مجموعه روس دانش - پارسی زی
معرفی بهترین قالیشویی در تهران و شهرهای اطراف تهران

معرفی بهترین قالیشویی در تهران و شهرهای اطراف تهران

راه های شناخت بهترین قالیشویی در تهران درصورتی‌که قصد انتخاب قالیشویی غرب تهران، قالیشویی پرند و قالیشویی اسلامشهر و دیگر مناطق پایتخت را دارید. لازم است که پیش از هر …

فواید نمک هیمالیا برای پوست

فواید نمک هیمالیا برای پوست

فواید نمک هیمالیا برای پوست اکثر مردم می خواهند از مزایای بدانندفواید نمک هیمالیا برای پوست چیست؟ این ماده طبیعی که در قفسه های آشپزخانه یافت …

قیمت روز انواع سنگ های ساختمانی

قیمت روز انواع سنگ های ساختمانی

چکیده : قیمت به روز انواع سنگ های ساختمانی در سایت کالاساخت   سنگ ساختمانی در ایران همانند دیگر متریال های تولید شده می تواند دچار …

تحصیل در کشورهای پیشرفته برای بسیاری از افراد دارای مزایای زیادی است. هر کشوری برای تحصیل دارای شرایط مخصوص به خود بوده که افراد باید ضمن رعایت قوانین آن کشور، هزینه‌های جانبی آن کشور را در نظر داشته باشند. کشور روسیه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود که دارای ۹ ناحیه زمانی است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به تحصیل در این کشور پیشرفته هستند. برای تحصیل در این کشور بهتر است از یک مجموعه معتبر نظیر مجموعه روس دانش استفاده کنید.

روسیه به عنوان یکی از کشورهای سرد جهان شناخته می‌شود که به دلیل داشتن اعتبار بالای دانشگاه‌‌های آن مورد توجه دانشجویان قرار دارد. پیشرفت در این کشور با توجه به شرایط اقتصادی مناسب، امکان پذیر است. در این مقاله به هزینه زندگی در روسیه، هزینه تحصیل در این کشور، بورسیه تحصیلی و غیره پرداخته می‌شود. اگر می‌خواهید به عنوان دانشجو در کشور روسیه تحصیل کنید بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دلایل تحصیل در کشور روسیه

دانشجویان برای تحصیل در کشور روسیه می‌توانند از خدمات تحصیلی بی نظیر این کشور بهره‌مند شوند. در کشور روسیه کیفیت تحصیل بسیار بالا بوده و هزینه زندگی در آن مناسب است. با توجه به پذیرش نسبتاً آسان این کشور، بسیاری از دانشجویان به دنبال اخذ ویزا هستند تا بتوانند برای تحصیل به این کشور سفر کنند. امکان کار حین تحصیل برای دانشجویان مهیا است و افراد می‌توانند به راحتی اقامت کشور روسیه را دریافت کنند. تحصیل در روسیه روس دانش اگر توسط یک مجموعه معتبر نظیر روس دانش انجام شود می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد.

هزینه زندگی در کشور روسیه

اگر بخواهید به عنوان یک شهروند در کشور روسیه زندگی کنید باید در مورد هزینه‌های آن اطلاعات خود را تکمیل کنید. کشور روسیه دارای بخش‌های مختلف است که هر بخش دارای هزینه زندگی متفاوت است. به صورت میانگین هزینه زندگی در کشور روسیه حدود ۵۰۰ دلار است. هزینه شهرهای روسیه مانند سن پترزبورگ برای هر ماه حدود ۳۰۰ دلار است و در برخی شهرها این هزینه به ۲۵۰ دلار در ماه می‌رسد.

بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل و رسیدن به رتبه‌های بالای علمی به این کشور سفر می‌کنند. تحصیل پزشکی در روسیه به عنوان یکی از عوامل مهاجرت افراد ایرانی است که قصد دارند تا به مراتب بالاتر دست پیدا کنند. برخی نیز ادامه تحصیل دندانپزشکی در روسیه را انتخاب می‌کنند تا پس از پایان دوره تحصیلات عالیه، یک متخصص ماهر شوند. اگر بخواهید تحصیلات خود را در روسیه پیگیری کنید بهتر است از مجموعه روس دانش که دارای خدمات مختلف است استفاده نمایید.

هزینه تحصیل در روسیه چقدر است؟!

با توجه به مقطع دانشگاهی انتخابی شما و رشته‌ای که قصد تحصیل در آن را دارید هزینه‌های پرداختی‌تان متفاوت است. به صورت میانگین شهریه رشته پزشکی در کشور روسیه حدود ۷ هزار دلار در سال است. برای تحصیل در رشته پزشکی باید پادفکت زبان روسی را یاد بگیرید چرا که ادامه تحصیل در رشته پزشکی در کشور روسیه تنها به زبان روسی مورد تأیید این کشور است. اگر بتوانید با استفاده از مجموعه روس دانش به روسیه سفر کنید قطعاً قادر خواهید بود در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

اگر قصد تحصیل در رشته‌های غیر پزشکی را دارید باید طی یک سال هزینه ۴ الی ۵ دلاری را در نظر داشته باشید. هزینه‌های دریافتی با توجه به رشته مورد علاقه شما متغیر است. هر ساله دولت روسیه تعداد زیادی بورسیه تحصیلی به دانشجویان خارج اهدا می‌کند که اولویت با دانش جویان مقطع دکترا است. انتخاب موسسه روس دانش می‌تواند شما را رویاهای‌تان برساند. در ادامه به معرفی خدمات این مجموعه می پردازیم.

خدمات مجموعه روس دانش

مجموعه فوق خدمات اعزام دانشجو به کشور روسیه را در قالب قوانین مشخص شده انجام می‌دهد. دانشجویان می‌توانند برای سفر به این کشور از این مجموعه معتبر استفاده کنند. از خدمات متنوع این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه مدارک دانشجویان به زبان روسی و تأیید آن
  • دریافت پذیرش از دانشگاه‌های معتبر کشور روسیه
  • ارسال دعوت نامه پس از ثبت نام
  • جا به جایی فرودگاهی و ثبت نام در خوابگاه‌های کشور روسیه
  • پیگیری انجام آزمایشات پزشکی و بیمه‌های درمانی
  • پیگیری افتتاح حساب بانکی در کشور روسیه
  • مشاوره رایگان حضوری و تلفنی به مدت ۳۶۵ روز

هر کدام از خدمات ارائه شده توسط این شرکت باعث می‌شود تا دانشجویان بتوانند با خیال راحت برنامه ریزی‌های مناسبی در جهت سفر به این کشور داشته باشند. اعزام دانشجو به روسیه روس دانش توسط این مجموعه معتبر قابل انجام است.

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه‌های روسیه به چه صورت است

برای این که افراد بتوانند در دانشگاه‌های معتبر و تأیید شده روسیه تحصیل خود را ادامه دهند نیاز به دریافت پذیرش از دانشگاه‌های روسیه دارند. مراحل اخذ پذیرش توسط مجموعه روس دانش انجام می‌شود. مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه‌های روسیه شامل موارد زیر است:

  • انتخاب رشته و دانشگاه
  • ارسال مدارک از طریق ایمیل
  • دریافت دعوت نامه
  • دریافت ویزا
  • ورود به روسیه

هر کدام از مراحل بالا باید در چارچوب قوانین تعیین شده انجام شود تا اختلالی در اخذ پذیرش از دانشگاه‌های روسیه رخ ندهد. در صورت وجود هر گونه سؤال یا ابهام می‌توانید با شماره‌های ثبت شده وب سایت rusdanesh تماس بگیرید یا از طریق واتس اپ مشکلات خود را بیان کنید.

سخن پایانی

با توجه به شرایط مناسب تحصیل در کشور روسیه، بسیاری از دانشجویان ترجیح می‌دهند تا با استفاده از خدمات یک مجموعه معتبر بتوانند تحصیل خود را در کشور روسیه ادامه دهند. با توجه به هزینه مناسب زندگی در کشور روسیه و خدمات دولت روسیه به دانشجویان، بسیاری از افراد به دنبال سفر به این کشور هستند. اگر بخواهید تحصیل در رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی را در دانشگاه‌های معتبر روسیه دنبال کنید بهتر است از یک مجموعه کلیدی و معتبر استفاده کنید.

مجموعه روس دانش خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه می‌دهد که دانشجویان می‌توانند از طریق این مجموعه به دنبال اخذ ویزای خود برای ادامه تحصیل در کشور روسیه باشند. اگر در زمینه سفر به کشور روسیه و اخذ بورسیه تحصیلی ابهام دارید یا می‌خواهید با یک مجموعه معتبر در این زمینه مشورت کنید بهتر است به وب سایت rusdanesh سر بزنید و با مشاوران متخصص این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

روس دانش با در اختیار داشتن متخصصان حرفه‌ای و کارآمد و ارتباطات قدرتمند بین المللی، در تمامی مراحل اعزام دانشجو به روسیه، تحصیل در روسیه، تحصیل پزشکی در روسیه، ثبت نام دانشجو در یک خوابگاه مناسب و …، همراه دانشجویان متقاضی از سراسر ایران عزیز می‌باشد.

راه های ارتباطی با مجموعه اعزام دانشجو به روسیه روس دانش

www.rusdanesh.com

study@rusdanesh.com

۰۰۷۹۱۱۹۸۳۱۹۰۱

آخرین بروز رسانی در : شنبه 21 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.