بهترین کرکره برقی را از کجا بخریم؟ - پارسی زی
با استفاده از این راهکارها آینده کسب و کار خودتان را تضمین کنید

با استفاده از این راهکارها آینده کسب و کار خودتان را تضمین کنید

وقتی کسب و کارتان را در فضای مجازی راه‌اندازی می‌کنید، باید به فکر راه‌های بازاریابی حرفه‌ای نیز باشید.در این راستا استفاده از شبکه‌های مجازی مانند …

گریل سیج و آب مرکبات گیری سیج

گریل سیج و آب مرکبات گیری سیج

گریل سیج از محبوب‌ترین وسایل مورد استفاده در رستوران‌ها، انواع فست‌فودها و… است. در گذشته بیشتر گریل در این مکان‌ها استفاده می‌شده‌است. اما این روزها، انواع گریل برای …

آیا باید صفحات دسته و برچسب را نو ایندکس کنم؟ آپدیت 2022

آیا باید صفحات دسته و برچسب را نو ایندکس کنم؟ آپدیت 2022

صفحات دسته و برچسب فقط در صورتی باید قابل فهرست بندی باقی بمانند که دارای استراتژی برچسب دسته برای سئو سایت باشید. این استراتژی باید بخشی از …

بهترین کرکره برقی را از کجا بخریم؟

انسان از بدو خلقت به دنبال اختراع روش هایی نوین برای هرچه راحت تر شده زندگی بوده است. پیشرفت تکنولوژی امروزه به قدری پیشرفت کرده است که هر روز شاهد اتومات و هوشمند شدن وسایل الکترونیکی هستیم. کرکره های برقی جز وسایلی است که در هر چه راحت تر شدن زندگی بشر بسیار تاثیر داشته است. دیگر نیازی نیست برای باز و بسته کردن درب پارکینگ از اتومبیل پیاده شوید یا مانند قدیم کرکره مغازه را با دست بالا یا پایین بکشید. تنها کافیست کرکره برقی مناسبی نصب کرده و به کمک نیروی الکترونیک به راحتی کرکره را حرکت دهید. اگر دوست دارید با مزایای کرکره های برقی و بیشتر آشنا شوید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در آخر نیز شما می توانید با یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع کرکره در ایران آشنا شوید.

تاریخچه استفاده از کرکره برقی

آیا می دانستید که آنچه امروزه به نام کرکره برقی می شناسیم را برای اولین بار «لیهیت ودی هورتن» آمریکایی ساخته و از آن استفاده کرده است؟ او با کمک سیستم هیدرولیک توانست اولین کرکره برقی را اختراع کند؛ اما شاید برایتان جالب باشد که هورتن این کار را از اختراعات یونانیان باستان الهام گرفت. به این ترتیب که یونانیان باستان، با نیروی بخار آب توان بلند کردن اجسام سنگین را به دست آورده بودند و هورتن نیز با کمک گرمای آتش توانست با فشار بخار آب وزنه ای را که به درب معبد متصل بود را بالا ببرد. این اولین قدم برای اختراع کرکره برقی های امروزی به حساب می آید.

مزایای استفاده از کرکره های برقی

استفاده از کرکره های برقی در ساختمان ها اداری، مسکونی و تجاری بسیار مرسوم گشته و به نوعی موجب لوکس شدن آن ساختمان شده است. در برخی ساختمان های لاکچری تر، حتی پنجره ها نیز کرکره ای هستند. درست است که استفاده از این نوع کرکره برای پنجره ها بیشتر حالت لوکس به خود گرفته است؛ اما در حقیقت این کار، مزایایی نظیر حفظ امنیت، کنترل دمای داخلی، زیبایی نمای ساختمان، کم شدن صدای خیابان، کنتر نور و حتی کاهش ورود آلودگی به داخل ساختمان را دارا است. اگر در محله ای پر ترد و ناامن زندگی می کنید، با نصب این نوع کرکره برای درب و پنجره دیگر در هنگام مسافرت خیالتان از بابت امنیت می تواند کاملا جمع باشد.

امنیت بالای کرکره های برقی به این دلیل است که این نوع کرکره ها از جنس تیغه های مستحکم و مقاومی ساخته شده اند که به سختی می توان آن ها را خم کرد یا ضربه ای به آن زد. این کرکره ها با تغییرات فصول و گرم و سرد شدن هوا نیز تغییر شکل نمی دهند. البته کرکره های بی کیفیت و ساخته شده از ضایعات آلومینیوم نیز در بازار وجود دارند که مسلما کیفیت آن ها مناسب نیست. اگر به دنبال خرید باکیفیت ترین کرکره برقی هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت دیاکودر بزنید. در انتهای مقاله شما با این شرکت و آدرس سایت آن آشنا خواهید شد.

کرکره های آلومینیومی با کیفیت از چه موادی ساخته می شوند؟

کرکره برقی با کیفیت از شمش آلومینیوم درجه یک خالص تهیه می شود نه از ضایعات آلومینیوم. علاوه بر مواد اولیه چگونگی تولید آن نیز در کیفیت کرکره ها تاثیر بسیاری دارد. تیغه های گران اما با کیفیت تمام مراحل سختی کار را طی کرده اند در حالی که این مساله در مورد تیغه های بی کیفیت صادق نیست.

اگر مغازه ای در کنار خانه شما باشد که کرکره های یک دست قدیمی داشته باشد، حتما هر روز صدای بالا و پایین شدن کرکره را می شنوید که این می تواند گاها بسیار آزاردهنده نیز باشد. یکی از مزایای کرکره برقی های جدید در این است که صدای زیادی ندارند و آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند.

دیگر مزایای استفاده از کرکره برقی

از دیگر مزایای استفاده از کرکره های برقی می توان به سرعت، امنیت، ظاهر زیبا اشاره کرد.

سرعت و راحتی استفاده از کرکره برقی

این نوع کرکره تنها با فشردن ریموت کنترل به سمت بالا و پایین هدایت شده و دیگر نیازی به زور بازو ندارند. حرکت موتور در عرض کمتر از یک دقیقه کرکره را بالا یا پایین داده و کار را برای مصرف کننده بسیار راحت کرده است.

امنیت کرکره های برقی

گفتیم که کرکره های برقی با کیفیت از تیغه های آلومینیوم سخت و مقاومی ساخته شده اند که به راحتی نمی توان آن ها را خم کرد. این موضوع در بالا رفتن امنیت این نوع کرکره اهمیت بسزایی دارد.

زیبایی ظاهر کرکره برقی

تیغه های این نوع کرکره می تواند رنگی باشد. این رنگ های ضد خش مقاومت بالایی در برای رطوبت و تغییرات دمایی دارند.

جمع بندی

برای خرید کرکره برقی با موتور و صفحه پلیت ها آشنایی نسبی داشته باشید. اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین نوع کرکره برقی هستید، دیاکو دور را به شما پیشنهاد می دهیم. با سر زدن به سایت (diakodoor.com) می توانید با محصولات این تیم بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت «ارتباط با ما» در سایت، شماره تلفن، آدرس و ایمیل این گروه را نیز مشاهده نمایید و برای ارتباط و مشاوره از تیم پشتیبانی راهنمایی کمک بگیرید. محصولات شرکت دیاکو تنها محدود به این نوع کرکره نشده و این شرکت در تولید انواع درب اتوماتیک شیشه، پارکینگی و انواع درب اتوماتیک کرکره ای تخصص بسیاری دارد.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 25 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.