اگر به دنبال یک سگ باهوش و بامزه هستید بخوانید! - پارسی زی
راهنمای جامع برای خرید انواع سلفون استرچ:

راهنمای جامع برای خرید انواع سلفون استرچ:

راهنمای جامع برای خرید انواع سلفون استرچ: سلفون استرچ ها انواع مختلفی دارند، که در مصارف خانگی و همچنین صنعتی فوق العاده کارآمد هستند و …

تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، معمولاً بهتر است به مرکز خدمات ال …

معرفی 8 تا از بهترین مارک اسپرسوساز خانگی در 1403

معرفی 8 تا از بهترین مارک اسپرسوساز خانگی در 1403

چکیده : اگر میخواهید اسپرسوساز بخرید حتما این مطلب را بخوانید و بهترین مارک‌ها را انتخاب کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.   در زمانی …

اگر به دنبال یک سگ باهوش و بامزه هستید بخوانید!

زمانی که به فکر خرید یک سگ می افتید اولین نکته ای که باید توجه کنید این است که آیا ویژگی های نژاد مورد نظر من برای شخصیت من مناسب است یا خیر.صاحبین بسیاری هستند که تنها پس از سپری کردن یک هفته با مهمان جدید خود متوجه میشوند که به هیچ وجه انتخاب مناسبی نداشته اند و نگهداری از پت جدیدشان امری دشوار است.در این سری مقالات قصد داریم تا با معرفی نژاد های مختلف و بررسی ویژگی های آن ها شما را در امر انتخاب نژاد سگ مناسب یاری کنیم.

نژاد پامرانین، باهوش و بامزه

نژاد سگ پامرانین که با نام های پامر، پامرانیان و پامرین نیز شناخته میشود یک سگ کوچک جثه با وزنی بین ۱ تا ۳ کیلوگرم و قد ۱۵ تا ۱۸ سانتی متر است.سگ پامرین طول عمر ۱۲ تا ۱۶ سال دارد که در بین سگ ها عدد مناسبی محسوب میشود.نژاد سگ پامر جزو گروه سگ های عروسکی محسوب میشود و از دیرباز مورد علاقه افراد سلطنتی بوده است. پامرانین ها را میتواند به شکل های روباهی و خرسی یافت که از لحاظ ظاهری متفاوت هستند.نژاد پامرین ریزش موی بالایی دارد و در هر مکانی در خانه ردی از خود باقی میگذارد اما نکته مثبت در نگهداری سگ پامر این است که ریزش اب دهان پایینی دارد.

ویژگی های یک سگ پامرین چگونه است؟

ویژگی های نژاد های مختلف سگها را میتوان در دسته بندی های مختلف بررسی کرد و به یک دید کلی در مورد نژاد دست یافت.جهت بررسی نژاد پامر اطلاعات زیر را مطالعه کنید:

انطباق پذیری:

  • پامر ها برای آب و هوای گرم گزینه مناسبی نیستند و بر عکس به هوای سرد علاقه دارند.اگر در شهری با آب و هوای گرم زندگی میکنید احتمالا سگ پامرانین گزینه مناسبی برای شما نیست.
  • پامرانیان به هیچ عنوان با تنهایی راحت نیست و همیشه دوست دارد تا شما را در کنار خود ببیند.به همین جهت تنها گذاشتن آن ها در خانه اتفاق خوبی نیست.
  • با توجه به سایز و وزن کم سگ نژاد پامرانیان ، پامر گزینه مناسبی برای زندگی آپارتمانی است.سگ پامر یک سگ مودب است.

نیاز های جسمی:

  • نژاد سگ پامرین اصولا سگ قدرتمندی نیست و احتیاج به تمرین زیادی هم ندارد.
  • سگ پامر از سطح انژی متوسط برخوردار است.

آموزش:

  • نژاد پامرانیان با توجه به باهوش بودن آموزش را برای مربی خود ساده میکند.

رفتار دوستانه:

  • سگ پامرین (پامرانین) با غریبه ها و دیگر سگ ها رفتار خیلی دوستانه ای ندارد و در برخورد اول احتمالا زیاد به اطرافیان خود روی خوش نشان نمیدهد

نگهداری پامرین

پامرانین دارای یک پوشش دوتایی پرپشت میباشد.برای حفظ ظاهر زیبای سگ پامر باید هفته ای یکبار اورا با یک برس سوزنی برس بکشید.همچنین با توجه به سطح فعالیت پامر باید ناخن های اورا کوتاه نگه دارید.همچنین برای نژاد های کوچک سگ تغذیه متفاوتی در نظر گرفته میشود که با مطالعه در مورد تغذیه نژاد سگ پامرانین میتوان به اطلاعات جامعی در مورد این سگ دست یافت.

تهیه نژاد پامر

جهت بررسی قیمت نژاد سگ پامرانین میتوانید به وب سایت petride.ir مراجعه کرده و در بخش نژاد ها گزینه پامرانین را انتخاب کرده و فرم مربوطه را پر کنید تا به سرعت قیمت این نژاد دوست داشتنی به شما اعلام گردد.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.