خرید راحت و آرام با سرای دلگشا - پارسی زی
معتبرترین مرکز تعمیر تلویزیون اصفهان کجاست؟

معتبرترین مرکز تعمیر تلویزیون اصفهان کجاست؟

معتبرترین مرکز تعمیر تلویزیون اصفهان کجاست؟ برای تعمیر تلویزیون خود یک بار هزینه کنید! با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی و همطراز آن انواع …

سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه مبارزه و از بین بردن موریانه آسیب هایی که با توجه به خسارت های کلی موریانه به منزل و ساختمان های مسکونی وارد …

3 مدل مبل خاص که هیچوقت از مد نمیوفته

3 مدل مبل خاص که هیچوقت از مد نمیوفته

۳ مدل مبل خاص که هیچوقت از مد نمیوفته هنگام خرید مبل جدید یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید دوام آن …

خرید راحت و آرام با سرای دلگشا

وقت‌های زیادی وجود دارد که دلمان می‌خواهد برای خریدی با قیمت مناسب به بازار برویم، اما شلوغی بیش از حد و حوصله نداشتن برای حمل بار از این سوی بازار به سوی دیگرش مانع از این تصمیم شده است. با این همه سرای دلگشا می‌تواند شما را برای خرید از بازار قانع کند.

بازار بزرگ دلگشا درست در خیابان ۱۵ خرداد قرار گرفته است. یعنی شما برای رسیدن به آن سر راست‌ترین راه ممکن را در پیش دارید و با متروی ۱۵ خرداد یا ماشین شخصی به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

سرای دلگشا همچنین بازار دائمی محصولات با کیفیت ایرانی است که این مسئله باعث می‌شود شما بهترین محصولات ممکن را با کم‌ترین قیمت و با کم‌ترین تعداد یا حتی بدون واسطه از تولید کننده بخرید. این مسئله هم کیفیت جنس را تضمین می‌کند، هم باعث می‌شود شما قیمت کمتری از عرف بازار بپردازید.

بازار تهران؛ قلب تجارت تهران زیر سایه فرسودگی

واقعیت تلخ این است که در محدوده بازار تهران تقریباً بیش از ۹۰ درصد ساختمان‌ها فرسوده و مخروبه است و تنها حدود ۱۰ درصد آنها نوسازی شده‌اند. مسئله دیگر این است که نوسازی بافت یا بد انجام شده یا بافت تاریخی بازار را تخریب کرده است.

از طرف دیگر وجود تأسیساتی با رعایت کمترین موازین ایمنی، سازه‌های فرسوده، افزایش بار بر سازه‌های فرسوده با احداث سقف‌های طاقی ضربی و وجود خاک‌های نرم از جمله عواملی است که ریسک مخاطرات را در منطقه بازار بزرگ تهران افزایش می‌دهد. مشکل دیگر این است که بیشتر بافت ۱۰۵ هکتاری بازار تهران سنتی و به آب حساس است. در نتیجه آتش سوزی در آن مشکلی جدی و خاموش کردن آتش مشکلی جدی‌تر است.

برای درک جدی بودن خطر آتش سوزی در بازار تهران تنها کافی است سری به این منطقه بزنید و سیم کشی‌های عجیب و غریب و ناایمن سطح بازار را ببینید. یک تابستان داغ و اضافه بار سیستم‌های سرمایه می‌تواند جرقه چند آتش سوزی را بزند.

بازار دلگشا؛ نماد امنیت و آرامش

بازار دلگشا در چنین فضایی و برای بالا بردن استانداردهای مختلف در خیابان ۱۵ خرداد ساخته شده است. سرای دلگشا اولین و آخرین مرکز خریدی نیست که در دل بازار ساخته شده است، اما سعی دارد یکی از بهترین‌ها باشد و استانداردهای موجود را به شکل محسوسی بهبود ببخشد.

بازار دلگشا می‌توانند از مزیت‌های ذاتی بازار از جمله فرهنگ، اعتبار و قدرت آن بهره‌مند شوند و ضعف‌های مختلف آن را با اتکا به شیوه‌های جدید ساخت و ساز، فروش، تبلیغات و مدیریت پر کنند. سرای دلگشا با همین رویکرد کار خود را آغاز کرد و سعی کرد مزایای سنت و مدرنیته را با هم ارائه کند.

تسهیلات ویژه به خریداران جوان

سرای دلگشا در مساحت ۵۰ هزارمتری ساخته شده است. آن طور که علیرضا جبینی، مدیر این مرکز تجاری گفته است ۱۶۰۰ واحد تجاری در ۱۰ طبقه در آن فعالیت می‌کنند که به طور متوسط هر واحد باعث اشتغال مستقیم سه نفر و اشتغال غیرمستقیم ده‌ها نفر دیگر شده است. این یعنی سرای دلگشا با احتساب نیروهای خدماتی خود مجموعا ۵۰۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

این به آن معنا است که با محاسبه حداقل ضریب ۱ به ۱۰ بیش از ۵۰ هزار خانوار از این مجتمع سود می‌برند و به طور مستقیم و غیرمستقیم از آن منتفع خواهند شد. این عدد فارغ از مشاغل دیگری است که در حاشیه این بازار شکل می‌گیرند.

در چنین فضایی یکی از اولویت‌های اصلی مدیران سرای دلگشا حمایت از جوانان است. به گفته مدیران این مرکز تجاری آن‌های می‌خواهند امکان بهره‌مندی جوانان از تجربه بزرگان بازار را فراهم کنند. برای تحقق این هدف و تشویق تولیدکنندگان داخلی، به خصوص جوانانی که علاقه به توسعه کسب‌وکار خود هستند مدیران بازار دلگشا مشوق‌های خوبی در نظر دارند.

اگر شما خریدار یا مستأجری این مرکز تجاری با توجه به عملکرد فروشندگان از حق مالکان خود برای هزینه‌های پشتیبانی و فروش، به کسب‌وکارها کمک می‌کند و تسهیلاتی برای آنان در نظر می‌گیرد. با توجه به هزینه‌های سرسام آورد آغاز کسب و کار چنین کمکی می‌تواند بار مالی ماهانه وارد صاحبان کسب و کار را کاهش دهد.

جدای از این چنین رویکرد حمایتی و سازنده‌ای آرامش ذهنی فوق‌العاده‌ای را برای هر کسی که قصد حضور در بازار را داشته باشد فراهم می‌کند. سرای دلگشا با ایمنی فوق‌العاده، امکانات رفاهی مناسب و پارکینگی که در دست احداث دارد مزایای نسبی خوبی در برابر موارد مشابه خود در بازار دارد و با توجه به همراهی این مجموعه تجاری با جوانان می‌تواند تبدیل به سکوی پرش تجار جوان شود.

یکی از ویژگی‌ها مهم سرای دلگشا برای کسب و کارها و تجار جوان را می‌توان اهداف آن دانست. این مرکز خرید قصد دارد به نمایشگاه دائمی محصولات با کیفیت ایرانی تبدیل شود و خریداران عمده را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده است، هرچند خریداران خرد را نیز از نظر دور نداشته.

به گفته مدیر این بازار به جز بخش کمی از محصولات سرای دلگشا که وارداتی هستند، اکثریت محصولات ارائه شده در بازار دلگشا از باکیفیت‌ترین محصولات تولید داخل کشور تأمین شده‌اند.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 6 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.