همه چیز درباره تعمیرات تلویزیون در کاردون! - پارسی زی
درمان میخچه و میخچه کف پا

درمان میخچه و میخچه کف پا

میخچه چیست؟ میخچه، یعنی توده ای که در اثر افزایش ضخامت پوست در ناحیه ای از بدن ایجاد میشود و دردناک است. میخچه اکثرا در …

خرید لوازم آرایش چشم اورجینال

خرید لوازم آرایش چشم اورجینال

خرید لوازم آرایش چشم اورجینال اگر بخواهیم به مسائل مربوط به خرید لوازم آرایش بپردازیم، اطمینان از اصل بودن برندهای انتخابی را باید مهم ترین …

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی + دو روش ساده و جدید

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی + دو روش ساده و جدید

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی + دو روش ساده و جدید ثبت برند و علامت تجاری یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند به …

همه چیز درباره تعمیرات تلویزیون در کاردون!

اگر متوجه شدید که بر روی تلویزیون شما آب ریخته است بلافاصله دستگاه را از برق بکشید. شاید در برخی مواقع شاهد این اتفاق نباشید اما متوجه کار کردن نادرست تلویزیون شوید و بعد از بررسی آثاری از خیسی بر روی تلویزیون مشاهده کنید در این صورت باز هم اولین اقدام باید کشیدن تلویزیون از برق باشد. اگر آثاری از آب بر روی تلویزیون و جایی که دستگاه قرار دارد مشاهده می کنید مکان تلویزیون را تغییر دهید و آن را به جایی خشک منتقل کنید. پیشنهاد می کنیم دستگاه را روی کاشی و یا سرامیک قرار ندهید.

این روزها که تنوع تلویزیون ها در بازار بسیار زیاد می باشد مشکلات و عیوب تلویزیون ها هم بیشتر شده است. یکی از ایرادات شایعی که تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی را در برگرفته اختلال رنگ تصویر است اگر تلویزیون ال جی دارید و با این مشکل مواجه شده اید باید بگوییم متاسفانه تلویزیون های ال سی دی ال جی بیشتر در معرض این مشکل قرار می گیرند و دلیل آن پنل ال سی دی می باشد.

آیا تعمیر تلویزیون آب خورده هم ممکن است ؟

بهتر است در پنل پشتی تلویزیون قسمت هایی که قابلیت جدا شدن دارند را باز کنید تا با گردش هوا قطعات داخلی خشک شوند و دیگر آثاری از خیس بودن نباشد. لازم است بدانید گاهی اوقات وجود رطوبت می تواند منجر به خرابی پنل تلویزیون شود. یکی از اشتباهات رایج که در بیم مردم دیده شده است استفاده از سشوار و یا وسایل گرمایشی برای انتقال حرارت به تلویزیون آب خورده است باید بگوییم این کار یکی از اشتباه ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید شما با این کار خرابی های دستگاه را دو برابر می کنید و شاید حتی به سوختن دستگاهتان کمک کرده باشید.

اگر تلویزیون شما خیس شده است در تعمیر آن باید صبور باشید و بعد از انجام مراحل بالا بلافاصله اقدام به روشن کردن دستگاه نکنید زیرا با این کار باید از تعمیر تلویزیون خود صرف نظر کنید و به فکر خرید یک تلویزیون دیگر باشید. حداقل سه روز باید تلویزیون شما خاموش بماند.

وجود تلویزیون در هر خانه ای لازم است زیرا تلویزیون می تواند اعضای خانواده را به دور یکدیگر جمع نماید و آن ها را سرگرم کند. روزی را متصور شوید که تلویزیون خانه شما روشن نشود و یا به هر دلیل خراب شود آن روز مطمئنا همه اعضای خانواده به دنبال راه حلی برای برطرف کردن هر چه سریعتر این مشکل هستید. شاید در اینترنت تعمیرات تلویزیون ال جی را جستجو نمایید تا اگر می توانید خودتان دست به کار شوید ! اما گاهی وقتا لازمه کار رو به کاردون بسپارید و با خیال راحت منتظر نتیجه باشید.

آیا با کاردون برای تعمیر تلویزیون آشنا هستید ؟

کاردون با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون همواره تلاش نموده تا رضایت مشتریان را جلب نماید. مجموعه کارودن تلاش می کند تا در کوتاه ترین زمان مشکل را بررسی و رفع نماید همچنین سعی دارد با تعمیر قطعات از پرداخت هزینه های اضافی شما بکاهد. خوشبختانه متخصصین کاردون با انواع مدل های تلویزیون و برندهای مختلف آشنایی داشته و می توانند برای رفع مشکل تلویزیون شما اعزام شوند.

در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد و یکی از ابزار های ایجاد سرگرمی و دورهمی های خانوادگی می باشد بنابراین نمی توان روزی را بدون تلویزیون متصور شد. فرض کنید یک روز سخت کاری را به امید تماشای یک برنامه مهیج در کنار دوستان به پایان رسانده اید و به خانه آمده اید. اما تلویزیون شما دچار مشکل شده است و روشن نمی شود خراب شدن و تعمیر تلویزیون می تواند بسیار ناراحت کننده و در عین حال باعث ایجاد نگرانی در شما شود.

بیشترین و پرتکرار ترین اتفاقی که ممکن است برای تلویزیون شما رخ دهد روشن نشدن آن است. زیرا یکی از مواردی که مشتری ها برای رفع آن با کاردون تماس می گیرند روشن نشدن تلویزیون ال جی است. گاهی اوقات خودتان می توانید مشکل روشن نشدن تلویزیون را برطرف نمایید برای این کار ابتدا محافظ برق و پریز برق را چک کنید تا سالم باشند. در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید و فقط لوگوی ال جی بالا می آید و تصویر را نمایش نمی دهد باید با کاردون تماس بگیرید. نگران نباشید اگر تلویزیون شما روشن نشود باز هم قابل تعمیر است و متخصصین کاردون می توانند تلویزیون شما را تعمیر نمایند.

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 23 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.