بهترین محصولات کیف و کفش را از فروشگاه اینترنتی بارادلدر بخواهید! - پارسی زی
ترکیه مهد پوشاک دنیا و خاورمیانه

ترکیه مهد پوشاک دنیا و خاورمیانه

مهد پوشاک دنیا درآسیا آیا می‌دانید کدام کشور آسیا است که مهد پوشاک دنیا شده؟ و آیا میدانید چرا این کشور در آسیا مهد پوشاک …

انواع صابون صندل صابون صندل

انواع صابون صندل صابون صندل

انواع صابون صندل صابون صندل ما در این پست از سایت گلدن کویین برای شما در خصوص  انواع صابون صندل توضیح خواهیم داد،با ما همراه باشید …

راه کارهای حرفه ای برای قبولی تضمینی در آزمون زبان بین المللی دولینگو

راه کارهای حرفه ای برای قبولی تضمینی در آزمون زبان بین المللی دولینگو

چکیده : معرفی و راهکارهایی جدید برای کسب نمره بالا در آزمون بین للمللی زبان انگلیسی دولینگو به همراه معرفی تغییرات جدید و نمونه سوالات جدید …

فروشگاه اینترنتی بارادلدر در راستای ایجاد فضای خرید برای مشتریان و فروش برای تولیدکنندگان به صورت مستقیم بین تولید کننده کیف و کفش و محصولات چرمی با رعایت تمامی اصول و قوانین مصرف کننده و فروشنده در سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده است.

ویژگی ها و اهداف بارادلدر :

اهداف فروشگاه بارادلدر افزایش کیفیت کالاهای عرضه شده ، تحویل سریع کالا، انتخاب فروشندگاه برگزیده میباشد. تمامی تلاش ما براین است که تولیدکنندگان برتر کشور را شناسایی و محصولات باکیفیت را در اختیار شما مشتریان قرار دهیم .مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به دسته بندی های فروشگاه، کیف و کفش مورد پسند خودشان را انتخاب و سفارش دهند، بعد از سفارش در مدت زمان مشخص شده در هر محصول با بسته بندی شیک و استاندارد به دست مصرف کننده میرسد.تمامی محصولات فروشگاه baradleather.com  قبل از ارسال توسط تیم بررسی صحت کالا چک میشود سپس به خریدار ارسال میگردد.

ما همیشه در تلاش هستیم با رعایت چارچوب های خرید و فروش کالا بهترین کیفیت و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه دهیم و رضایتشان را جلب نماییم .رضایت مشتریان سرمایه های ما هستند . سرمایه هاییکه امیدواریم سالها سال با ما باشند و از خدمات بارادلدر استفاده نمایند.در صورت مشکل بعد از خرید در هر مرحله از خرید و یا نارضایتی مشتری از محصول خریداری شده سریعا بعد از بررسی کارشناسان به تولید کننده عودت داده میشود و تمامی هزینه های به مشتری عودت داده میشود.

اگر به دنبال یک فروشگاه خوب هستید که از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد و محصولات با کیفیتی را ارائه دهد. پیشنهاد میکنیم از فروشگاه بارادلدر استفاده کنید.

جهت سفارش محصول می توانید به وب سایت بارادلدر به ادرس https://baradleather.com/ مراجعه و سفارش مورد نظر خودتان را ثبت نمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 26 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.