اجاره ویلا در رامسر با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا - پارسی زی
خرید مغز پسته با کیفیت مخصوص تولید

خرید مغز پسته با کیفیت مخصوص تولید

خرید مغز پسته با کیفیت مخصوص تولید اگر به دنبال خرید مغز پسته با کیفیت و درجه ۱ هستید اگر نگران خرید پسته نامرغوب و …

قیمت فروش یوچنل، سینی کابل و نردبان کابل در منورگستر

قیمت فروش یوچنل، سینی کابل و نردبان کابل در منورگستر

فروش نردبان کابل در مدیریت سیستم‌های کابلی، باید به روش‌های مقرون به صرفه توجه کرد تا از حفاظت و بهره‌وری بیشتری برخوردار شویم. یکی از این …

از سیر تا پیاز میکروبلیدینگ ابرو؛ فواید و عوارض

از سیر تا پیاز میکروبلیدینگ ابرو؛ فواید و عوارض

از سیر تا پیاز میکروبلیدینگ ابرو؛ فواید و عوارض میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش های آرایش و اصلاح فرم ابروست، که طی چند سال …

رامسر به عنوان غربی ترین شهر مازندران شناخته می شود و شهری با جاذبه های دیدنی، مناطق طبیعت گردی بسیار و سواحل جذاب می باشد که باعث شدند رامسر در میان محبوب تربین مقاصد گردشگری شمال کشور به حساب آید. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا نگاهی به رامسر و جاهای دیدنی آن بیاندازیم.

 

 

رامسر کجاست و راه های دسترسی به رامسر

رامسر به عنوان غربی ترین شهر مازندران شناخته می شود که در فاصله ۸۰ کیلومتری غرب چالوس واقع شده و گردشگران از این شهر، بیش از یک ساعت و نیم در راه خواهند بود تا به رامسر برسند.

اگر از تهران قصد سفر به رامسر را دارید خوب است بدانید سریع ترین و بهترین راه، جاده چالوس می باشد و گردشگران از تهران، بیش از ۴ ساعت در راه خواهند بود تا از جاده چالوس به رامسر برسند اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه که مردم راهی شهرهای شمال کشور می شوند، شاهد ترافیک های سنگینی در جاده چالوس می شویم که باعث شده مسیر ۴ ساعته تهران تا رامسر گاه نزدیک به ۶ ساعت هم برسد لذا در این مواقع، پیشنهاد می کنیم از جاده قزوین – رشت به رامسر سفر کنید. برای انتخاب این مسیر، می بایست از شهر تهران وارد جاده کرج شده و در امتداد آزاد راه تهران – کرج وارد آزادراه کرج – قزوین شوید تا از شهر قزوین به رشت و رامسر دسترسی پیدا کنید. در نظر داشته باشید با انتخاب این مسیر، بیش از ۵ ساعت در راه خواهید بود اما برای رهایی از ترافیک جاده چالوس، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

اجاره ویلا در رامسر از سایت لوکس ویلا

رامسر اقامتگاه های بسیاری دارد و گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای می توانند در میان انواع سوئیت ها، ویلاهای عادی، استخردار، لوکس و غیره، بهترین را انتخاب کنند. اگر قصد اجاره ویلا رامسر را دارید خوب است بدانید ویلاهای واقع در نوار ساحلی رامسر از قیمت های به مراتب بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی دارند و همچنین ویلاهایی هم در این منطقه وجود دارد که دارای ساحل اختصاصی هستنتد. اگر هم قصد اجاره ویلا جنگلی در رامسر را دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ ویلاهای دوبلکس بروید تا در طبقات بالا، از چشم انداز زیبای جنگل و دریا لذت ببرید.

لازم به ذکر است نرخ اجاره ویلا رامسر در روزهای عادی هفته، از شنبه تا چهارشنبه در پایین ترین حد خود قرار دارند که این عدد در روزهای آخر هفته افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، به بیشترین حد خود می رسند و همچنین اگر هم می خواهید در ایام تعطیلات چند روزه به رامسر سفر کنید، به لطف افزایش تقاضا، پیشنهاد می کنیم از یک هفته قبل نسبت به رزرو ویلا در رامسر از طریق کارشناسان لوکس ویلا اقدام کنید. در آخر این نکته را هم ذکر کنیم در این ایام کرونایی کشور که ویروس کرونا در همه جای ایران در حال پرسه زدن می باشد، یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران در سفر، پیدا کردن اقامتگاهی عاری از ویروس کرونا است لذا لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که به در تمام شهرهای ایران به گردشگران اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، با مواد مخصوص تماماً ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از ویروس کرونا و بدون هیچ دغدغه ای، بهترین خاطرات سفر را برای خود بسازند.

 

 

نگاهی به جاهای دیدنی رامسر

رامسر مناطق جنگلی بی نظیری برای تفریح و لذت بردن از طبیعت زیبای شمال دارد لذا به لطف این تفریحات هیجان انگیز و جاهای دیدنی سرسبز، گردشگران بسیاری هستند که برای اقامت، به سراغ اجاره سوئیت ارزان در رامسر رفته و ترجیح می دهند، علاوه بر پرداخت هزینه کم برای اقامتگاه، مابقی هزینه را صرف گشت و گذار در این شهر کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از مناطق دیدنی رامسر بیاندازیم.

روستای جواهرده

به عنوان محبوب ترین منطقه جنگلی و گردشگری در رامسر، روستای جواهرده از جمله مناطق بی نظیری است که پیشنهاد می کنیم حتماً در سفر به رامسر، از آنجا بازدید کنید. برای دسترسی به روستای جواهرده، می بایست ابتدا وارد بلوار شهید  عباس منفرد شوید تا در انتهای بلوار، به سه راه فلسطین و لات محله برسید و سپس، با استفاده از تابلوهای راهنما وارد جاده جواهرده شده و پس از طی کردن ۲۵ کیلومتری و ۴۵ دقیقه رانندگی، به ورودی جواهرده برسید.

هنگامی که وارد روستای جواهرده می رسید، متوجه خواهید شد با اینکه روستا همواره شلوغ و مملو از گردشگر می باشد، اما بسیار تمیز بوده و در هیچ جای منطقه، زباله ای را مشاهده نمی کنید چراکه گردشگران برای ورود به منطقه می بایست هزینه را به عنوان ورودی پرداخت کنند و این هزینه، صرف پاکیزه نگه داشتن منطقه می شود. پیشنهاد می کنیم اگر هم به دنبال منطقه ای برای کمپ و اتراق هستید تا ساعاتی از طبیعت بکر و دلنشی لذت ببرید، با اطراف دریاچه روستای جواهرده مراجعه کنید.

بلوار معلم رامسر

بلوار معلم به عنوان طولانی ترین بلوار رامسر شناخته می شود که از ساحل دریای خزر شروع شده به منطقه جنگلی رامسر و هتل قدیم می رسد. این بلوار در منطقه چهارصد دستگاه واقع شده و یکی از بهترین نقاط رامسر برای اجاره ویلا می باشد. لازم به ذکر است بلوار معلم رامسر یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی و ورزش بخصوص در صبح هنگام می باشد.

 

 

تفریحات رامسر

مناطق دیدنی و جنگلی دیگری هم در رامسر وجود دارد که شمال بوستان صفارود، جنگل دالخانی، منطقه جنگلی دوهزار تنکابن، روستای ییلاقی جنت رودبار و غیره هستند اما همواره تفریحات یکی از بخش های بسیار لذت بخش و جذاب سفر می باشند و در رامسر هم تفریحات بسیاری وجود دارد تا گردشگران بهترین خاطرات هیجان انگیز سفر را برای خود ثبت کنند.

از جمله تفریحات محبوب گردشگران در رامسر، تله کابین، پینت بال جنگلی، تفریحات آبی در ساحل رامسر از جمله جت اسکی، قایق سواری و غیره، کارتینگ، شهربازی برای کودکان و غارنوردی در میان غارهایی همچون غار گرگرلوکا و یاغی لوکا هستند.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.