مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک - پارسی زی
زیباترین مدل کابینت های گلاس جدید و سفید طوسی طرح دار

زیباترین مدل کابینت های گلاس جدید و سفید طوسی طرح دار

مدل کابینت های گلاس زیباترین مدل کابینت های گلاس جدید و سفید طوسی طرح دار همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان …

مدل سارافون زنانه خانگی و مانتویی  لاکچری و شیک و مجلسی

مدل سارافون زنانه خانگی و مانتویی لاکچری و شیک و مجلسی

مدل سارافون زنانه مدل سارافون زنانه خانگی و مانتویی لاکچری و شیک و مجلسی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان …

مدل النگو طلا جدید شیک و به روز زنانه

مدل النگو طلا جدید شیک و به روز زنانه

مدل النگو طلا جدید مدل النگو طلا جدید شیک و به روز زنانه همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار …

مدل ابرو پهن

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

این روزها ترند مدل ابرو، ابروهای پهنی است که به صورت زیبایی طبیعی‌اش را برگردانده است. در واقع دیگر مثل سال‌های گذشته نیاز به دستکاری بیش از حد ابروهای زیبای طبیعی نیست و در این ترند هدف نگه‌داشتن ابروها و تقویت آن‌ها است. اما هر ابرو پهنی هم زیبا نیست و باید با توجه به فرم صورت مدل ابرو را انتخاب کرد.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

با نگاهی کوتاه به سیر تکاملی ابروها در زمینه مد، به راحتی می‌توانید متوجه فراز و نشیب‌های عجیب آن در طی سالیان گذشته بشوید. اگر به همین چند دهه گذشته نگاهی بیندازیم، به ابروهای نازک و کشیده‌ای می‌رسیم که انتهای آنها گاها به پیشانی هم می‌رسید. این شکل ابرو، در دهه ۹۰ و ۰۰ از جمله پرطرفدارترین مدل اصلاح و آرایش ابرو به شمار می‌رفت. اما دوران این ترند گذشته و و شما می‌توانید با ابروهای طبیعی و نچرال خود به راحتی بدرخشید. بله، حالا وقت آن است که ابروهای پهن، صاف و کشیده‌تان را به نمایش بگذارید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

با این حال، بسیاری از ما ممکن است به صورت طبیعی چنین ابروهایی نداشته باشیم. اما خوشبختانه می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست. با توجه به پیشرفت‌های اخیر در دنیای مد و زیبایی، دیگر هیچ چیز غیر ممکن نیست و شما می‌توانید به کمک روش‌های مختلف، مدل ابرو پهن و صاف داشته باشید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

بهتر است این واقعیت را بپذیریم که ضعیف شدن تار ابرو، نازک شدن و ریزش آنها در بیشتر مواقع، به خاطر سهل انگاری خود ما است. تکرار روال‌های مراقبتی اشتباه به صورت طولانی مدت، می‌تواند عوارضی مانند ریزش بیش از حد ابرو و نازک شدن آن را به دنبال داشته باشد.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

مدل ابرو پهن و بلند یکی از جذاب ترین مدل های ابرو به شمار می رود که به خوبی می تواند زیبایی صورت شما را چندین برابر کند. مهم ترین نکته ای که در انتخاب این مدل ابرو باید توجه داشته باشید، این است که هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می آیند. بنابراین اگر صاحب چشم های ریزی هستید، حتماً این مدل را انتخاب کنید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

یکی از زیباترین مدل ها، مدل ابرو پهن و کوتاه است که خانم های جوان از آن استقبال ویژه ای می کنند. در این مدل ابرو قبل از رسیدن به انتهای چشم به پایان می رسد. نکته مثبت مدل ابرو پهن و کوتاه که باعث شده طرفداران زیادی هم پیدا کند، این است که چهره شما را بازتر می کند و به چشم های شما فرم و حالتی زیبا می دهد. البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که در این مدل از آن جایی که ابروها کوتاه است، غالبا چشم ها کوچکتر به نظر می رسند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صورت بیضی دارید، باید بدانید که این مدل ابرو می تواند، برایتان بهترین و ایده آل ترین گزینه باشد. ولی اگر صورت دراز و کشیده ای دارید، بهتر است از انتخاب مدل ابروهای با قد کوتاه صرف نظر کنید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

ساده‌ ترین مدل پهن ابرو به صورت صاف است. این مدل هیچ شکل خاصی ندارد و فقط به صورت خطی است پر پشت که برای صورت‌ های کشیده مناسب است. شاید به نظر برسد که به دلیل شکل دهی کم به ابرو این مدل زیبایی خاصی ندارد، اما همین ابرو‌های صاف و پهن بر روی صورت خیلی‌ ها نشسته و به آن زیبایی می‌ بخشد. اینکه می‌ گوییم صاف منظور کاملا صاف و بدون هیچ تغییری نیست معمولا ابرو هر چه به انتهای خود نزدیک می‌شود نازک‌ تر می‌شود.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

ابرو‌های شما باید دقیقا از بالای پل بینی‌ تان آغاز شود. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد. باید توجه داشته باشید که در مدل ابرو‌های پهن بهتر است به فاصله‌ی بین دو چشم و فاصله ابرو‌ها از چشم و استخوان زیر ابرو توجه داشته باشید تا بتوانید مدل ابروی پهن مناسبی را برای برداشتن و مرتب کردن ابرو‌های خود انتخاب نمایید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

فراموش نکنید که قوس ابرو باید نازک‌ تر از هر جای دیگر باشد. اما در این مدل این نازکی آنقدر کم است که دیده نمی‌شود.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

مدل ابروی پهن و صاف بسته به سلیقه‌ ی شما می‌ تواند کوتاه یا بلند باشد. اگر شما فرم صورت خود را به درستی تشخیص دهید می‌ توانید مدل ابروی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. اینکه مدل ابروی پهن کوتاه یا بلند و اسپرت به شما می‌آید بسته به سلیقه‌ی شما و المان‌ های دیگر صورتتان دارد.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌ تر باشد چشم‌ ها درشت‌ تر به نظر می‌ آیند پس اگر چشمان ریزی دارید حتما مدل ابروی پهن و بلند را انتخاب کنید. اگر پشت چشم تقریبا بلندی دارید، یا چشمانتان از هم دور هستند و یا فرم چشم هایتان رو به پایین است ابروی کوتاه و پهن مناسب صورت شماست. چرا که چشم هایتان را برجسته نشان داده و چهره را جوان تر می‌کند.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

این روز‌ها اغلب خانم‌ها از مدل ابرو‌های پهن اسپرت برای برداشتن ابرو‌های خود استفاده می‌کنند که این مدل باعث می‌شود تا چهره شما جوان و جذاب‌ تر از همیشه به نظر برسد. در این مدل ابرو‌ها به صورت صاف نیستند و در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت دارد می‌شود. این مدل بر روی صورت همه زیبا به نظر می‌آید، ولی اگر شما یک صورت گرد دارید یعنی طول صورت شما به اندازه‌ ی عرض آن در قسمت گونه‌ ها است، مدل ابرو اسپرت پهن مناسب‌ تر بوده و گردی صورت شما را به طور موثری متعادل می‌کند.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

فرم و اندازه مناسب ابروها به ظاهر شما بستگی دارد. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

اگر ابروهای‌ تان کم‌ پشت است می‌ توانید آن ها را با پودر، مداد و ژل مخصوص پر کنید. اگر سبزه هستید، ابروهای خود را روشن‌ تر کنید و اگر بلوند هستید و موهای روشن دارید، ابروهای خود را کمی تیره‌ تر کنید. اگر در این باره شک دارید، از رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ ای استفاده کنید که تقریبا به همه می‌ آید. برای پاک کردن رنگ‌ های اضافی از ضربه‌ های کوچک در قوس ابروی خود با یک مداد ابرو استفاده کنید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

اگر ابروی شما کم‌ پشت یا بی‌ حالت است باید بدانید که این به ساختار صورت شما برمی‌ گردد. در حقیقت باید ببینید چه چیز با صورت شما متناسب است ؟ استفاده از شابلون برای آرایش ابروها روش مناسبی نخواهد بود و ممکن است از نتایج حاصل راضی نباشید. شابلون کردن ابروها می‌تواند شما را عصبانی، متعجب، سالخورده و غیرمتعادل جلوه دهد.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

برای مدرن بودن لازم نیست ابروهای بسیار نازک یا نقش و نگار شده داشته باشید. سعی کنید تا حد امکان خودتان باشید. تغییر بسیار زیاد در ابرو، می‌تواند چهره شما را غیر‌طبیعی کند. بهتر است همه کارهایی که انجام می‌ دهید فقط در جهت بهبود حالت ابروهایتان باشد، نه عوض کردن کامل آن ها. به‌ علاوه اگر تنوع را دوست دارید یک مدل موی ثابت را برای سه ماه نگه ندارید. سعی کنید آن ها را شکل‌ دهی کرده و همواره به بهترین شکل ممکن خود را آراسته کنید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

برای داشتن ابروهای پهن لایه برداری کنید.لایه برداری یکی از الزامات داشتن پوست زیبا است. از لایه بردارها می‌توان برای ابروها نیز استفاده کرد. با یک مسواک نرم، خیلی آرام روی ابروها را مسواک بکشید و پوست و سلول‌ های مرده را از این قسمت پاک کنید. این کار باعث می‌شود ابروها سریع تر رشد کرده، در نتیجه ابروهای پهن تری داشته باشید.

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

برای داشتن ابروهای پهن جاهای خالی ابروها را پر کنید یکی از میکاپ آرتیست‌ها می‌گوید: « ممکن است یکی از بزرگ ترین مشکلات شما در داشتن ابروهای پهن ابروهای ریخته و جای خالی آن‌ها باشد. اما به راحتی با کمک مداد ابرو و یا سایه ابرو می‌توانید جاهای خالی را پر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک مداد ابرو هم رنگ ابروهایتان است، البته برای اینکه در ظاهر ابروی پهن تری داشته باشید، می‌ توانید از رنگ تیره تر از ابروها استفاده کنید».

مدل ابرو پهن طبیعی مد روز و بسیار شیک

آخرین بروز رسانی در : شنبه 6 خرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.