بزرگ ترین چالش سازمان ها در بحران کرونا چیست؟ - پارسی زی
معرفی بهترین نوع کلاویه برای پیانو

معرفی بهترین نوع کلاویه برای پیانو

معرفی بهترین نوع کلاویه برای پیانو کلیدهای سیاه و سفید روی پیانو که صدای جذاب این ساز را تولید می‌کنند، کلاویه نام دارند. با فشردن …

روتوش عکس چیست؟ کسب درآمد از روتوش تصویر چگونه است؟

روتوش عکس چیست؟ کسب درآمد از روتوش تصویر چگونه است؟

روتوش تصویر چیست؟! روتوش عکس یکی از فرآیندهای مهم در عکاسی و طراحی گرافیک است که به منظور بهبود و بهتر کردن ظاهر عکس‌ها و …

بزرگ ترین تولید کننده و فروشگاه صنایع دستی ایران

بزرگ ترین تولید کننده و فروشگاه صنایع دستی ایران

بزرگ ترین تولید کننده و فروشگاه صنایع دستی ایران چکیده در کشور هنرپرور ایران شهرهای مختلفی در حوزه ی صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند. …

بزرگ ترین چالش سازمان ها در بحران کرونا چیست؟

درحال حاضر که تمام جهان درگیر یک بحران همه گیر به نام بحران کرونا شده است همه بخش‎های جامعه سعی می‎کنند خود را با این بحران تطبیق دهند و بتوانند سربلند از چالش‎هایی که در این بحران سر راهشان قرار می‎گیرد، بیرون بیایند. شرکت‎ها و سازمان‎ها هم از این قائده مستثنی نیستند.

بحران کرونا مشکلات زیادی برای سازمان‎ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ به وجود آورده است تا جایی که بسیاری از این کسب و کارها مجبور شده‎اند برای قطع زنجیره انتقال این ویروس و حفظ جان نیروی انسانی‎شان کارهای خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

یقینا یکی از بزرگ‎ترین چالش‎هایی که سازمان‎ها در بحران کرونا با آن رو به رو شده‎اند مدیریت و اداره کسب و کار به صورت دورکاری است. چالش کار اینجاست که مدیران باید بتوانند همانطور که حضوری بالای سر بخش‎های مختلف کار از بخش حسابداری گرفته تا بخش بازاریابی و فروش، بودند؛ در زمانی که کارها به صورت دورکاری انجام می‎شود نیز با همان کیفیت کارها را اداره کنند.

سازمان‎ها و شرکت‎ها برای بهتر مدیریت کردن این وضعیت از ابزارها و نرم افزارهای داخلی و خارجی زیادی می‎توانند کمک بگیرند. شرکت سامیکس هم نرم افزارهای سازمانی و راهکارهای زیادی برای چگونه کار کردن از راه دور در این دوران سخت دارد. در این مطلب سعی داریم با بررسی مختصر این راهکارها ببنیم که سازمان‎ها چطور می‎توانند با بزرگ‎ترین چالش‎شان در بحران کرونا یعنی مدیریت کسب و کار با دورکاری روبه‎رو شوند. با ما همراه باشید.

راهکارهای مایکروسافت برای دورکاری

شرایطی که امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ چه در ایران و چه در دیگر نقاط دنیا به دلیل بحران جهانی کرونا با آن دست و پنجه نرم می‎کنند نیاز به استفاده از نرم افزارهای مناسب برای دورکاری را بیش از پیش کرده است. چرا که در این شرایط برای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا، حفظ منابع انسانی و خارج کردن کسب و کار از بحران اقتصادی ناشی از کرونا، مدیریت کسب و کار از طریق دورکاری اهمیت ویژه‎ای یافته است و استفاده از این نرم افزارها نیز به مدیریت موفق به صورت دورکاری کمک می‎کند.

وقتی از مدیریت کسب و کار حرف می زنیم منظورمان تمام چالش‎هایی است که در بخش‎های مختلف یک کسب و کار وجود دارد. مدیران در این شرایط نیاز به سیستمی دارند که از طریق آن بتوانند بخش‎های مختلف یک کسب و کار مانند بخش حسابداری، بخش منابع انسانی، بخش انبارداری، بخش تولید و بخش بازاریابی و فروش را به‎ صورت یکپارچه و هماهنگ از دور مدیریت کنند، بتوانند اطلاعات دقیق و کافی از وضعیت کار خود و رقبا به دست آوردند و ارتباط سازنده‎ای با کارکنان و همچنین مشتریان خود داشته باشند. همچنین این سیستم باید به گونه‎ای طراحی و بومی سازی شود که نه تنها مدیران بلکه کارکنان یک مجموعه نیز به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.

شرکت مایکروسافت یکی از شرکت‎هایی است که تاکنون نرم افزارهای زیادی در حوزه مدیریت کسب و کار به بازار ارائه داده که در این بین نرم افزار ERP مایکروسافت Dynamics کامل ترین نرم افزار در یکپارچگی فرآیند هاست. این نرم افزارها که از سال‎ها پیش به منظور تقویت راهکارهایی برای دورکاری توسط این شرکت طراحی شده‎اند، می‎توانند در دوران دورکاری استفاده زیادی برای سازمان‎ها داشته باشند.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 11 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.