چه نکاتی رادر زمان انتخاب وسایل آشپزخانه در نظر بگیریم؟ - پارسی زی
سفر به خاص ترین شهرهای گردشگری ایران مشهد، کیش، شیراز، اصفهان، یزد

سفر به خاص ترین شهرهای گردشگری ایران مشهد، کیش، شیراز، اصفهان، یزد

ایران یکی از کشورهای منحصر به فردی است که مکان های بسیار زیادی برای سفر دارد. شهرهای مهمی در این کشور پهناور واقع شده‌اند که هر …

طرز تهیه لوکوم شیر(فقط با ۷ دستور ساده)

طرز تهیه لوکوم شیر(فقط با ۷ دستور ساده)

آیا شما یک علاقه مند به شیرینی پزی هستید؟ آیا به دنبال یک دسر خوشمزه و شیرین هستید که بدون نیاز به فر تهیه شود؟ …

اکتور و گیم مستر اتاق فرار کیست؟

اکتور و گیم مستر اتاق فرار کیست؟

اکتور و گیم مستر اتاق فرار کیست؟ یکی از صنعتهای رو به رشد سالهای گذشته اسکیپ روم بوده است. اسکیپ روم که از زیرمجموعه های …

این روز ها تنها به تجهیز کردن یک خانه و بخش های آن به شکل صرف اهمیت نمی دهند بلکه تلاش می شود تا با توجه به فضای کوچک شده خانه ها، به نوعی فضا را تجهیز نمود که زیبایی، کارآمدی و بهینه سازی در کنار یکدیگر به دست بیایند. با توجه به این نکات دیگر دکور کردن و تجهیز کردن فضای داخلی سازه ها کاری نیست که افراد بتوانند به تنهایی و بدون مشورت و همکاری افراد متخصص آن را انجام دهند. در میان سایر بخش های یک خانه، آشپزخانه شاید از مهمترین بخش ها است چرا که در اغلب معماری های منازل، آشپزخانه کاملا از همه سمت قابل مشاهده است و زیبایی و ظاهر آن می تواند مستقیما بر روی دکوراسیون و ظاهر کل خانه و فضای داخلی آن تاثیر بگذارد. شما برای اینکه بتوانید دکور آشپزخانه خود را با سایر بخش های خانه خود هماهنگ سازید و از همه مهم تر برای اینکه بتوانید تمامی نیاز های خود را به خوبی بر طرف کنید در کنار یک طراحی مدرن به وسایل آشپزخانه مناسب نیاز دارید. در ادامه این متن بیشتر در خصوص لوازم آشپزخانه و مدل های مدرن توضیح خواهیم داد.

وسایل آشپزخانه لوازم آشپزخانه ویژن پلاست

هماهنگ با نیاز خانواده من

این روز ها شما شاهد این هستید که لوازم آشپزخانه از مدل های برقی گرفته تا سایر ابزار دستی، شامل تنوع بسیار زیادی هستند که به لطف آن ها می توان بسیاری از فعالیت های آماده سازی غذا و یا فعالیت های مربوط به آشپزخانه را با راحتی و سرعت بسیار بیشتری انجام داد. با وجود این تنوع بالا، در یک آشپزخانه معمولی با متراژ متوسط یا کوچک لازم نخواهد بود که شما به سراغ لوازم آشپزخانه به شکل بسیار جزئی بروید و بهتر است سراغ انواع آیتم های چند کارخ بروید تا بتوانید با صرف هزینه کمتر و همچنین با اشغال فضای کمتری، نیاز های خود را برطرف کنید. این توصیه چه برای خرید لوازم برقی و چه برای سایر لوازم و تجهیزات آشپزخانه صدق خواهد کرد.

در هنگام تهیه محصولات به سبد کالای خود، تعداد افراد خانواده خود، حداکثر تعداد مهمان های احتمالی، فضای در دسترس، بودجه مدنظر، سایر دکوراسیون خانه، کاربری محصول و اینکه چه گزینه های دیگری می توانند آن کاربری را ارائه بدهند و غیره از نمونه مسائلی هستند که لازم است حین خرید به آن ها توجه نمایید.

وسایل آشپزخانه لوازم آشپزخانه ویژن پلاست

انتخاب رنگ های لوازم آشپزخانه

هماهنگ کردن سایر محصولاتی که درون آشپزخانه مورد استفاده واقع می شوند از نمونه کار های دشواری است که همه افراد با آن درگیر می شوند. در اول لازم است مشخص کنید که می خواهید به سراغ رنگ های فانتزی بروید و یا قصد دارید از رنگ های معمول و کژوال استفاده کنید. همواره توصیه می شود که برای خرید لوازم برقی یک رنگ مشخص از میان رنگ های پایه سفید، مشکی و یا سیلور انتخاب نمایید و سپس در صورت علاقه به استفاده از رنگ های فانتزی به سراغ گزینه های رنگی برای ظرف و ظروف و سایر آیتم های این چنینی بروید.

انتخاب لوازم برقی بر اساس رنگ های پایه به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید چندین ست رنگی را بدون محدودیت اجرا کنید و از سوی دیگر در صورتی که قصد فروش و یا تعویض لوازمات برقی خود را دارید با دردسر های کمتری مواجه شوید.

انتخاب جنس و کیفیت وسایل آشپزخانه

شما برای انتخاب جنس با توجه به نیاز های خود و همین طور با توجه به وسیله ای که قصد خریداری آن را دارید با گزینه های مختلفی رو به رو خواهید بود. این روز ها ترجیح داده می شود تا از ظرف ها آکروپال و یا پیرکس استفاده شود چرا که این جنس ها نسبت به ظرف های چینی و بلور مقاومت بالاتری داشته، سبک تر هستند و اغلب با قیمت های مناسب تری در اختیار قرار می گیرند. جدا از بحث ظروف اصلی، شما به یکسری از موارد جانبی مانند ظرف های مخصوص نگهداری ادویه و غیره نیز نیاز خواهید داشت.

وسایل آشپزخانه لوازم آشپزخانه ویژن پلاست

با توجه به اینکه این دسته از ظرف ها نیز در دیزاین آشپزخانه شما دیده می شوند بهتر است به سراغ جنس هایی مانند استیل و موارد مشابه بروید تا کیفیت و زیبایی را در طولانی مدت حفظ کنید. انتخاب پلاستیک نیز در آشپزخانه زیاد مشاهده می شود و می تواند به شما تنوع و سبکی خوبی را ارائه کند اما نکته مهم اینجاست که به سراغ پلاستیک های با کیفیت و بهداشتی بروید.

طراحی های مدرن

امروزه به واسطه ایده های جدید، شما می توانید با توجه به سلیقه خود و بودجه و نیاز های خود انواع لوازم آشپزخانه را با طراحی هایی بهینه تر تهیه کنید. در طراحی های جدید رنگ های خنثی، ظرافت، هوشمندی و مینیمالیسم بسیار مورد توجه قرار گرفته است که بدین ترتیب استفاده از فضا و ایجاد هماهنگی به مراتب ساده تر خواهد بود.

ویژن پلاست

جمع بندی

شما می توانید انواع وسایل آشپزخانه مورد نیاز خود را به کمک فروشگاه ها گ مراکز فروش لوازم خانگی تهیه کنید. نام ها و برند های زیادی در تولید این محصولات فعالیت می کنند و شما می توانید از میان گزینه های بسیار متنوعی دست به انتخاب بزنید. ویژن پلاست یک فروشگاه اینترنتی به آدرس visionplast.co  است که شما می توانید در لیست خدمات آن، انواع لوازم آشپزخانه را با طراحی های نوین مشاهده کرده و خریداری کنید. این نام در کنار ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب و همچنین ضمانت محصول پس از خرید، به شما ایده ها و توصیه هایی برای انتخاب و خرید بهتر ارائه می دهد.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 18 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.