آشنایی با انواع لوسیون سولاریوم و نحوه خرید آن ها - پارسی زی
آیا شامپوی بدون سولفات باعث ریزش مو می‌شود؟

آیا شامپوی بدون سولفات باعث ریزش مو می‌شود؟

آیا شامپوی بدون سولفات باعث ریزش مو می‌شود؟ به ندرت می‌توانید کسی را پیدا کنید که ریزش مو را مرتبط با استفاده از محصولات مراقبتی …

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر این روز ها نمی توانید کسب و کاری را پیدا کنید که …

نکات طلایی برای پخت کیک اسفنجی

نکات طلایی برای پخت کیک اسفنجی

نکات طلایی برای پخت کیک اسفنجی مطممئناً تابه‌حال برای یک‌بار هم که شده اسم کیک اسفنجی را شنیده‌اید. درواقع، کیک اسفنجی، یا به‌عبارت دیگر کیک …

لوسیون ‌های تینگل (قلقلک دهنده)، برنزه‌کننده‌ها و پررنگ‌کننده‌های پوست! پروردگارا! برای افراد غیر آشنا، تقریبا غیرممکن است که از جهان رازآلود لوسیون ‌های سولاریوم سر در بیاورد. این راهنما متداول‌ترین انواع لوسیون‌ های سولاریوم را طوری شرح می‌دهد تا شما بتوانید بدون اخذ مدرک دکترا در رشته‌ی برنزه شدن بدون آفتاب، لوسیون مناسب خودتان را پیدا کنید.

لوسیون سولاریوم برنزه کننده

بعضی از لوسیون‌ های سولاریوم حاوی سه نوع برنزه کننده هستند. بعضی‌های دیگر پنجاه تا. بعضی‌ها هم هیچ نوع برنزه کننده ای ندارند. اگر شما می‌خواهید پوست برنزه داشته باشید، اصلا چرا باید سراغ لوسیونی بروید که حاوی هیچ نوع برنزه کننده ‌ای نیست؟ ماده‌ی برنزه کننده به ماده‌ای گفته می‌شود که کار برنزه کردن بدون آفتاب را انجام می‌دهد و در برخی از لوسیون ‌ها هست و در برخی دیگر نه. لوسیون «برنزه کننده» یعنی که در این لوسیون سولاریوم نوعی از عامل برنزه کننده وجود دارد. در حالی که در گذشته لوسیون ‌ها به دو دسته‌ی حاوی برنزه کننده و فاقد آن تقسیم می‌شدند، این روزها مجموعه‌ای از انواع برنزه کننده‌ها وجود دارند، مثل: برنزه کننده تاخیری، برنزه کننده فوری، برنزه کننده ممتد، برنزه کننده طبیعی و انواعی دیگر.

اول از همه، عدد پیش از برنزه کننده را در نظر بگیرید (مثلا ۵ برنزه کننده یا ۱۰۰ برنزه کننده). هر قدر تعداد برنزه کننده‌ها بیشتر باشد، پوست شما از عامل برنزه کننده‌ی بدون آفتاب، سریع‌تر رنگ خواهد پذیرفت. سپس به عدد مورد نظر توجه کنید. اگر یک حرف «X» پس از عدد قرار گرفته باشد، مثل برنزه کننده ۵۰X، این یعنی یک برنزه کننده ممتد در اختیار دارید که به میزان بیشتری پوست را برنزه می‌نماید. همچنین برنزه کننده‌های بهینه‌ساز وجود دارند که پوست را بدون ایجاد خط و رگه بر روی آن برنزه می‌کنند.

لوسیون سولاریوم تینگل (قلقلک دهنده)

لوسیون ‌های تینگل نتایج خیلی مطلوبی را ایجاد می کنند اما برای همه‌ی افراد مناسب نیستند. وقتی این لوسیون ‌ها را به پوست می‌زنید، حسی مانند قلقلک را در پوست ایجاد می‌کنند و باعث قرمز شدن آن می‌شوند. این نوع لوسیون سولاریوم، با افزایش جریان خون در لایه‌ی بیرونی پوست، ملانین را به سطح آن انتقال می‌دهد. بنابراین تابش اشعه فرابنفش نتیجه بهتری به بار خواهد آورد.

در عرض چند ساعت احساس ناراحتی ناشی از قرمزی و حس قلقلک متوقف خواهد شد و شما پوستی تیره خواهید داشت. بهتر است با یک لوسیون تینگل درجه پایین شروع کنید تا ببینید تا چه حد طاقت تحمل حس فرو رفتن «سوزن و میخ» در پوست را دارید. «سوزناک‌ترین» حالت قلقلک، بیشترین میزان برنزه شدن در میان لوسیون‌ های سولاریوم را به دست می‌دهد. لوسیون ‌های تینگل بسیار قوی هستند و هرگز و هیچ زمان نباید به قسمت‌های حساس بدن مانند صورت اعمال شوند.

لوسیون سولاریوم تقویت‌کننده / سرعت‌دهنده

هر دو عبارت «تقویت‌کننده» و «سرعت‌دهنده» اشاره به یک نوع لوسیون دارند. به جای یک تجربه‌ی سولاریوم شدید، این نوع لوسیون از طریق تامین رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست آن را برای تابش اشعه فرابنفش آماده می‌کنند. این کار با هدف محافظت از پوست و سلامتی آن انجام می‌شود. ضمن اینکه پوست زمانی که مرطوب و سالم باشد، بهتر نسبت به تابش اشعه فرابنفش واکنش نشان می‌دهد.

لوسیون‌ سولاریوم ضد حساسیت / بدون عطر

لوسیون‌ سولاریوم ضد حساسیت و بدون عطر عملکردی حداقلی دارند. در این لوسیون‌ ها از مواد تحریک‌کننده‌ای که پوست‌های حساس را اذیت می‌کنند استفاده نشده است. لوسیون ‌های ضدحساسیت و بدون عطر برای آنها که پوستی حساس دارند و یا لوسیون ‌های براق یا بودار را دوست ندارند، مناسب است.

چرا باید لوسیون سولاریوم را به صورت بطری خریداری نمود؟

لوسیون ‌هایی که در سالن‌های سولاریوم فروخته می‌شوند، گاهی بیش از حد گرانقیمت هستند و بطری‌های لوسیونی که بر روی سایت‌هایی مانند «آمازون» فروخته می‌شوند هم ممکن است تقلبی باشند. بهتر است که بطری‌های لوسیون از یک فروشنده‌ی مورد اطمینان خریداری شوند. همچنین خریدن مقادیر زیادی از لوسیون مورد علاقه‌تان به صورت یکجا نسبت به اینکه برای هر بار مصرف مقداری اندک بخرید، بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

مزایای استفاده از لوسیون ‌های سولاریوم

پیش از شروع یک جلسه سولاریوم، هر کس باید از یک نوع لوسیون سولاریوم استفاده نماید. برخی از مزایای پیدا کردن نوع مناسب لوسیون سولاریوم به شرح زیر است:

۱- لوسیون سولاریوم مناسب به فرایند زیستی (بیولوژیکی) برنزه شدن پوست شما به صورت طبیعی و همراه با درخششی سالم کمک می‌کند.

۲- لوسیون سولاریوم رنگ برنزه پوست را تقویت نموده و باعث می‌شود در مدتی کوتاه نتایجی بهتر را مشاهده نمایید.

۳- لوسیون ‌های سولاریوم حاوی مرطوب‌کننده‌هایی هستند که از پوست شما محافظت می‌کنند، به آن آب‌رسانی می‌کنند و بهترین ظاهر شما را نمایان می‌کنند.

بر اساس این واقعیت که پوست هر شخص رنگ و ساختار منحصر به فردی دارد، بسیار مهم است که پیش از شروع جلسه سولاریوم از لوسیون مناسب برای هر فرد استفاده شود. بهتر است تا کسانی که به «سالن های سولاریوم» مراجعه می‌کنند تا از تخت‌های سولاریوم پیشرفته بهره‌مند شوند، از مشاوران فروشگاه اینترنتی نشت آپ درباره بهترین لوسیونی که می توانند استفاده کنند، مشاوره بگیرند . متخصصین نشت آپ در خدمت آنها خواهند بود و لوسیون ‌ها و برنزکننده‌های مناسب را به آنها پیشنهاد خواهند داد تا موجبات رضایت آنان فراهم شود.

خرید لوسیون سولاریوم

خرید لوسیون سولاریوم اصل یکی از دغدغه های افرادی است که قصد برنزه کردن بدن خود را از طریق دستگاه سولاریوم دارند. چراکه لوسیون سولاریوم یک محصول جدید است و هنوز در بسیاری از مناطق، دسترسی به محصول اصل برای افراد بسیار دشوار است. اما فروشگاه اینترتی نشت آپ با تنوع بسیار بالایی از انواع لوسیون سولاریوم اصل، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به انواع لوسیون های اصل از برترین برندهای جهانی دسترسی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی نشت آپ، دارای نشان اعتماد اینترنتی از وزارت صنعت معدن تجارت است که همین موضوع خیال شما را نسبت به امن بودن پرداخت آنلاین و خرید از این فروشگاه راحت می کند.

برای خرید لوسیون سولاریوم اصل از نشت آپ، عبارت “لوسیون سولاریوم نشت آپ” را در گوگل جستجو کنید یا به آدرس اینترنتی nashtup.com مراجعه کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.