کانکس ویلایی مدرن - پارسی زی
ثبت شرکت در ترکیه در سال 2022 چه مزایا و هزینه هایی دارد؟ – ثبت کاف

ثبت شرکت در ترکیه در سال 2022 چه مزایا و هزینه هایی دارد؟ – ثبت کاف

ترکیه کشوری است با اقتصاد رو به رشد، برای همین این سؤال برای افرادی که علاقه مند راه اندازی کسب و کار در کشورهای دیگر …

8 روش برای استایل کردن پافر با لباس‌های مختلف

8 روش برای استایل کردن پافر با لباس‌های مختلف

۸ روش برای استایل کردن پافر با لباس‌های مختلف معمولا از پافرها برای محافظت در برابر سرمای زیاد استفاده می‌شود. پافر از آن جهت به …

فروش آنلاین اکسسوری مردانه با تخفیف پاییزه در نوا استایل

آیا در مورد اکسسوری های مردانه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید که مردان چرا باید از اکسسوری استفاده نمایند؟ تا بحال برای خرید اکسسوری به …

کانکس ویلایی مدرن

C:\Users\hadi\Downloads\WhatsApp Image 2021-08-21 at 10.12.49 (1) (1).jpeg

آیا اطلاعاتی در مورد کانکس ویلایی مدرن دارید ؟ آیا میدانید امروزه گرایش بیشتر مردم جهت سکونت به ویلای پیش ساخته مدرن است ؟ آیا میدانید کانکس های ویلایی مدرن برای اولین با رد ایران توسط تیم مهندسی شرکت کار راد سازه معمار اجرا شد؟ پس با ما باشید تا اطلاعاتی درمورد کانکس ویلایی مدرن به شما بدهیم .

کانکس ویلایی مدرن یا کانکس ویلایی نوگرا. کانکس ویلایی مدرن نام جنبشی درصنعت کانکس و خانه خای پیش ساخته   است. در معماری مدرن، کارکرد با ایده‌هایی ترکیب می‌شود که مفاهیم و فرم‌های تاریخی از آن حذف شده‌اند. مردم در دوران پس از جنگ به دلیل سختی ها ی پیش آمده سعی برآن داشتند که گذشته خود را فراموش کنند و باعث پیشرفت، بازسازی و نوآوری درصنعت کانکس و خانه های پیش ساخته خود باشند. از این رو تصمیم گرفتند که صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته سنتی را فراموش و سبک جدیدی از صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته را آغاز کنند ،به نام کانکس و خانه های پیش ساخنه مدرن . صنعتگران این رشته سعی میکردند کانکس و خانه های پیش ساخته را به عنوان علم و تکنولوژی با جهان در حال تحول همگون سازند. . درواقع کانکس و خانه های پیش ساخته مدرن نقش بسیار حیاتی در بازسازی دنیا ایفا کرد. این سبک ازکانکس و خانه های پیش ساخته جنبشی ضد ولخرجی کردن ، اسراف کردن و ظواهر و نماهای گران قیمت درساختمان های پیش ساخته دنیا بود.

C:\Users\hadi\Downloads\WhatsApp Image 2021-08-21 at 10.12.51.jpeg

در کل کانکس ویلایی مدرن یکی از بهترین گزینه ها برای این که صاحب یک سوئیت شیک با یک سالن وامکاناتی مثل اتاق خواب و آشپز خانه با قیمت مناسبی شوید می باشد. کانکس ویلایی مدرن شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کار راد سازه را می توان بصورت یک طبقه و دو طبقه با مواد و مصالح متنوع اجرا کرد. و حتی جهت طراحی دست معماران برای طراحی بسیار باز بوده و معمار میتواند حتی این ویلای پیش ساخته را بصورت پست مدرن طراحی و اجرا نماید . از مزایای کانکس های ویلایی می توان به استراکچر قوی درساخت کانکس ویلایی اشاره کرد:

اصولاً استاکچر این سازه متناسب با نوع طراحی و مباحث بارگزاری تعیین میگردد که در اکثر مواقع از پروفیلهای مقاوم با ضخامت ۲٫۵ میلیمتر با مقاطع ۸۰×۸۰ ، ۴۰×۸۰ و ۴۰×۴۰ اجرا میگردد . نمای بیرونی بصورت تلفیقی از ترموود و کامپوزیت با اجرای شیشه و پنجره های بزرگ و بسیار نور گیر اجرا میگردد و جهت به حداقل رساند ضریب انتقال حرارت و برودت از ,عایق پشم سنگ یا عایق پلی یورتان استفاده می شود و نمای داخلی از گچ برگ کناف با پوشش نهایی رنگ یا کاعذ دیواری می باشد . در ضمن تمام سیستم الکتریکال و مکانیکال توکار می باشد و کف ویلای مدرن پیش ساخته ما از پارک با قرنیز یا سرامیک درجه یک با اجرا ملات ماسه و سیمان می باشد .

امکانات رفاهی ویلای پیش ساخته مدرن بر اساس نیاز مشتری می باشد ولی ما سعی خود را کرده ایم که طوری این سازه را طراحی کنیم که تمام نیاز های خریدار را مرتفع و تامین کنیم . تمام امکانات از قبیل : سرویس بهداشتی با تمام تجهیزات داخلی درجه یک ، حمام لوکس ، آشپزخانه با تمام امکانات و اتاق خواب ، تراس بصورت استند با نمای وود پلاست کاملا زیبا و روف تراس در کانکس های ویلایی مدرن کانکس کار راد سازه معمار لحاظ گردیده است .

C:\Users\hadi\Downloads\WhatsApp Image 2021-08-21 at 10.12.48.jpeg

ابعاد ویلای پیش ساخته مدرن بر اساس نیاز و خواست خریداران محترم اجرا میگردد که به دوصورت یا در اجرا در محل و یا بصورت مدولار اجرا میگردد .

قیمت کانکس ویلایی مدرن با در نظر گرفتن نوع متریال و متراژ محاسبه میگردد که شما عزیزان محترم میتوانید جهت سفارش و خرید با کارشناسان ما از طریق شماره ها ذیل و یا وب سایتهای مربوط به شرکت کانکس کار راد سازه و یا اینستا تماس حاصل فرمایید .
برای مشاهده انواع کانکس های اداری,کانکس نگهبانی ,کانکس ویلایی,کانکس فروشگاهی,کانکس مسکونی و ….. به سایت شرکت کانکس کار راد سازه معمار مراجعه فرمایید.

شماره تماس : ۰۹۱۲۳۷۲۱۷۷۲

۰۹۳۸۳۷۲۱۷۷۲

اینستاگرام: @karadsazeh

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.