جعبه ماسکی که سریع تحویل داده میشود - پارسی زی
شقاق مقعد چیست + معرفی موثرترین راههای درمان

شقاق مقعد چیست + معرفی موثرترین راههای درمان

شقاق مقعد چیست + معرفی موثرترین راههای درمان مقعد ناحیه حساس و مملو از اعصاب است،این بخش بدن ممکن است در معرض آسیب‌های مختلفی قرار …

بهترین کلینیک ترک اعتیاد الکل در تهران

بهترین کلینیک ترک اعتیاد الکل در تهران

بهترین کلینیک ترک اعتیاد الکل در تهران الکل روان‌گردان بسیار اعتیاد آوری است که مکانیزم عملکرد آن تأثیر بر سیستم عصبی مصرف کننده است و …

چگونه با موبایل بلیط هواپیما بخرم؟

چگونه با موبایل بلیط هواپیما بخرم؟

برای خرید بلیط هواپیما با موبایل، پس از وارد شدن به سایت کیوچارتر ،  (www.qcharter.ir)  مسیر پرواز خود را از بین مسیرهای پیشنهادی انتخاب و یا در کادر سمت راست “به …

جعبه ماسکی که سریع تحویل داده میشود

با وجود تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در دوران کرونا، تولید و عرضه ماسک به بازار بازار داغی دارد. افزایش یک باره تقاضا برای ماسک های پزشکی باعث شده است که تولیدکنندگان با تمام ظرفیت و در سه شیفت کاری به تولید ماسک بپردازند. درآمد قابل توجه این محصول باعث شده است بسیاری از کارگاه های کوچک هم مجوز تولید ماسک گرفته و ماسک تولید کنند. یکی دیگر از محصولات پرمصرف این روزهای کشور جعبه ماسک آماده است.

بسته بندی ماسک به خصوص در این زمان، از مهم ترین دغدغه های مردم، کارشناسان و تولیدکنندگان ماسک است. ماسک ها از لوازم بهداشتی هستند که باید در محیط مناسب و دور از آلودگی نگهداری و حمل و نقل شوند. از طرفی در این دوره حساس و شیوع ویروس کرونا، انتقال ویروس هم یکی از دغدغه های مهم مردم است. قرار دادن ماسک در کیسه های نایلونی استاندارد نیست و امکان انتقال ویروس از این طریق وجود دارد. کاغذ و مقوا یکی از مقوام ترین مواد در برابر کرونا هستند و ویروس کرونا نهایتا تا دو روز روی مقوا می ماند. بسته بندی ماسک باید کاغذی و مقوایی باشد تا احتمال انتقال را به کمترین حد خود برسانند.

مقوای بهداشتی

جعبه ماسک های آماده از مقوای بهداشتی تولید می شوند. این مقواها معمولا از جنس ایندربرد بهداشتی و یا مقوای پشت طوسی هستند. مقوای ایندر برد بهترین نوع مقوای موجود در بازار است که پیش از این هم برای تولید جعبه دارویی استفاده می شد.

جعبه ماسک آماده

تقاضا برا ی ماسک بصورت لحظه ای است و پروسه تولید جعبه باید در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. برای تولید جعبه در طرح اختصاصی نیاز به ۴ الی ۵ روز زمان دارید که این در شرایط اضطرار می تواند فرایند عرضه ماسک را به تاخیر بیاندازد. در بسیاری از موارد تولید کنندگان ترجیح می دهند از جعبه ماسک های آماده استفاده کنند. این جعبه ها که به جعبه عمومی هم معروف است در تیراژ بالا (۵۰ تا ۱۰۰ هزار) تولید می شوند که بدون نام برند و آدرس و… است و در طرح های عمومی چاپ می شوند. زمانی که نیاز به جعبه ماسک فوری دارید می توانید از این جعبه ماسک های آماده استفاده کنید که نیاز به تحمل زمان ۴ روزه ندارد.

همچنین بخوانید:

اثرات مخرب کرونا بر روان انسان

تفاوت جعبه ماسک آماده و اختصاصی

در جعبه های ماسک اختصاصی، طرح خاص شما با اطلاعات مجموعه شما چاپ می شوند. این جعبه های ماسک یکی از بهترین راه های تبلیغ تولید کننده ماسک هستند. وجود اطلاعات شرکت شامل لوگو، آدرس، شماره تماس و… باعث می شود مشتریان ماسک راحت تر مجموعه شما را پیدا کنند. که البته هزینه بیشتری هم دارد. تولید این نوع جعبه حدودا ۴ روز کاری زمان می برد.

جعبه ماسک های آماده بدون اطلاعات مجموعه شما هستند. از طرح های آماده و عمومی موجود در این نوع جعبه ها استفاده می شود. هزینه این نوع جعبه کمتر است و در هر لحظه که نیاز داشته باشید می توانید این جعبه های آماده را خریداری کنید.

بهترین جعبه ماسک

اگر فضا و سیستم کنترل انبار مناسبی دارید جعبه های اختصاصی انتخاب بهتری هستند. اگر از لحاظ مالی امکان هزینه بیشتری دارید و تبلیغات برای شما مهم است، جعبه اختصاصی پیشنهاد مناسبی برای شماست. درصورتی که فضای انبار محدودی دارید و تبلیغات روی جعبه برای شما دغدغه نیست جعبه های ماسک آماده را انتخاب کنید.

مشاوره تخصصی و رایگان

مهم ترین وظیفه تولید کننده جعبه ماسک در قبال شما، مشاوره رایگان است. برای خرید جعبه ماسک آماده از ایرانیان پک کافی است وارد گوگل شده و کلمه جعبه ماسک را سرچ کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.