انواع سرخ کن ها در بازار ایران، سرخ کن های تقلبی!! - پارسی زی
راهکارهایی برای پاکسازی پوست به روش صحیح و کوچک شدن منافذ صورت

راهکارهایی برای پاکسازی پوست به روش صحیح و کوچک شدن منافذ صورت

راهکارهایی برای پاکسازی پوست به روش صحیح و کوچک شدن منافذ صورت عمل ساده پاکسازی پایه و اساس هر روتین مراقبت از پوست سالم است. …

خرید لوازم کوهنوردی ارزان از موج کوه

خرید لوازم کوهنوردی ارزان از موج کوه

کوهنوردی فواید زیادی دارد که آنرا در بین یکی از پرطرفداران ترین ورزش های ایران قرار می دهد. تناسب اندام، کاهش اضافه وزن، بهبود شکل …

ایده های خلاقانه جهت راه اندازی پیج اینستاگرام

ایده های خلاقانه جهت راه اندازی پیج اینستاگرام

ایده های خلاقانه جهت راه اندازی پیج اینستاگرام اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی در دنیا با فالوور …

انواع سرخ کن ها در بازار ایران، سرخ کن های تقلبی!!

اگر قصد دارید انواع سرخ کن‌ها در بازار ایران را بشناسید تا در میان مدل‌های مختلف بتوانید خرید درستی داشته باشید همراه ما باشید.در این مقاله تمام راهکارهای لازم را به شما ارائه می‌دهیم تا سرخ کن‌های تقلبی را از اصلی شناسایی و با قیمتی مناسب آن‌ها را از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

در ابتدا باید بدانید سرخ کن‌ها چه کارایی برای شما عزیزان دارند؟

سرخ کن همان گونه که از نامش پیداست می‌تواند فعالیت سرخ کردن را برای شما عزیزان انجام دهد؛ با پیشرفت دنیای صنعت و فن آوری دیگر سرخ کن‌ها در حالت ابتدایی و پر مصرف خود قرار ندارند بلکه کارکردی بهتر و پیشرفته‌تری را در خود جای داده‌اند و سعی کردند امکانات جدیدی را برای مصرف کنندگان به عمل آورند.شاید شما در طول روز از طریق وب سایت‌های مختلف با تبلیغات انواع سرخ کن‌های ایرانی و

خارجی آشنا شوید و ندانید کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب است؟

آیا سرخ کنی که قصد خرید آن را دارم تقلبی یا اصلی است؟ چه راهکارهایی را هنگام خرید سرخ کن عرشیا باید رعایت کنم؟در این مقاله تمامی سوالات و ابهامات ذهنی که شما عزیزان قبل و پس از خرید سرخ کن دارید را پاسخ می‌دهیم پس مطالب ما را با دقت بخوانید.

در گذشته‌های دور که سرخ کن‌ها حالت ابتدایی داشتند با مقادیر زیادی روغن، سیب زمینی، مرغ و یا دیگر مواد غذایی را سرخ و مغز پخت می‌کردند اما رفته رفته با پیشرفت علم شکل ظاهری و عملکردی متفاوت از جمله: سرخ کردن بدون روغن، گریل کردن، میوه خشک کردن و غیره را در خود جای دادند.

برخی از سرخ کن‌ها به دلیل قیمت بالایی که دارند برای عموم مردم قابل استفاده نیستند از این رو انسان‌های سودجو نمونه‌های تقلبی و فیک این محصولات را تولید و به دست مشتریان می‌رسانند. پخش و توزیع این محصولات توسط واسطه‌ها و یا دلالان از طرق مختلف صورت می‌گیرد که راهکارهایی برای مبارزه با این گونه فعالیت‌ها وجود دارد.

  1. اولین راه خرید از فروشگاه‌های معتبریست که نمایندگی اصلی فروش وسایل را با برند معرفی شده دارند.
  2. اسکن کردن بارکد محصول در برنامه‌های موجود و اطمینان پیدا کردن از اصالت کالا.
  3. خرید از وب سایت‌های قابل اطمینانی که خودتان و یا افراد زیادی از آن‌ها خرید داشته‌اند.

تفاوت سرخ کن‌ها در چیست؟

سرخ کن‌ها از لحاظ:

  • قیمت
  • کیفیت
  • برند
  • ظرفیت
  • کارایی
  • سال ساخت
  • مصرف برق

و غیره تفاوت دارند که در این قسمت همه موارد بیان شده را به طور واضح، توضیح می‌دهیم.

قیمت: مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود شما یک سرخ کن را خریداری کنید میزان بودجه‌ایست که برای آن درنظر گرفته اید.افرادی که مبالع کمی را برای تجهیز کردن آشپزخانه‌شان (خریداری سرخ کن) درنظر گرفته‌اند، هنگام خرید قدرت انتخاب بالایی را نخواهند داشت.اما راه کارهای اقتصادی جهت پرداخت مبالغ کم‌تر نیز وجود دارد که یکی از این راه‌ها خرید مستقیم است.

کیفیت: کیفیت وسایل و قطعات به کار رفته در هر سرخ کن متفاوت است برای مثال: بعضی از تولید کنندگان از قطعات درجه B و پایین‌تر برای تولیدات خود استفاده می‌کنند.برخی دیگر از الزامات خط تولید خود می‌دانند که حتما باکیفیت‌ترین مواد را برای تولید محصولات خود درنظر بگیرند؛ پس نوع و حجم مواد اولیه در کیفیت و دسته بندی سرخ کن‌ها اثر دارد.

برند: شاید شما هم شنیده باشید که فلان برند، میزان استقبالی که دارد تنها به دلیل برندی‌ست که از خود در ذهن مخاطبان به جای گذاشته است این گفته صحیح است چرا که برندسازی در بخش توسعه و فروش یک مجموعه تاثیر بسیار زیادی دارد؛ برندهای مختلف قدیمی و جدید در بازار هستند که تولید سرخ کن را بر عهده دارند.از معروف‌ترین این برندها می‌توان به: گوسونیک، تفال، عرشیا، کنوود، پارس خزر و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید که برندی ایرانی نیز در این میان رقابت تنگاتنگی با سرخ کن‌های خارجی دارد.

ظرفیت: کسانی که در هر وعده غذاییشان به حجم بالایی از مواد سرخ شده نیاز دارند باید خریدشان را از دسته بندی سرخ کن‌های حجیم انجام دهند.معمولا حجم ۸ لیتری سرخ کن‌ها مناسب فعالیت روزانه خانوارهای ۴ تا ۶ نفره هستند البته حجم خوراک این افراد را نیز باید درنظر بگیرید.

کارایی: هر سرخ کن از منوی کارایی مختلف بهره‌مند است برای مثال: سرخ کن‌های عرشیا تا ۲۰ منوی غذایی را شامل می‌شوند.منوهای متنوع به شما اجازه می‌دهند تا در انتخاب غذاهای روزانه قدرت انتخاب بالاتری داشته باشید و سفره‌های رنگی با غذاهای گوناگونی را برای خود و خانواده‌تان بیاندازید.

سال ساخت: اگر به روند رشد سرخ کن‌ها دقت کرده باشید در میابید که: تولید کنندگان با گذشت هر سال و آزمون خطاهایی که در روند تولید سرخ کن و دیگر لوازم برقی داشتند سعی کردند تا مدل پیشرفته‌تری از محصولات خود را ارئه دهند و در بازار رقابت از دیگر برندها، عقب نمانند.مصرف برق: اگر برق مصرفی سرخ کن برای شما حائز اهمیت است و قصد دارید سرخ کنی کم مصرف را برای تکمیل آشپزخانه خود انتخاب نمایید پیشنهاد می‌شود تا سری به وب سایت فروشگاهی لوازم خانگی نوین پلاس عرشیا بزنید و با خواندن اطلاعات مربوط به سرخ کن‌های مختلف، کم مصرف‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید.به صورت کلی، محصولات برقی عرشیا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کم‌ترین مصرف و بیشترین بازدهی را برای مخاطبان داشته باشند.

خرید سرخ کن اصلی با قیمت مناسب

همانطور که در مطالب بالا گفته شد باید فروشگاهی باسابقه را برای خرید سرخ کن‌های خود انتخاب کنید تا قیمتی مناسبی را بابت خرید آن‌ها بپزدازید و از سوی دیگرخیالتان بابت کارایی مفید و کیفیت اصلی قطعات به کار رفته شده در تولید و ساخت سرخ کن‌ها راحت باشد.ما در انتها شما را با وب سایت لوازم خانگی نوین عرشیا پلاس آشنا می‌کنیم تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل نیز خریدتان را انجام دهید.این فروشگاه تضمین دهنده اصلی قیمت و کیفیت برای شما عزیزان است و با ارسال رایگان کالا درب منزلتان یکی از بهترین وب سایت‌های خرید اینترنتی می‌باشد.علاوه بر سرخ کن می‌توانید دیگر کالاهای مورد نیاز خانه‌تان را از این وب سایت تهیه کنید و مبالغ بسیار منصفانه‌ای را بپردازید.

 

 

 

 

 

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 17 اسفند 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.