پاییز کدام شهرها برای مسافرت از همه بهترند؟ - پارسی زی
خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام در این مطلب می‌خواهیم تمام مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام را باهم بررسی کنیم. تا بلکه با یک ذره‌بین درست‌وحسابی ببینیم …

لیست سالم ترین غذاها که هر روز می‌توانید میل کنید

لیست سالم ترین غذاها که هر روز می‌توانید میل کنید

لیست سالم ترین غذاها که هر روز می‌توانید میل کنید اغلب اوقات، میان وعده های به ظاهر سالم به طور مخفیانه سرشار از قند، چربی …

گروه صنعتی و تولیدی سی صاد

گروه صنعتی و تولیدی سی صاد

گروه صنعتی و تولیدی سی صاد ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان حفاظ آهنی ،حفاظ بوته ای ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ فرفورژه و …

پاییز کدام شهرها برای مسافرت از همه بهترند؟

خوب بالاخره فصل پاییز اومد و باید آماده بشیم برای مسافرت های مختلف پاییزی. سفرهایی که هم ارزان هستند هم نارنجی رنگ. خوب شما خودت به شخصه دوست داری کدوم شهر ایران رو در این فصل ببینی و چه کارهایی را در طول سفرت انجام بدی؟

اگه به این سوال می تونی جواب بدی خوب پس به پایین این مقاله مراجعه کن تا برای سفرت آژانس مسافرتی و گردشگری معتبری را پیدا کنی. اما اگر نمی دانی که تو این فصل زیبای احساسی کجا بری بیشتر بهت خوش بگذره پیشنهاد می کنم که این مقاله رو تا آخر بخونی. وب سایت علمی فرهنگی ربکا برات یه مطلب آماده کرده که خیلی پیشنهادهای جالب و فوق العاده ای برای تورهای پاییزی در ایران داره.

تا حالا فکر کردی بهترین شهر ایران برای مسافرت در پاییز کدام شهر هست؟ اگه به جاهای خاصی علاقه مند باشی برات فرقی نداره چه فصلی از ساله؛ حتماً با یه تور گردشگری به این شهرها سفر می کنی. جاذبه های گردشگری در تموم شهرهای ایران وجود دارن اما به دلیل اینکه در فصل ‌های مختلف سال، شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف متفاوته، بعضی از شهرها هستن که زیبایی های اونجا را فقط باید در فصل خاصی از سال ببینی.

تماشای جلوه های زیبای طبیعت نظیر رودخانه ها، آبشارها و جنگل های پوشیده از برگ های رنگارنگ زرد و نارنجی و سبز، روحیه هر انسان هنردوست و عاشق طبیعت را بر می انگیزد. در کنار زیبایی های بی نظیر طبیعت در فصل پاییز، بازدید از آثار باستانی و اماکن تاریخی شهرهایی که دارای هوایی مطبوع و دلپذیر در این فصل هستند می تواند برای دوستداران تاریخ و فرهنگ ایران جالب و هیجان انگیز باشد.

بسیاری از شهرهای ایران به دلیل قرارگیری در منطقه گرم و خشک، دارای آب و هوایی گرم و ناخوشایند در فصل تابستان هستند و از این رو گردشگران برای سفر به این شهرها در فصل تابستان کمتر از خود رغبت و علاقه نشان می دهند اما همین شهرها در فصل پاییز و حتی زمستان می توانند گزینه مناسبی برای مسافرت محسوب شوند و پذیرای علاقه مندان به گردشگری و طبیعت گردی باشند. شهرهایی نظیر اصفهان، شیراز، یزد، کرمان، چابهار و جزایر کیش و قشم به دلیل آب و هوای مناسب در فصل های مختلف، هر سال پذیرای مسافران و گردشگران از اقصی نقاط ایران و جهان به خصوص در فصل پاییز هستند.

معرفی بهترین شهرهای دیدنی به عنوان مقصد گردشگری در پاییز

اولین نکته هنگام مسافرت به یک شهر شناسایی جاذبه های تاریخی و طبیعی آن است بنابراین در صورتی که گردشگران بدون اطلاعات اولیه برای سفر به آن شهر اقدام کنند قطعا از سفر خود لذت چندانی نخواهند برد. پس خوب است تا با مقاله زیبا و جامع پاییز کجای ایران بریم؟ که در سایت آژانس مسافرتی فارا گشت منتشر شده آشنا شویم

faragasht.com/the-best-cities-in-iran-to-travel-in-autumn/

در این سایت و آدرس قراره با بهترین شهرها برای مسافرت در فصل پاییز مکان های دیدنی آن ها آشنا شویم.

جزیره زیبای قشم، مقصد گردشگری در فصل پاییز

جزیره قشم که به عنوان بزرگترین جزیره ایران معرفی شده مکان های دیدی فراوانی دارد به طوری که حتی یک هفته اقامت در این جزیره نیز می تواند برای تماشای این مکان ها زمان اندکی باشد. وجود بازارهای مختلف پوشاک و لوازم خانگی با قیمت های بسیار مناسب، هر شخصی را وسوسه می کند که بیشتر وقت خود را در این بازارها سپری کند البته تماشای مکان های طبیعی و گردشگری آن نظیر جنگل های حرا، قلعه پرتغالی ها، دره ستارگان و تماشای غروب خورشید در ساحل زیبای آن در فصل پاییز می تواند لذت سفر را بیشتر کند.

وجود هتل های چند ستاره با امکانات رفاهی کامل و همچنین قیمت مناسب تاکسی های حمل و نقل مسافران سبب می شود تا بتوان در مورد هزینه های اضافی کمی صرفه جویی کرد و در عوض این هزینه ها را بیشتر برای خرید و تفریح صرف کرد.

جزیره کیش بهترین مکان برای گردشگری در پاییز

جزیره کیش یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوا برای سفر در فصل پاییز و زمستان است. این جزیره زیبا، شامل مناطق تفریحی، مراکز خرید و جاذبه های طبیعی فراوان است و به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی کامل، توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند به طوری که کمتر کسی را می توان یافت که حداقل یک بار به کیش سفر نکرده باشد.

مکان های تاریخی این جزیره عبارتند از کاریز یا قنات قدیمی جزیره، شهر حریره، کشتی یونانی به گل نشسته، قلعه وحشت و پارک ساحلی مرجان. بازدید از این اماکن تاریخی در کنار تفریحات ساحلی نظیر جت اسکی، غواصی در عمق دریا و کشتی سواری خالی از لطف نیست همچنین تفریحاتی از قبیل سافاری، دوچرخه سواری دور جزیره و بازدید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان، لذت سفر به کیش را دو چندان می کند.

بندر چابهار، مناسب برای مسافرت در فصل پاییز

چابهار به عنوان یکی از مناطق آزاد در کشور، بسیار مورد توجه بازرگانان و تجار داخلی و خارجی است به طوری که دو اسکله بزرگ شهید بهشتی و شهید کلانتری، میزبان کشتی های اقیانوس پیما با گنجایش بیش از ۷۰ هزار تن هستند اما جالب اینکه این بندر علاوه بر فعالیت های اقتصادی گسترده ای که در سطح کشور دارد در زمینه گردشگری نیز توانسته است خود را به خوبی نشان دهد و پذیرای گردشگران زیادی به خصوص در فصل پاییز باشد.

مناطق زیبا و دیدنی این بندر که در پاییز می توانی از آن ها دیدن کنی، نظیر کوه های مریخی، سواحل شنی و صخره ای زیبا، تالاب صورتی، روستای مسجو و تیس و درک و همچنین بندر گواتر و کوه های گل افشان بهترین مکان ها برای طبیعت گردی و لذت بردن از سکوت و آرامش آن است.

شهر کرمان و پاییز گردی

آب و هوای بی نظیر کرمان در فصل پاییز می تواند یکی دیگر از مقاصد گردشگری مسافران در این فصل باشد. جاذبه های گردشگری آن نظیر باغ فتح آباد، گنبد جبلیه و بازار کرمان از جمله مناطقی است که هر گردشگری هنگام ورود به کرمان از آن ها دیدن می کند.

شهر یزد در پاییز رنگ رنگ

شهر یزد سالانه مورد بازدید بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی به ویژه در فصل پاییز قرار می گیرد. آثار تاریخی مانند مسجد جامع، میدان امیر چخماق، آتشکده زرتشتیان و باغ دولت آباد، تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و تاریخی است. هنگام کویرگردی می توان از تفریحاتی مانند سافاری و شترسواری در شن های نرم و روان کویر نیز بهره مند شد.

شهر اصفهان رو در پاییز ببین

اصفهان از گذشته مورد توجه اکثر گردشگران داخلی و خارجی در تمام فصول بوده است اما این شهر جلوه ای دیگر در فصل پاییز دارد. آثار و بناهای تاریخی و زیبای این شهر از قبیل میدان نقش جهان، منار جنبان، سی و سه پل، پل خواجو و… مورد توجه بسیاری از مردم است. وجود باغ های سرسبز و زیبای این شهر که در فصل پاییز جلوه ای دیگر به خود می گیرند آن را زیباتر از همیشه نشان می دهد و گردشگری در پاییز را رونق می دهد.

شیراز در پاییز مسافرتی از نوعی متفاوت

شهر شیراز یکی دیگر از شهرهای مناسب گردشگری در پاییز است. هوای گرم این منطقه سبب شده تا مسافران بیشتر در فصل پاییز به این شهر سفر کنند. وجود بناهایی نظیر باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی و نارنجستان قوام در دل طبیعت و داخل باغ هایی مملو از درختان رنگارنگ، به آن ها زیبایی بی نظیری می بخشد.

انتخاب بهترین تورهای پاییزی

پیدا کردن بهترین شهرها برای سفر در پاییز کار سختی نیست! فقط کافیه مشخص کنی که به کدام شرایط آب و هوایی و منطقه ایران علاقه مند هستی. اگه طبیعت جنگل و تماشای بازی رنگ های برگ درختان علاقه داشته باشی باز هم جاهای دیدنی زیادی در ایران وجود داره.

برای یک سفر خاطره انگیز باید یک آژانس گردشگری معتبر را پیدا کنی. آژانسی که بهت کمک می کنه بهترین تور گردشگری رو داشته باشی؛ قیمتش مناسب باشه و از همه مهمتر، مکان اقامتی هم از قبل رزرو کند. برای سفر کردن در فصل پاییز، رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل های داخلی با تخفیف آژانس مسافرتی فارا گشت

(faragasht.com)

مجری اصلی تورهای ایرانگردی و خارجی، برنامه ‌های جذابی رو در نظر گرفته. پکیج تورهای ساحلی و یا تاریخی فارا گشت در فصل پاییز، جزو پرطرفدارترین گزینه های سفر هستن که اکثر خانواده ها بهش علاقه دارن.

خوب، جواب سوال اول رو دیگه فکر کنم راحت بتونی بدی. پاییز امسال دوست داری کجا رو ببینی؟ یا این که پاییز کجای ایران بریم؟ کدام تور پاییزی رو انتخاب کنم؟

جواب همه این سوالات را به راحتی می تونی بدی. سفرهای تاریخی سیاحتی مثل تورهای یزد، شیراز، اصفهان یا کرمان و در کنارش سفرهای ساحلی تفریحی مثل تورهای چابهار، کیش از تهران یا قشم. هر کدام حال و هوایی دارند که تو را به عمق لذت و تفریح می برند. پس همین الان با آژانس مسافرتی فارا گشت تماس بگیر و برای پاییز امسالت برنامه ریزی حرفه ای و فوق العاده مسافرتی بچین. همه کارهای مسافرتت از تهیه بلیط گرفته تا رزرو هتل های داخلی و راهنمای حرفه ای را به کارشناسان این آژانس بسپار.

آدرس فارا گشت: تهران، میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد ۳۳

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۰۹۲۹۶

منابع: robeka.ir و faragasht.com

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.