5 عارضه جبران ناپذیر در اثر استفاده از قرص ماشین ظرفشویی غیر استاندارد - پارسی زی
مهم ترین نکات قبل و پس از زایمان چیه؟مشاوره مامایی چه کمکی میکنه؟

مهم ترین نکات قبل و پس از زایمان چیه؟مشاوره مامایی چه کمکی میکنه؟

چکیده : مشاوره مامایی خدماتی چون روابط زناشویی و درمان تضمینی تنبلی خمدان و تعیین جنسیت و زایمان آسان را ارائه میدهد   مشاوره مامایی مشاوره …

معروف‌ترین گالری‌های طلا جهان در 2023

معروف‌ترین گالری‌های طلا جهان در 2023

معروف‌ترین گالری‌های طلا جهان در ۲۰۲۳ طلا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و ارزشمندترین فلزات جهان، از دیرباز مورد توجه و علاقه مردم قرار گرفته …

آموزش گل آرایی بله برون در منزل

آموزش گل آرایی بله برون در منزل

چکیده : آموزش گل آرایی استند بله برون و میز تولد در منزل   آموزش گل آرایی بله برون یا میز تولد   امروزه ارسال گل …

۵ عارضه جبران ناپذیر در اثر استفاده از قرص ماشین ظرفشویی غیر استاندارد

بی شک استفاده از ماشین های ظرفشویی اقتصادی ترین روش برای شستشوی ظروف می باشد. مهمترین نکته ای که در این زمینه باید مد نظر قرار داد استفاده از شوینده هایی است که بهره وری و کارایی این دستگاه ها را افزایش دهد. محصولاتی که ضمن تمیزی و از بین بردن آلودگی ها و چربی های ظروف، آسیبی به ساختار آنها و طول عمر دستگاه وارد نکنند.

از محبوب ترین و اصلی ترین سری محصولات شوینده ی ظروف می توان به قرص ها اشاره نمود. استفاده ی آسان، تمیز تر کردن ظروف، از بین بردن لکه ها و سختی آب از جمله مزایای این کپسول ها می باشد. شاید بزرگترین دغدغه ی افراد در این راستا خرید انواع قرص ماشین ظرفشویی اصل و استاندارد باشد. قرص های غیر استاندارد و فاسد مشکلات جبران ناپذیری به همراه خواهند داشت. ما در این مقاله قصد داریم با ارائه ی ۵ عارضه ی سوء استفاده از قرص های غیر استاندارد، هشداری داده باشیم برای افزایش آگاهی و انتخاب هوشمندانه ی شما در زمینه ی خرید شوینده های ماشین ظرفشویی از برند معتبر!

  1. خوردگی و سایش ظروف و ایجاد رسوب و لکه های آب بر روی آنها

بسیاری از قرص ها و کپسول های پیشرفته و از برند معتبر در ترکیبات خود دارای نمک می باشند. این قرص ها با نرم کردن سختی آب مانع ایجاد لکه های سفید و رسوبات ریز بر روی ظروف خواهند شد. نمک موجود در قرص های فاسد و خراب ممکن است کیفیت خود را از دست داده در نرم کردن آب سخت اختلال ایجاد کنند. این خود باعث سایش و خوردگی ظروف، زنگ زدن قاشق و چنگال و صدمات ناشی از سختی آب بر آن ها خواهد شد.

  1. عدم تمیزی ظروف و از بین رفتن آلودگی ها و چربی ها

از مواد تشکیل دهنده ی کپسول های ماشین ظرفشویی می توان به سورفکتنت های آنیونی و نانیونیک ها اشاره نمود. که به پاک شدن چربی ها از روی ظروف کمک می کنند. یک انتهای این مولکول ها در آب حل می شود و انتهای دیگر آن در چربی. قرص های غیر استاندارد و نامعتبر، توانایی کافی حل کردن چربی ها و آلودگی ها از روی ظروف را نخواهند داشت. قرص های فاسد آنزیم های حلال نشاسته و پروتئین خود را از دست داده و قدرت تمیز کنندگی بسیار پایینی خواهند داشت.

  1. کدر شدن ظروف و ایجاد خط و خش روی آن ها 


از ویژگی های بارز قرص های ماشین ظرفشویی به ویژه فینیش کوانتوم و فیری پلاتینوم و جار وجود جلا دهنده در ترکیبات آن ها می باشد. این قرص ها سه کاره بوده و نقش شوینده، براق کننده و تنظیم کننده ی سختی آب را یک جا ایفا خواهند نمود. قرص های غیر اورجینال و غیر استاندارد ممکن است فاسد بوده و یا کیفیت مواد درون محفظه های آن همچون مواد شونده و جلادهنده از بین رفته باشد. این مشکل حالت کریستالی و شفافیت ظروف را کاهش داده و براقیت آن ها را خواهد کاست.

  1. عدم حل شدن قرص در دستگاه

از شایع ترین مشکلاتی که در هنگام استفاده از قرص های غیر اصل با آن مواجه می شویم عدم حل شدن آن در دستگاه می باشد. قرص های نامعتبر و فاسد، رقیق و حل نخواهند شد و یا ممکن است زود تر از موعد در چرخه ی شستشو حل شوند. برخی قرص های استاندارد به مانند فینیش و فیری که دارای پوسته ی ژله مانند و باکیفیتی هستند، در چرخه ی شستشو و در هر دمایی دوام آورده و سریع حل نخواهند شد که در نتیجه ظروفی تمیز و عاری از آلودگی به ارمغان خواهند آورد.

  1. اختلال در عملکرد قسمت های حیاتی ماشین ظرفشویی

مواد قلیایی موجود در کپسول های ظرفشویی از فلزات دستگاه در مقابل خوردگی به وسیله ی اسید محافظت خواهند نمود. این قرص ها از آن جایی که حاوی موادی همچون نمک می باشند باعث از بین رفتن جرم، آهک و رسوبات دستگاه خواهند شد. استفاده از قرص های غیر اورجینال سلامتی قسمت های حیاتی دستگاه هچون پروانه ی آب، لوله های داخلی و فیلتر را به خطر خواهد انداخت و باعث کاهش عمر مفید دستگاه خواهد شد.

سخن پایانی

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب و خرید شوینده های ظرفشویی اصل و اورجینال به دنبال فروشندگان معتبر باشید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای شما ارائه دهند. فروشگاه آن لاین زز زاگرس از بزرگترین وارد کنندگان بدون واسطه ی انواع محصولات بهداشت خانه از جمله انواع خوشبو کننده هوا، انواع شوینده های لباس و ظروف، انواع جرم گیر و بوگیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی بالاخص قرص های ماشین ظرفشویی خارجی و استاندارد است که هدف نهایی و غایی آن ارج نهادن و ارزش گذاری برای انتخاب مشتری با فراهم اوردن محصولات با کیفیت می باشد.

کافیست سری به سایت اینترنتی زز زاگرس بزنید تا یک خرید بی دغدغه و آسان را تجربه نمایید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.