فروشگاه آنلاین لیبل با ریبون - پارسی زی
نکات مهم درباره ی مراقبت از چشم مصنوعی

نکات مهم درباره ی مراقبت از چشم مصنوعی

نکات مهم درباره ی مراقبت از چشم مصنوعی استفاده از پروتز چشم مصنوعی گزینه ای برای افرادی است که به هر دلیلی مجبور به تخلیه …

در مورد کوه نمرود واقع در کشور ترکیه بیشتر بدانید

در مورد کوه نمرود واقع در کشور ترکیه بیشتر بدانید

در مورد کوه نمرود واقع در کشور ترکیه بیشتر بدانید شما کوه نمرود را تا چه حد می‌شناسید؟ آیا می ‌دانید که این میراث جهانی …

راهنمایی خرید آبمیوه گیری

راهنمایی خرید آبمیوه گیری

خرید و انتخاب لوازم خانگی به ویژه لوازم برقی از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه کیفیت، امکانات و جنس لوازم جانبی این محصولات عالی …

لیبل با ریبون تولید کننده انواع محصولات پشت چسبدار ( برچسب یا لیبل ) شامل انواع برچسب کاغذی ، برچسب حرارتی ، برچسب فیلمی ، برچسب مات برچسب گارانتی و انواع ریبون شامل ریبون وکس ، تاپ وکس ، وکس رزین ، ریبون رزین ، پریمیوم وکس رزین می باشد.

لیبل با ریبون تولید کننده انواع محصولات پشت چسبدار ( برچسب یا لیبل )

انواع برچسبهای کاغذی و فیلمی جهت چاپ بارکد در سایزهای مختلف و مطابق با استانداردهای دستگاههای چاپ بارکد موجود در بازار در این قسمت در دسترس شما میباشد.

لیبل (برچسب) را همه ما روی کالاهای متفاوت دیده ایم. کاغذی پشت چسب دار که مشخصات و بارکد محصول روی آن چاپ شده است. آوند پرینتر نماینده فروش انواع لیبل مخصوص دستگاه چاپ برچسب از جمله کاغذی ، متال ، پشت متال ، pvc ، برچسب اموال ، نارنجی ، حرارتی ، آزمایشگاهی ، جواهر ، دم موشی و… در سایزهای متفاوت می باشد.

ریبون در واقع نوار رولی است که توسط حرارت هد دستگاه لیبل پرینتر عمل چاپ را انجام می دهد. البته ریبون ها در دستگاه های کارت پرینتر نیز کاربرد دارند. ریبون ها از نظر چاپ به سه نوع اصلی: ریبون وکس ، ریبون رزین و ریبون وکس رزین تقسیم می شوند که هر کدام استفاده های متفاوتی دارند. مثلاً برای چاپ روی لیبل های پی وی سی ، متال ، اموال ، خرد شونده از ریبون رزین استفاده می شود چرا که ماندگاری بیشتری دارد.

برای خرید ریبون باید در نظر داشته باشید کدام سایز و نوع چاپ ریبون مد نظرتان است. اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید، با ما تماس بگیرید.

کاربران گرامی با مراجعه به وبسایت لیبل با ریبون ( http://labelbaribon.ir/ ) به خرید ریبون و خرید لیبل اقدام کنند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 9 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.