از پیست اسکی دبی تا آکواریوم دبی در سفر به دبی - پارسی زی
نصب قفل درب ضد سرقت بر روی دربهای معمولی و لابی

نصب قفل درب ضد سرقت بر روی دربهای معمولی و لابی

نصب قفل درب ضد سرقت بر روی دربهای معمولی و لابی استفاده از درب های ضد سرقت تا حد قابل توجهی مانع از ورود سارقین …

همه چیز درباره کابین آسانسور

همه چیز درباره کابین آسانسور

فهرست مطالب (آنچه در این مطلب می‌خوانید) همه چیز درباره کابین آسانسور کابین آسانسور چیست؟ کابین آسانسور از چه اجزایی تشکیل شده است؟ یوک؛ عامل …

محصولات صنایع نگین به همراه معرفی شرکت صنایع سرد و گرم صنایع نگین

محصولات صنایع نگین به همراه معرفی شرکت صنایع سرد و گرم صنایع نگین

گروه صنایع سردو گرم نگین با تاسیس در سال ۱۳۶۵ با هدف تولید و فروش وسایل  و لوازم آشپزخانه صنعتی شروع به کار کرد. که …

از پیست اسکی دبی تا آکواریوم دبی در سفر به دبی

کشور دبی با جاذبه های بسیار خاص توانسته هر سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها از سراسر جهان باشد. وضعیت تجاری فوق العاده خوب این کشور یکی از دلایل استقبال خوب تاجران و صنعتگران برای ورود به این کشور است. رشد صنعتی و اقتصادی این کشور خود عاملی بر افزایش میزان حضور مسافران و گردشگران در این کشور شده است. به همین دلیل تور دبی در بین اکثر مردم در تمام نقاط جهان طرفداران زیادی دارد و در تعطیلات مختلف جزو پرفروش ترین تورها است. کشور دبی علاوه بر پیشرفت های مختلفی که در حوزه ی صنعتی داشته است، توانسته در بخش تفریحی و گردشگری هم جاذبه های بسیار زیبا و خاص را در خود جای دهد. در ادامه با هم برخی از این جاذبه های دیدنی کشور دبی را بررسی می نماییم:

•    ساحل مارینا:

تفریح در ساحل یکی از بهترین تفریح ها در شهرهایی است که در کنار دریاها واقع شده اند. کشور دبی در تور دبی در بین آب های خلیج فارس قرار گرفته و موقعیت خوبی برای تفریحات ساحلی دارد. یکی از تفریحگاه های ساحلی کشور دبی، بخشی است که با نام ساحل مارینا شناخته می شود. این جاذبه ای که توسط افراد بسیار متخصص طراحی و ساخته شده است، به تقلید از طرح یک مکان بسیار زیبایی است که در کشور کانادا وجود دارد. لازم به ذکر است که بیشتر جاذبه هایی که به صورت مصنوعی و توسط انسان ها در کشور دبی تولید شده است، توسط طراحان و متخصصان کانادایی بنا شده اند و به مکان های مناسبی برای تفریح و گردش در کشور دبی تبدیل شده اند. امکانات تفریحی بسیاری برای مهمانان و گردشگران در این مجموعه در نظر گرفته شده است. وجود قایق ها و کشتی های تفریحی یکی از مهم ترین تفریح ها در این مجموعه است. یک راه از این ساحل به سمت آب های خلیج فارس ساخته شده است که تقریبا طول زیادی دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مکان های بسیار پیشرفته و مدرن در کشور دبی به شمار می رود که دارای انواع رستوران ها، فروشگاه ها و اقامتگاه های بسیار شیک و زیبا می باشد. هزینه ی تفریح و اقامت در این مجموعه گران است زیرا ویژگی های بسیار خاص و زیبا در آن به چشم می خورد. در مارینا دبی می توانید موجودات دریایی از جمله ماهی ها و نهنگ ها را هم مشاهده کنید. قرار گرفتن این مکان در جایی نزدیک به دریا، می تواند برای کسانی که از ساختمان ها و سازه های بسیار مرتفع موجود در خیابان های دبی خسته شده اند، مکان مناسبی باشد که آن ها بتوانند در کنار خلیج نیلگون فارس اقامت داشته باشند و از سفر خود به کشور دبی نهایت لذت را ببرند.

•    پیست اسکی دبی:

به گزارش سفر باتو ، ورزش اسکی روی یخ یکی از ورزش های مدرن می باشد که طرفداران زیادی دارد. برای انجام این ورزش و تفریح پرهیجان می توانید به دبی مال بروید و از پیست اسکی روی یخ این مجموعه استفاده کنید. استاندارد بودن این پیست یکی از بارزترین ویژگی ها و در واقع از مزایای استفاده از این پیست است که حتی برای ورزشکاران المپیکی هم می تواند مفید واقع شوند و محل مناسبی برای انجام تمرینات و آماده سازی آن ها جهت شرکت در مسابقات می باشد. سالن ها و پیست هایی برای انجام ورزش ها مناسب هستند که امکان آموزش دادن را هم فراهم نمایند. پیست اسکی دبی یک مکان فوق العاده عالی برای یادگیری ورزش اسکی روی یخ می باشد زیرا خدمات آموزشی هم در این مجموعه به افراد علاقه مند ارائه می شوند تا بتوانند در این رشته ی مهیج پیشرفت کنند و حتی در مسابقات مختلف بتوانند مقام های عالی کسب کنند. لازم است بدانید که افراد متخصص در کنار پیست حضور دارند و از ایجاد مشکلات برای افراد حاضر در پیست جلوگیری می کنند. در واقع همانند ناجی هایی هستند که در کنار استخرهای شنا حضور دارند. پس در هنگام حضور در این پیست نگران ایجاد مشکلات نباشید چرا که افراد راهنما در کنار شما حضور دارند و لحظه به لحظه از شما مراقبت خواهند کرد.

•    آکواریوم دبی:

از مکان های بسیار جذاب و دیدنی شهر دبی، می توان به آکواریوم دبی اشاره نمود. مشاهده ی انواع آبزیان دریایی از جمله انواع ماهی ها، کوسه ها و نهنگ ها درون یک فضای تونل مانند از هیجان انگیزترین مکان های دبی می باشد. قرار گرفتن این آکواریوم در یک مکان بسیار پر رفت و آمد مثل دبی مال، توانسته اثر مثبتی در افزایش میزان بازدید از این مکان باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد انواع آبزیان دارید، می توانید به دیدن آکواریوم دبی بروید و از نزدیک با انواع مختلفی از آبزیان آشنا شوید. اگر به دنبال ثبت یک خاطره ی به یاد ماندنی از سفر خود به دبی هستید، حتما از این آکواریوم فوق العاده زیبا دیدن نمایید. وجود برف پاش از ویژگی های بسیار خاص آکواریوم دبی می باشد که توانسته سبب جذب افراد به تور دبی و بازدید از این محیط و دیگر جاذبه های شهر دبی شود.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 8 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.