چگونه یک رابطه جنسی ایمن داشته باشیم؟ - پارسی زی
مهم ترین نکات در زمان بازسازی ساختمان قدیمی

مهم ترین نکات در زمان بازسازی ساختمان قدیمی

مهم ترین نکات در زمان بازسازی ساختمان قدیمی بازسازی ساختمان مجموعه ای از فعالیت های ساختمانی است که با انجام آن بر روی ساختمان، عمر …

ارتفاع نصب تابلو برق دیواری از کف چقدر است؟ + نکات استاندارد

ارتفاع نصب تابلو برق دیواری از کف چقدر است؟ + نکات استاندارد

تابلو برق نقش بسزایی در حفاظت از تجهیزات الکتریکی دارد و یکی از مواردی که رعایت آن در زمان نصب ازاهمیت بالایی برخوردار هست، رعایت …

مستاجر و موجر چه حق و حقوقی دارند؟

مستاجر و موجر چه حق و حقوقی دارند؟

مستاجر و موجر چه حق و حقوقی دارند؟ امروزه خرید آپارتمان مستقل یک کار بسیار سخت و دشواری است. از این رو بسیاری از افراد …

چگونه یک رابطه جنسی ایمن داشته باشیم؟

کاندوم ها ساده ترین و در عین حال موثرترین روش برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و همچنین در برابر انتقال انواع عفونت های مقاربتی است.

ویژگی های یک کاندوم خوب

کاندوم یک کیسه انعطاف پذیر ساخته شده از لاستیک یا پلاستیک است که به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کند و از انتقال منی، مایعات واژن و خون از یک شخص به فرد دیگر در طول رابطه جنسی جلوگیری می کند .

کاندوم ارزان است، به راحتی قابل استفاده و در داروخانه ها ، سوپر مارکت ها و فروشگاه های به راحتی پیدا می شود.کاندوم ریسک انتقال بیماری یا بارداری را به صفر نمی رساند اما باید توجه کنید که این ریسک را به حداقل ممکن می رساند.
هر کسی که می خواهد یک رابطه جنسی ایمن را تجربه کند مطمئنان از کاندوم استفاده می کنند.
کاندوم در برابر خطرناک ترین بیماری مقاربتی ، HIV ، ویروسی که باعث ایدز می شود ، بسیار موثر است و احتمال انتقال این بیماری را در یک رابطه جنسی به شدت کاهش می دهد. کاندوم در مقابل سایر STI ها مانند کلامیدیا ، سوزاک ، تریکومونیازیس ، تبخال دستگاه تناسلی و سفلیس نیز بسیار موثر است . نظرسنجی ها نشان داده است که استفاده از یک کاندوم خوب لذت یک رابطه جنسی را کاهش نمی دهد

با شریک جنسی تان درباره نوع کاندومی که می خواهید استفاده کنید به توافق برسد
کاندوم ها در سه نوع تولید می شوند : کاندوم های مردانه یا معمول، کاندوم زنانه و کاندوم زبانی . رابطه جنسی فقط وارد کردن آلت مردانه در واژن نیست . ممکن است شما و شریکتان تمایل داشته باشید یک رابطه جنسی دهانی را تجربه کنید در این صورت برای جلوگیری از انتقال بیماری به دهان می توانید از کاندوم زبانی استفاده کنید.

رعایت موارد زیر احتمال انتقال بیماری یا بارداری را کاهش می دهد :

کاندوم ها نیز تاریخ انقضا دارند حتما در خرید کاندوم دقت کنید و از یک جای معتبر کاندوم را خریداری کنید.. زیرا کاندوم نباید در یک محیط گرم نگهداری شوند زیرا محیط گرم باعث می شود احتمال پارگی کاندوم افزایش پیدا کند. بعد از باز کردن کاندوم حتما، کاندوم را بررسی کنید که پاره نباشد. هیچ وقت کاندوم را دوباره استفاده نکنید.

در هنگام استفاده از کاندوم هیچ وقت از وازلین ، روغن کودک ، لوسیون دست و یا بدن استفاده کنید زیرا این محصولات باعث پارگی کاندوم می شوند.

کاندوم های باعث پیشگیری از بارداری می شوند. طبق آمار از هر ۵۰ زوجی که به صورت صحیح از کاندوم استفاده می کنند فقط ۱ زوج ، در طی یک سال باردار می شوند. اگر در حین رابطه جنسی همیشه کاندوم استفاده نکنید ، یا به صورت نادرست از کاندم استفاده کنید ، احتمال بارداری افزایش می یابد.

کاندوم به شما ترکیبی از لذت و امنیت را ارائه می دهد.

کاندوم در سبک های مختلف ، شکل ها و بافت های مختلفی وجود دارد که باعث افزایش لذت شما و شریک جنسی تان می شود. کاندوم حتی می تواند انزال را به تاخیر بیندازد ، و باعث شود رابطه جنسی، بیشتر طول می کشد. گاهی اوقات آقایان زیر بار استفاده از کاندوم مردانه نمی روند و ادعا می کنند که باعث کاهش لذت جنسی می شود به این دسته از آقایان دو پیشنهاد داریم یکی
خرید کاندوم ساگامی که یکی از نازک ترین کاندوم ها در دنیا است و دوم استفاده از کاندوم زنانه است.

شما می توانید از کاندوم برای رابطه جنسی دهانی ، مقعد و واژن استفاده کنید. کاندوم به شما اجازه می دهد بدون نگرانی در مورد بارداری یا STD بر روی لذت و شریک زندگی خود تمرکز کنید. استفاده از کاندوم باعث کاهش استرس شما در رابطه جنسی می شود. اگر دوست دارید از کاندوم استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنم از فروشگاه اینترنتی کامش به نشانی kamesh.net کاندوم خود را خریداری کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 14 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.