چگونه از سامانه پیامکی برای فروش آنلاین استفاده کنیم؟ - پارسی زی
کشف اثرات شگفت‌انگیز لیزر تیتانیوم آلما سوپرانو بر روی پوست‌های حساس

کشف اثرات شگفت‌انگیز لیزر تیتانیوم آلما سوپرانو بر روی پوست‌های حساس

کشف اثرات شگفت‌انگیز لیزر تیتانیوم آلما سوپرانو بر روی پوست‌های حساس با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه لیزر تیتانیوم آلما سوپرانو به عنوان یک راه‌حل …

مهاجرت تحصیلی به کجا آسان تر است؟

مهاجرت تحصیلی به کجا آسان تر است؟

ممکن است این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد که مهاجرت به کجا آسان تر است؟ برای اقامت دائم به کجا مهاجرت کنیم؟  انتخاب کشور …

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه شاید بسیاری از افراد علاقه مند به حوزه کشاورزی، تمایل داشته باشند قبل از …

چگونه از سامانه پیامکی برای فروش آنلاین استفاده کنیم؟

استفاده از سامانه پیامکی برای فروش آنلاین می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود بهتر ارتباط برقرار کنید و فروش‌های خود را افزایش دهید. برای استفاده از این سامانه، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

جمع‌آوری شماره‌های تماس:

ابتدا باید شماره‌های تلفن مشتریان خود را جمع‌آوری کنید. این می‌تواند از طریق فرم‌های ثبت نام، خرید آنلاین و یا درخواست‌های مشتریان باشد.

انتخاب سامانه پیامکی:

پس از جمع‌آوری شماره‌ها، باید یک سامانه پیامکی مناسب برای ارسال پیام‌ها انتخاب کنید. این سامانه باید امکاناتی مانند ارسال پیام گروهی، برنامه‌ریزی ارسال پیام و گزارش‌گیری داشته باشد.

تدوین پیام‌های متنوع:

پیام‌های متنوعی برای ارسال به مشتریان خود تهیه کنید. این پیام‌ها می‌توانند شامل اعلان‌های تخفیف، اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید و یا اطلاع‌رسانی درباره وضعیت سفارشات باشند.

ارسال پیام:

با استفاده از سامانه پیامکی سیب اس ام اس ، پیام‌های تدوین شده را به مشتریان خود ارسال کنید. مهم است که تعداد و زمان ارسال پیام‌ها را با دقت انتخاب کنید تا مشتریان خود را اذیت نکنید.

پیگیری و پاسخ به پیام‌ها:

در صورتی که مشتریان به پیام‌های شما پاسخ دادند، باید به آن‌ها پاسخ دهید و نیازهایشان را برطرف کنید. این کار می‌تواند اعتماد مشتریان به شما را افزایش دهد.

گزارش‌گیری و بهبود عملکرد: در نهایت، باید عملکرد ارسال پیام‌ها را با استفاده از گزارش‌های سامانه پیامکی تحلیل کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید.

ارتباط با مشتری از طریق منشی پیامکی

قابلیت های متعددی در سیب اس ام اس برای ارتباط با مشتریان وجود دارد که می توان از منشی پیامکی به عنوان یکی از کاربردی ترین آن ها نام برد. منشی پیامکی این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با اعمال تنظیمات، به پیامک های ورودی خود (پیامک هایی که مشتریان به شماره ی اختصاصی کاربر ارسال می کنند) بدون معطلی پاسخ های لازم را بدهد. بدین ترتیب کاربر می تواند بخش عمده ای از ارتباط با مشتری را به پنل پیامکی خود واگذار کند.

ارسال پیامک از طریق سایت ووکامرس

برای ارسال پیامک از طریق سایت ووکامرس، می‌توانید از افزونه‌هایی مانند “WooCommerce Twilio SMS Notifications” یا “WooCommerce SMS Notifications” استفاده کنید. این افزونه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از طریق وب سرویس پیامکی سیب اس ام اس ، پیامک‌هایی را با سرعت بالا و لحظه ای برای مشتریان خود ارسال کنید.

این افزونه ها بصورت رایگان در سامانه پیامکی ارائه شده است. شما می توانید از ویدیو ها و مقالات آموزشی موجود در این پنل استفاده نمایید.

مطمئن شوید که از افزونه‌های معتبر و بازخورد مثبت کاربران استفاده کنید و همچنین از نسخه‌های به‌روز این افزونه‌ها استفاده نمایید.

چنانچه از قابلیت otp این سامانه استفاده نمایید ، بدون نگرانی از خط خدماتی سیب اس ام اس جهت ارسال پیامک به بلک لیست استفاده نمایید.

جذب مشتری با استفاده از ارسال پیامک انبوه

درصد زیادی از کسب و کارها از پنل اس ام اس خود به عنوان راهکاری برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنند. امکاناتی مانند ارسال اس ام اس منطقه ای ، ارسال بر اساس سن و جنسیت و ارسال به مشاغل و اصناف در سامانه برای کاربر در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن ها بتواند شرایط فروش غیرحضوری خود را به صورت انبوه به مخاطبان خود ارسال کند.

در این شرایط، بهترین کار جذب مشتریانی است که در محدوده ی کسب و کار شما قرار دارند، ارسال منطقه ای اس ام اس این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا به تفکیک شهر و استان، کد پستی، پیش شماره و آنتن BTS ایرانسل به جذب مشتری مشغول شود.

اگر شما هم تدابیری برای سرویس دهی غیرحضوری و فروش آنلاین برای مشتریان خود اندیشیده اید، می توانید با عضویت رایگان در پنل اس ام اس سیب اس ام اس، به ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای جذب مشتریان و اطلاع رسانی شیوه ی کار خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که سامانه پیامکی راهکارهای بسیار زیادی برای ارتباط با مشتریان شما دارد که در این مقاله تنها به بخشی از آن ها اشاره کردیم.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.