مدیریت بهینه کسب و کار با نرم افزار سی ار ام - پارسی زی
روش نگهداری کمپوت خانگی

روش نگهداری کمپوت خانگی

روش نگهداری کمپوت خانگی کمپوت بیشتر در زمانی استفاده می شود که معده فرد برای هضم میوه‌های تازه دچار اخلال می شود ، با استفاده …

SPF ضد آفتاب مناسب پوست ما چیست؟

SPF ضد آفتاب مناسب پوست ما چیست؟

SPF ضد آفتاب مناسب پوست ما چیست؟ انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب می تواند گیج کننده باشد، به خصوص با وجود تنوع SPF های موجود …

با خرید ویلا در چمستان آشنا شویم!

با خرید ویلا در چمستان آشنا شویم!

با خرید ویلا در چمستان آشنا شویم! قدم زدن در جنگل های زیبای شمال و لذت بردن از طبیعت بکر و زیبای مناطق جنگلی استان …

راه اندازی یک کسب و کار رویای بسیاری از انسان های خلاقی است که دارای خلق و خوی کار آفرینی هستند. مدیریت کارمندان و پرسنل، مشاهده ی رشد و ترقی کسب و کار خودتان و مهم تر از همه اینکه «رئیس خودتان باشید» جذاب ترین مواردی هستند که باعث می شود افراد زیادی به راه اندازی کسب و کار خودشان روی بیاورند.

اما مشکلات داشتن یک کسب و کار چطور؟ دغدغه های فروش محصولات و خدمات، کم و زیاد شدن درآمد کسب و کارتان، سر و کله زدن با مشتریان و هزاران مشکل ریز و درشتی که باعث فروپاشی ۶۰ درصد کسب و کار ها در همان سه سال اول کار خود می شوند!

اما راه چاره چیست؟ عقب نشینی از رویاهایمان بخاطر مشکلاتی که سر راه قرار دارد؟ به هیچ عنوان!

خوشبختانه در دنیای امروز به لطف تکنولوژی ابزار های بسیار زیادی در اختیار ما قرار گرفته است که به ما نه تنها در زندگی شخصی، بلکه در مدیریت کسب و کارهایمان کمک های بسیاری می کنند. یکی از این ابزار ها نرم افزار سی ار ام، یا مدیریت ارتباط با مشتری است.

آکادمی تخصصی مدیریت کسب و کار سنا امروز اینجاست تا به طور کامل درباره این نرم افزار و ویژگی هایی که با استفاده از آنها به شما در مدیریت کسب و کارتان کمک می کند توضیح بدهد، پس با ما همراه باشید.

مدیریت بهینه کسب و کار با نرم افزار سی ار ام

اول از همه، سی ار ام چیست؟

در ابتدایی ترین حالت می توان گفت که نرم افزار سی ار ام سیستمی است که به شما اجازه می دهد تا روابط کاری خود را مدیریت کنید و اطلاعات مربوط به مشتریان را دسته بندی و سازمان دهی نمایید.

به طور دقیق تر، می توان گفت که سی ار ام اساسا پلتفرمی است که اطلاعات مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه یا احتمالی آینده را جمع آوری می کند و آنها را در یک مکان مشخص و متمرکز نگه می دارد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تا حد زیادی دید کلی شما به کارهای کسب و کارتان را بهبود ببخشد و به شما کمک کند تا نظارت خود بر روی همکاری ها و فرصت های فروش خود را افزایش بدهید.

پس به طور کلی، نرم افزار سی ار ام پلتفرمی است که برای کمک به مدیران کسب و کار ها آمده است تا نه تنها بتوانند نظارت و دقت بیش تری بروی کار ها داشته باشند، بلکه با امکانات سی ار ام، انجام کار های مختلف برای پرسنل را نیز راحت تر کنند، و در نهایت با افزایش رضایت مشتریان خود درآمدشان را افزایش بدهند.

استفاده از سی ار ام چه مزایایی دارد؟

به طور کلی یک سیستم سی ار ام حرفه ای مثل سی ار ام سنا باید با استفاده از ویژگی های خود امکاناتی را در اختیار شما قرار بدهد که باعث سهولت کار برای شما و پرسنلتان شود. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

۱- بهبود رضایت مشتریان

یکی از اصلی ترین مزایای نرم افزار سی ار ام بهبود رضایت مشتریان با استفاده از جمع آوری و ذخیره سازی ایمن اطلاعات مشتریان است. با استفاده از این استراتژی، تمامی مذاکرات شما در زمینه های مختلف مانند خدمات رسانی، بازاریابی و فروش محصولات یا خدماتتان به مشتریان را می توان به شکلی سازمان یافته و سیستماتیک جمع آوری نمود.

علاوه بر آن، در نرم افزار سی ار ام سنا، تمامی اطلاعات مشتری در پنل مشتریان ثبت می شود و شما می توانید با درک بهتر از نیاز ها و خواسته های آنها، نه تنها خدمات بهتری به آنها ارائه کنید، بلکه می توانید با این خدمات رسانی با کیفیت باعث وفادار سازی مشتریان به کسب و کار خود شوید.

۲- حفظ مشتری و افزایش درآمد

سی ار ام به شما در بهبود ارتباط با مشتریان کمک می کند. چطور؟! با استفاده از این سیستم و افزایش وفاداری مشتری با خدمات رسانی بهتر، می توانید نرخ حفظ مشتری خود را افزایش بدهید، که این یعنی افزایش میزان درآمدتان.

طبق تحقیقاتی که توسط مجله ی شناخته شده ی Harvard Business review انجام شده است، افزایش تنها ۵ درصد از رضایت و وفاداری مشتریان کافی است تا شما بتوانید میزان درآمد خود را از ۲۵ درصد تا ۸۵ درصد افزایش بدهید!

۳- ارتباطات درون سازمانی بهتر

به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان در دپارتمان های مختلف به شما این امکان را می دهد تا مثل یک تیم واقعی کار کنید و به کمک یکدیگر تجربه ی مشتریان را بهبود ببخشید که این یکی از امکانات پایه برای هر نرم افزار سی ار ام حرفه ای است.

۴- بهینه سازی امور بازاریابی

یک سی ار ام حرفه ای دیگر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهینه سازی کمپین های بازاریابی هدفمند و مقرون به صرفه. با درک و شناخت بهتر رفتار و نیاز های مشتریان، شما قادر خواهید بود تا زمان مناسب برای معرفی محصولات و استفاده از اتوماسیون بازاریابی سیستم سی ار ام خود را داشته باشید.

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به شما کمک می کند تا مشتریان خود را دسته بندی کنید، و بدانید که کدام گروه از مشتریان می توانند برای شما سود دهی بیش تری داشته باشند. با استفاده از این اطلاعات می توانید تبلیغات مخصوص به هر گروه را به آنها نمایش داده و آنها را در زمان مشخصی مورد هدف قرار بدهید.

۵- دیدگاهی بهتر نسبت به کسب و کارتان

وضعیت کسب و کار شما چطور است؟ آیا عملکردتان واقعا آنقدر که فکر می کنید خوب است؟ از آنجایی که سیستم های سی ار ام تمامی اطلاعات کسب و کار شما را در یک مکان مشخص و سازماندهی شده جمع آوری می کنند، شما می توانید تمامی اطلاعات ریز و درشت کسب و کارتان را به صورت آنالیز شده و کاملا قابل درک مشاهده نمایید.

با تجزیه و تحلیل اطلاعات مهم مانند درآمد ایجاد شده، سرنخ ها و مشتریان به دست آمده و قرارداد های بسته شده در کنار اطلاعات بازدهی کمپین های بازاریابی، شما می توانید به راحتی گزارشات یک گزارش کلی از کسب و کارتان را در بازه های زمانی مختلف بررسی کنید.

نرم افزار سی ار ام

فرق سنا با دیگر پلتفرم ها چیست؟

ما در آکادمی تخصصی مدیریت کسب و کار سنا همیشه به مراجعان خود می گوییم که  یک نرم افزار سی ار ام حرفه ای نباید سیستمی باشد که شما را دچار سردرگمی کند، بلکه سی ار ام حرفه ای سیستمی است که با انجام خودکار امور پیچیده کار شما را آسان تر می کند. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

خودکار سازی امور کاری

یکی از مشکلاتی که تیم های کاری و بخصوص تیم های فروش دارند، انجام کار های روزانه ی تکراری و خسته کننده است (که اتفاقا خیلی هم مهم هستند!). کار هایی مثل تنظیم وقت برای پیگیری فروش، گزارش نویسی، انتقال فایل ها و … که می تواند زمان زیادی را از کارکنان بگیرد.

سنا این مشکل را با استفاده از سیستم هوشمند خود برطرف می کند. شما در سنا این قابلیت را دارید تا با تنظیم تمامی این موارد یک اتوماسیون گردش کار تمام و کمال در محیط کار خود ایجاد کنید تا هر کارمندی به وظایف اصلی و مهم تر خود بپردازد.

باشگاه مشتریان

آکادمی تخصصی مدیریت کسب و کار سنا با بیش از چندین سال تحقیق و پژوهش در زمینه کسب و کار های ایرانی و مشکلات مدیریتی مربوط به آنها، موفق شده است تا امروزه نه تنها با استفاده از خدمات و محصولاتی که مخصوص کسب و کار های ایرانی تولید کرده است، بلکه با مشاوره های تخصصی خود به مرکزی برای کار آفرینانی تبدیل شده است که می خواهند با راهکار های اصولی و علمی به موفقیت برسند.

نرم افزار فروش

ویژگی های یک سیستم مدیریت فروش دیگر قابلیتی است که نرم افزار سی ار ام سنا در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد. تمامی ویژگی های یک نرم افزار فروش مانند اتوماسیون گردش کار، مدیریت فرایند فروش، مدیریت سرنخ ها و مشتریان احتمالی، مدیریت فرصت های تجاری، مدیریت فاکتور ها و پیش فاکتور ها و هر قابلیتی که شما از یک نرم افزار مدیریت فروش انتظار داشته باشید در سی ار ام سنا قرار داده شده است.

آکادمی سنا

آکادمی سنا در کنار شماست

آکادمی تخصصی مدیریت کسب و کار سنا با بیش از چندین سال تحقیق و پژوهش در زمینه کسب و کار های ایرانی و مشکلات مدیریتی مربوط به آنها، موفق شده است تا امروزه نه تنها با استفاده از خدمات و محصولاتی که مخصوص کسب و کار های ایرانی تولید کرده است، بلکه با مشاوره های تخصصی خود به مرکزی برای کار آفرینانی تبدیل شده است که می خواهند با راهکار های اصولی و علمی به موفقیت برسند.

https://crmsana.com/

هدیه سنا به شما!

به رقم قدردانی و تشکر از شما دوستان عزیزی که این مقاله را تا انتها مطالعه نموده اید، سنا قصد دارد تا برای شما عزیزان یک جلسه مشاوره کسب و کار رایگان و تخصصی هدیه بدهد. در صورتی که قصد استفاده از این هدیه را دارید، می توانید همین حالا با متخصصان و مشاوران آکادمی سنا تماس حاصل فرمایید.

با ما در تماس باشید

۰۲۱۹۱۰۰۴۱۳۴

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 فروردین 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.