن عمومی است که ارزش ملک و زمین را افزایش داده و این شهر را به مجلل ترین شهر ویلایی منطقه تبدیل کرده است. ویلایی بودن بیشتر ساختمان ها، مسافت کم و نزدیکی به شهرهای مهم و جاده های اصلی باعث پیشرفت چشمگیر این شهر در زمینه های تفریحی، گردشگری، تجاری و خرید و فروش ملک شده است. مجموعه این مزیت های جهان ویلا در بین مردم به عنوان بهترین شهرک  ویلایی اطراف تهران (تهراندشت) شناخته می شود.

شهرک جهان ویلا

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

بهترین مناطق ویلایی برای ساخت ویلا باید مناطقی آرام و به دور از هیاهو و هیاهوی شهر، اما با امکانات اولیه لازم در شهر باشد، زیرا ویلا به عنوان زیرگروه منازل مسکونی، فضای نشیمن که علاوه بر ویژگی های یک خانه مسکونی معمولی باید دارای تعدادی امکانات رفاهی دیگر باشد. برای داشتن آرامش و آسایش یک فرد در تعطیلات. علاوه بر این، هیچکس انتظار ندارد پس از یک روز کاری طولانی و طاقت فرسا، خانه ای را در محیطی سرد با آب لوله کشی نامناسب یا فضای کثیف و آلوده ترک کند، هرچند که بسیار خسته است.

بنابراین وجود امکانات اجتماعی و رفاهی مناسب لازمه یک منطقه ویلایی خوب است. برای خرید زمین و ساخت ویلا باید تحقیق کنید و خوب بپرسید یا از افراد مطلع بپرسید، همچنین می توانید در مناطقی با ویلاهایی مانند شهرک جهان ویلا، زمین برای ساخت ویلا بخرید. شرکت مدرن ویلا آماده مشاوره، طراحی و اجرای انواع ویلا در دنیای ویلا (بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران)، از ابتدا تا انتهای پروژه می باشد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.