معرفی بهترین مرکز تعمیرات الجی در تهران - پارسی زی
بارکد زن لیزری چیست؟

بارکد زن لیزری چیست؟

بارکد زن لیزری دستگاهی است که با استفاده از پرتوهای لیزر به درج بارکد و متن  روی سطوح مختلف می پردازد . بارکد ها الگو …

معرفی سپتیک تانک

معرفی سپتیک تانک

معرفی سپتیک تانک محصولات پلی اتیلن گروه تولیدی آب سازه، یکی از مهم ترین و جزو اولین رسته های تولیدی این گروه تولیدی می باشد. سپتیک تانک …

قیمت محصولات محبوب پژو در ایران

قیمت محصولات محبوب پژو در ایران

قیمت محصولات محبوب پژو در ایران پژو شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در سال ۱۸۱۰ توسط خانواده‌ی پژو جهت ساخت آسیاب‌های قهوه، در شهر فرانش-کنته، …

معرفی بهترین مرکز تعمیرات الجی در تهران

همیشه بهترین به معنای اولین یا قدیمی‌ترین نیست. اگر به دنبال بهترین مرکز تعمیرات الجی در تهران هستید، فکر می‌کنید شاخص‌های کیفی که باید بررسی شوند چه مواردی هستند؟ در این محتوا قرار هست تا با اصولی ترین پارامترها برای تشخیص بهترین مرکز تعمیرات الجی آشنا شوید و بعد از آن به معرفی این مرکز بپردازیم. در انتها نیز آدرس وبسایت، شماره تماس و آدرس این نمایندگی در خدمت شما مخاطبان گرامی قرار خواهد گرفت.

C:\Users\WIN10\Desktop\1.jpg

شاخص‌های تعیین بهترین مرکز تعمیرات الجی

در طی نظر سنجی‌های انجام شده و با تحلیل متخصصان و کارشناسان service-lg.ir مهم‌ترین پارامترهایی که نیاز است تا یک تعمیرگاه برای ارائه کیفیت مناسب خدمات به مشتری‌های خود رعایت کند، به شرح زیر می‌باشد.

تعمیرات در اسرع وقت

زمانی که هر وسیله‌ای از منزل خراب می‌شود، تعمیر شدن آن در اسرع وقت یکی از نیازهای اساسی تمامی مردم می‌باشد. زمانی که صحبت از لوازم خانگی برند الجی می‌شود، اهمیت این موضوع دوچندان می‌شود. فکر کنید که تلویزیون الجی شما خراب شده باشد و برای مثال یکی از بچه‌های فامیل با توپ به صفحه تلویزیون ضربه زده باشد. در این حالت نیاز است تا LCD یا LED صفحه تلویزیون LG شما تعمیر شود. قطعا اگر تعویض ال سی دی تلویزیون شما در همان روز انجام شود، شما بسیار خوشحال خواهید شد.

مجموعه service-lg.ir تنها نمایندگی تعمیرات ال جی متشکل از ۷۰ پرسنل و تکنیسن در امر تعمیرات لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی می‌باشد. این مرکز بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت داشته و تنها مرکز در تهران می‌باشد که دارای دستگاه باندینگ، دستگاه BGA، دستگاه لیزر، دستگاه rT809، دستگاه پروگرامر rt برای تعمیرات الجی است.

C:\Users\WIN10\Desktop\2.jpg

تعمیر و تعویض لوازم خانگی الجی با به صرفه ترین قیمت

مورد دیگری که دغدغه همه افراد می‌باشد، هزینه تعمیرات و در کنار آن کیفیت تعمیرات است. از آنجایی که دلار دائما در حال بالا و پایین شدن است و تعمیر یا تعویض قطعات یک خدمت به حساب می‌آید، هیچگاه هزینه‌ها یکسان نیست. برای استعلام هزینه‌ها از مرکز تعمیرات الجی می‌توانید به وبسایت service-lg.ir مراجعه کنید. این نمایندگی LG به شما اطمینان خاطر دادده است که با صرفه کمترین هزینه‌ها، بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌کند.

برند ال جی یکی از محبوب‌ترین برندها در عرصه لوازم خانگی، صوتی و تصویری می‌باشد و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. service-lg.ir به عنوان مرکز تعمیرات الجی ( نمایندگی ال جی اصلی در تهران و ایران ) در خدمت شماست. برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیرات LG می‌توانید با دفتر مرکزی این مجموعه با شماره ۶۶۰۹۷۸۵۱-۰۲۱ در تماس باشید و از مشاوره اپراتورهای ما بهره‌مند شوید.

اورجینال بودن قطعات استفاده شده و اصالت آن

دیگر چالشی که همه دارندگان محصولات الجی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اورجینال بودن قطعات تعمیری یا تعویضی است. دلیل این موضوع قاچاقی بودن این اجناس در بازار عرضه و تقاضا بوده و چون شرایط واردات آن به صورت مستقیم فراهم نشده است، تقلب در استفاده از قطعات اصلی بسیار شایع می‌باشد. اما خیال شما از این بابت نیز راحت خواهد بود چونکه نمایندگی service-lg.ir به شما ضمانت در استفاده از قطعات اصلی نیز می‌دهد.

C:\Users\WIN10\Desktop\3.jpg

دفتر مرکزی تعمیرات ال جی در شهر تهران به نشانی خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک ۱۴۵، طبقه ۵ و در واحد ۱۸ می‌باشد که دارای ۲ پارکنیگ مجهز و آسانسور است. برای تماس با دفتر مرکزی تعمیرات lg می‌توانید با شماره‌های ۶۶۰۹۷۸۵۱-۰۲۱ و ۶۶۰۹۷۸۵۹-۰۲۱ در تماس باشید.

امکان تعمیر در محل لوازم خانگی ال جی

خیلی از اوقات امکان تعمیر لوازم خانگی برند الجی شما در منزل یا محل کار قابل انجام است اما اکثر تعمیرگاه‌ها به علت نداشتن نیروی متخصص و اعزام نکردن کارشناس این حوزه، شما را مجبور می‌کنند تا هزینه گزافی برای حمل و نقل بپردازید. شاید اگر جاروبرقی شما خراب شده باشد به خود بگویید می‌توانم با ماشین شخصی خود آن را حمل و نقل کنم؛ سوال اینجاست که آیا شما تمامی جوانب را نیز در نظر گرفته‌ای یا خیر!؟ اگر تلویزیون الجی ۵۵ اینچی شما خراب شده باشد باز هم ماشین شخصی گزینه خوبی است؟ یا اگر یخچال LG شما خراب شود در آن زمان چه کاری خواهید کرد؟ اصلا ترافیک تهران را کجای دلتان می‌خواهید بزارید؟

از همین رو وبسایت service-lg.ir در طی بیانیه‌ای اعلام کرده است: « تشخیص تعمیر در محل یا نمایندگی: در مرحله دوم، با توجه به تشخیص کارشناس تلفنی و یا درخواست شما، تصمیم گیری می‌شود که آیا دستگاه آسیب دیده شما باید به مرکز تعمیرات الجی ارسال شود یا امکان تعمیر در محل لوازم شما توسط کارشناسان نمایندگی ال جی مقدور است. » همانجور که مشخص است این تعمیرگاه به تمامی نیازهای شما پاسخگو بوده و کاملا قابل اطمینان است. خیلی از شما عزیزان سوال کرده‌اید که آیا امکان تعمیر سینما خانگی الجی در این مرکز وجود دارد؟ دلیل این سوال تخصصی بودن تعمیرات این محصول می‌باشد؛ پس در ادامه محتوا به این سوال پاسخی کامل و جامع خواهیم داد.

آیا امکان تعمیر سینما خانگی الجی در این مرکز وجود دارد؟

در طی تحقیقات به عمل آمده از بهترین مرکز تعمیرات الجی یعنی service-lg.ir مطالبی در ارتباط با تعمیر سینما خانگی نیز یافت شده است. نماینده این تعمیرگاه می‌گوید: « کارشناسان در نمایندگی تعمیرات سینما خانگی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین با تکیه بر دانش و مهارت‌های بالای خود، توانایی بررسی و رفع انواع اشکالات دستگاه مورد بحث و در صورت نیاز تعویض قطعات را دارند. شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که سینما خانگی شما به تخصصی ترین شکل تعمیر شده و عملکرد آن به کیفیت اولیه برمی گردد. »

C:\Users\WIN10\Desktop\4.jpg

ادعا این صحبت‌ها نیز قبلا راستی آزمایی شده است و باتوجه به نظر مطلوب و رضایت کاربران می‌توان گفت که متخصصان این مجموعه بدون هیچ چشم داشت اضافه‌ای، کامل‌ترین خدماتی که می‌توانید تصور کنید به شما ارائه می‌کنند. نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که تعمیرات سینما خانگی تمامی برند‌ها در این مرکز انجام می‌شود. برندهایی چون سامسونگ و سونی از شرکت‌های شناخته شده در این حوزه هستند و علاوه بر تعمیر سینما خانگی الجی به تعویض قطعات سینما خانگی‌های توشیبا و پاناسونیک نیز پرداخته می‌شود. با این وجود در معرفی بهترین مرکز تعمیرات سینما خانگی الجی باید گفت که وبسایت service-lg.ir بهترین در نوع خود می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر وهمچنین ثبت درخواست تعمیرات می‌توانید به وبسایت مذکور مراجعه کنید و در صورت رضایت از خدمات حتما با ما در تماس باشید تا از تجربیات شما در دیگر محتواها نیز استفاده شود. در ادامه آدرس تعمیرگاه و شماره تماس‌های این مجموعه در خدمت شما قرار خواهد گرفت.

تعمیرات ال جیشماره تماس
دفتر مرکزی LG۰۲۱-۶۶۰۹۷۸۵۱
مرکز تعمیرات LG۰۲۱-۶۶۰۹۷۸۵۹
دفتر شرق نمایندگی ال جی۰۲۱-۷۷۹۷۸۱۳۵
مرکز تعمیرات الجی در غرب۰۲۱-۴۴۱۵۳۱۸۶
شعبه جنوب مرکز تعمیرات الجی۰۲۱-۵۵۳۰۰۵۶۸
نمایندگی الجی در شمال۰۲۱-۲۶۷۲۱۴۴۳
شعبه هفت تیر نمایندگی ال جی۰۲۱-۸۸۸۳۶۱۰۲
تعمیرات الجی در اسلامشهر رباط کریم۰۲۱-۵۶۷۴۶۶۰۲

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ ۱۴۵، طبقه ۵ ، واحد۱۸ – مجهز به (۲) آسانسور و پارکینگ

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 اسفند 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.