افزایش فروش محصولات بوتاکس و کراتینه مو در ایران - پارسی زی
نگاهی اجمالی به سرور اچ پی DL360 G10

نگاهی اجمالی به سرور اچ پی DL360 G10

نگاهی اجمالی به سرور اچ پی DL360 G10 ============================== ============================= سرور HPE DL360 G10 یکی از جدیدترین اعضای سرورهای نسل ده شرکت اچ پی ای …

معرفی انواع پروتز سینه | شکل، جنس + قیمت

معرفی انواع پروتز سینه | شکل، جنس + قیمت

معرفی انواع پروتز سینه | شکل، جنس + قیمت پروتز یا ایمپلنت سینه با هدف ترمیم یا زیباتر کردن سینه‌ها طراحی می‌شود. پروتز سینه گزینه‌ای …

چک لیست راهنمای خرید چیلر برای ساختمان + 9 حقایق پنهان

چک لیست راهنمای خرید چیلر برای ساختمان + 9 حقایق پنهان

چک لیست راهنمای خرید چیلر برای ساختمان + ۹ حقایق پنهان چکیده : جامع ترین راهنمای خرید چیلر برای ساختمان های مسکونی – بر ملا …

بوتاکس یا کراتین مو؟ کدام یک برای شما مناسب است؟ چه چیزی بوتاکس مو را از درمان کراتینه برزیل متفاوت می کند؟

روش های درمان و صافی بوتاکس و کراتینه مو، چند سالی است که در ایران بسیار پرطرفدار شده و در مراکز زیادی انجام می شود. صافی و احیاء موها، در روش های متفاوتی ممکن بوده و افراد زیادی این روش ها را به استفاده مداوم از وسایل حرارتی ترجیح می دهند. در حالی که هر دو روش درمانی نتایج مشابهی به شما می دهند، بوتاکس مو و درمان کراتین در واقع کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند. هر دو روش یک اثر صاف کنندگی ایجاد می کنند، موخوره را از بین می برند، به موها درخشش می بخشند و به طور قابل توجهی به کاهش زمان حالت دادن به موها کمک می کنند. بزرگترین تفاوت بین آن ها این است که محصولات بوتاکس مو حاوی فرمالدئید و سایر مواد شیمیایی سخت نیستند که می توانید آن ها را در محصولات سنتی درمان کراتین پیدا کنید.

تفاوت های دیگر این است که بوتاکس مو یک درمان نرم کننده عمیق است، که برای بازگرداندن زیبایی طبیعی موهای آسیب دیده کار می کند، در حالی که درمان کراتین در درجه اول به عنوان یک روش صاف کننده مو است که برای موهای بسیار آسیب دیده توصیه نمی شود. آرایشگر به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام روش درمانی متناسب با نیاز شماست. انتخاب مناسب به وضعیت موهای شما و نتیجه ای که می خواهید بدست آورید، بستگی دارد. در این مقاله از وب سایت فروشگاه تخصصی محصولات مو زلفان، می خواهیم نگاه دقیق تری به این روش های صافی انداخته و ببینیم چرا فروش محصولات بوتاکس و کراتینه در ایران تا این اندازه افزایش داشته است.

خرید کراتین مو

بوتاکس و کراتین برای چه کسانی مناسب است؟

درمان کراتین گزینه ای عالی برای خانم هایی است که موهای فرفری و ضخیم دارند. این روش صافی، نتایج مطلوبی را در موهای وز ایجاد می کند که در معرض هوای مرطوب، حالت دادن آن ها بسیار سخت خواهد شد. اثرگذاری این روش ها روی موهای طبیعی، به اندازه موهای متخلخل و آسیب دیده با مواد  شیمیایی باقی نمی ماند. درمان کراتین برای زنان باردار یا شیرده و کودکان زیر دوازده سال توصیه نمی شود. این روش درمانی برای موهای بسیار نازک، صاف یا موهای با فرهای بسیار ریز نیز در نظر گرفته نشده است.

بوتاکس مو را می توان روی انواع موها انجام داد. اگر موهای ظریف، خشک، رنگ شده، سفید شده، بیش از حد آسیب دیده، کدر یا غیر شاداب دارید، این روش درمانی به شما پیشنهاد می شود. استفاده از این روش درمانی حتی در دوران بارداری نیز بی خطر است.

مقایسه کامل بوتاکس و کراتینه موها

بوتاکس مو و کراتینه کردن آن، تفاوت ها و البته شباهت های زیادی با هم دارند. اگرچه نتایج حاصل از این دو روش تا حد زیادی مشابه است، اما از جهات مختلفی مانند مواد استفاده شده، روش انجام، میزان اثربخشی، میزان آسیب های احتمالی و … با هم فرق دارند. در ادامه، سعی می کنیم مقایسه کاملی از این دو روش داشته باشیم. اگر قصد خرید بوتاکس مو دارید، باید این موارد را در نظر بگیرید.

بوتاکس مو

نکات بهداشتی و زیست محیطی کراتینه و بوتاکس مو

محصولات سنتی کراتینه حاوی ماده ای شیمیایی به نام فرمالدئید هستند که می تواند در مرحله اتو کشیدن موها آزاد شود. قرار گرفتن در معرض گازهای فرمالدئید می تواند پیامدهای مضر برای مشتری، آرایشگر و افراد اطراف آن ها داشته باشد. از طرف دیگر، بوتاکس مو درمانی مطمئن و سازگار با محیط زیست برای مو است. هیچ بخار سمی از محصول خارج نمی شود و هنگام کار با آن نیازی به ماسک زدن نیست.

تفاوت در کاربرد

درمان کراتین برزیلی، مولکول های فعال کراتین را نه در داخل کوتیکول مو، بلکه در لایه های بالایی مو پخش می کند. مولکول های کراتین برای نفوذ به تارهای مو خیلی بزرگ هستند. برخلاف روش های درمانی کراتینه، بوتاکس مو ترکیبی از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها است که به طور موثر به کوتیکول نفوذ می کند تا موها را از داخل به حالت طبیعی و سالم برگرداند. این روش درمانی شکاف ها و شکستگی های ساقه مو را پر می کند، برای بازیابی پروتئین از دست رفته موثر است و به صاف، سالم و محکم نگه داشتن مو کمک می کند.

سوالات رایج درباره بوتاکس و کراتینه مو

این روزها شاهد بیشتر شدن طرفداران انجام بوتاکس و کراتینه در ایران هستیم و افراد بیشتری می خواهند این روش ها را برای صافی و احیاء موها انجام دهند. اما خرید کراتین مو و یا مواد بوتاکس، کار ساده ای نبوده و باید به نکات زیادی توجه کنیم. در ادامه، به رایج ترین سوالات در خصوص این روش های درمانی موها می پردازیم.

فروش بوتاکس مو

–        آیا می توان این روش های درمانی را در خانه انجام داد؟

درمان کراتین باید توسط یک متخصص در سالن ها و مراکز تخصصی انجام شده و تمام نکات ایمنی را رعایت کنید. اگر توانایی انجام حرفه ای آن را ندارید و یا به هر دلیلی نمی خواهید به مراکز تخصصی بروید، به ابزار مناسب و یک دوست باتجربه برای کمک به شما در روند انجام کراتینه یا بوتاکس نیاز دارید. انجام روش بوتاکس مو در خانه بی خطر است، اما قطعاً کمک گرفتن از یک آرایشگر با تجربه، نتیجه بهتر را تضمین می کند.

–        آیا می توان بدون ترس از آسیب، کراتین یا بوتاکس را انجام داد؟

محصولات کراتینه گاهی اوقات باعث خشک شدن موها و شکنندگی آن ها می شود. اگر موهای شما ضعیف است، اتو کشی در مراحل کراتینه می تواند باعث آسیب به کوتیکول و در نتیجه شکستن موها شود. برخی از افراد ممکن است بلافاصله پس از انجام کراتینه، ریزش مو را تجربه کنند.

پس از دریافت درمان بوتاکس مو، عوارض جانبی منفی مانند خشکی، شکستگی و ریزش مو را تجربه نخواهید کرد. اگر می خواهید در دراز مدت مو و پوست سر خود را سالم نگه دارید، بوتاکس مو می تواند گزینه بهتری برای شما باشد.

محصولات بوتاکس و کراتین مو

–        بوتاکس یا کراتینه؟ کدام یک برای شما مناسب تر است؟

انجام کراتینه باعث می شود موهای شما به طور طبیعی صاف، لَخت و قابل کنترل تر به نظر برسند. موهای تحت درمان با کراتین حتی در معرض محیط های مرطوب نیز حالت فر نخواهند داشت. زمان حالت دهی به موها نیز به طرز چشمگیری کاهش می یابد. انجام بوتاکس، موهای آسیب دیده را احیا می کند، شکاف ها را ترمیم می کند، موخوره را از بین می برد و درخشش چشمگیری به موهای شما می بخشد. این روش درمانی همچنین پوست سر شما را تغذیه می کند و به مبارزه با شوره سر و ریزش مو کمک می کند.

اگر می خواهید موهای صاف و قابل کنترل داشته باشید، درمان کراتینه گزینه بهتری است؛ زیرا درمان کراتینه موها را بیشتر از بوتاکس مو صاف می کند. اگر می خواهید موهای خود را دوباره زنده کنید و حجم موهایتان را کم کنید اما حالت طبیعی و موج های آن را حفظ کنید، بوتاکس مو همان چیزی است که شما نیاز دارید.

همچنین اگر ترجیح می دهید از مواد شیمیایی سخت استفاده نکنید، بوتاکس مو یک روش درمانی بهتر برای شما است. اگر موهای ظریفی دارید، یک درمان کراتینه می تواند موهای شما را ضخیم تر کند و باعث شود صاف به نظر برسد. بوتاکس مو مناسب موهای ریز است، زیرا حجم آن را کاهش نمی دهد و موهای شما را به همان درجه ای که درمان کراتین انجام می دهد، کاهش نمی دهد. در میان کراتین های مو موجود در بازار کراتین مو کادیوو بسیار محبوب است و شما می توانید این محصول را به همراه محصولات دیگر محبوب مراقبت مو از سایت زلفان تهیه نمایید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 25 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.