طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام (اهداف مهم) - پارسی زی
گروه کارخانجات ساران، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی در خاورمیانه

گروه کارخانجات ساران، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی در خاورمیانه

اهمیت وجود سیستم‌های سرمایشی با گرم‌تر شدن روز افزون زمین نقش دستگاه‌های خنک کننده‌ی هوا نیز روز به روز در زندگی ما بیشتر می‌شود. به همین …

ثبت برند فارسی و خارجی چگونه انجام می شود؟ مدارک و هزینه ها

ثبت برند فارسی و خارجی چگونه انجام می شود؟ مدارک و هزینه ها

ثبت برند فارسی و خارجی چگونه انجام می شود؟ مدارک و هزینه ها در عصر دیجیتال و تکنولوژی، کسب و کار های بزرگ و کوچک …

دستگاه ساشه به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت آن

دستگاه ساشه به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت آن

دستگاه ساشه به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت دقیق محصولات امروزه شاهد پیشرفت صنایع مختلف و تولید روزافزون محصولات آن‌ها هستیم. این توسعه و پیشرفت …

طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام (اهداف مهم)

یک کمپین تبلیغاتی باعث ایجاد تاثیر در بازار می شود، و قطعا این تاثیرات بر تیم بازاریابی و کارکنان شما اثر می گذارد. کمپین های تبلیغاتی پیرامون موضوعات مشخصی به وجود می آیند و از تکنیک ها و روش هایی استفاده می شود که باید مفهوم آن هدف ها را به نمایش بگذارند. شما عزیزان می توانید با کمک طلوع فیلم، شرکت تبلیغاتی که در زمینه های تولید محتوای ویدیویی و ساخت تیزر حرفی برای گفتن دارد کمپین تبلیغاتی خودتان را در اینستاگرام راه اندازی نمایید.

ایجاد کمپین تبلیغاتی اینستاگرام با طلوع فیلم

 

۱۰ هدف مهمی که برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی به آن نیاز دارید

۱  تعاملات اجتماعی

۲  شناسایی مخاطبین هدف

۳  تشویق کردن و درخواست از مخاطبان

۴  شتاب گرفتن رشد و پیشرفت سهم از بازار

۵  پشتیبانی ۲۴ ساعته فروش و شیوه های پاسخگویی

۶  سایت

۷  آموزش به مصرف کننده

۸  مطرح کردن برند

۹  تحصیل واطلاعات

۱۰  ضد تبلیغ

در این جا هر کدام را به صورت مجزا توضیح می دهیم.

۱ – تعاملات  اجتماعی 

در این مرحله شما باید بتوانید تعامل دو طرفه میان فالورهای فعال و غیر فعال خود در اینستاگرام انجام دهید. فرضا شما در پیجتان مخاطبینی دارید که از پست ها و مطالب شما رو لایک می کنند ولی آن ها را به اشتراک نمیگذارند، شما باید ایده ای را پیاده کنید تا فالورهای شما پست ها را به اشتراک بگذارند. مثل برگزاری قرعه کشی های هفتگی، سوال و جواب، دادن کدهای تخفیف و… محققانی که در این حوزه فعالیت می کنند دست یافته اند که تعاملات در این رسانه های اجتماعی همانند اینستاگرام، وفاداری  و توصیه های تجاری را بهبود می دهد.

 

۲  شناسایی مخاطبین هدف 

غیر از داشتن یک رابطه ی عالی با مشتری، راه های شناخت دیگری نیز وجود دارد. خواندن پیام ها و کامنت های فالوورها یک از آن راه هاست. داشتن شناخت خوب از فالورها می تواند به شما در پیشرفت استراتژی بازاریابی و توسعه پلان های تجاری تان  کمک کند. همیشه سعی کنید ابتکار و نوآوری داشته باشید ولی این نکته را فراموش نکنید که خاص بودن و واقع گرایی را نباید هیچ وقت فراموش کنید.

 

۳  تشویق کردن و درخواست از مخاطبان

باید به گونه ای در ذهن مخاطبان خود مفهوم برند خود را جا بیندازید. باید همیشه فالورها با دیدن پست های شما در گوشه ذهنشان شعار های تبلیغاتی و اهداف شما نقش ببندد. شما با داشتن پست های متفاوت مانند طراحی پوسترها، کلیپ های تبلیغاتی کوتاه، استوری ها، استوری موشن، موشن گرافیک، تیزرهای انیمیشنی و… به تشویق مصرف کنندگان به خرید کالا، خدمات و محصولات انجام بپردازید.

 

۴  شتاب گرفتن رشد و پیشرفت سهم از بازار

یکی از مهمترین اهداف در کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی به دست آوردن سهم فروش بزرگتر از بازار است که زمینه های مختلفی دارد. تبلیغات در اینستاگرام می تواند که به طور مثال یک خواننده توسط این روش به بالا بردن تعداد فالورهایش بپردازد تا بتواند بلیط های کنسرت بیشتری به فروش برساند.

 

۵  پشتیبانی ۲۴ ساعته فروش و شیوه های پاسخگویی

روزانه مردم توسط تبلیغات اینستاگرامی بمباران تبلیغی می شوند و  تعداد زیاد تبلیغات در این پیج ها آن ها را خسته کرده است. تبلیغات بیش از اندازه نیاز نیست. مخاطبین دنبال این هستند که خواسته های آن ها جواب داده بشود و اگر نیاز به خدمات پس از فروش داشتند با آن ها به طور مناسب برخورد شود و توضیحات کامل به آن ها داده شود. پشتیبانی مناسب از مردم روش بسیار خوبی برای بازاریابی است.

به طور مثال شما وقتی در پیجتان یک سری فیلم آموزشی به فروش می رسانید افرادی که این فیلم ها را از شما می خرند در حین دیدن این فیلم ها سوال هایی برایشان به وجود بیاید که اگر به پاسخش نرسند ادامه دیدن فیلم ها برایشان دشوار است. وقتی این سوال ها را از شما بکنند و شما به همه ی آن ها جواب لازم را بدهید خود به خود حس خوبی برایشان ایجاد می شود و آن ها سعی می کنند که از برند شما در همه جا صحبت کنند و احساس رضایت دارند.

 

۶  سایت

داشتن یک پیج اینستاگرامی قوی خیلی خوب است ولی برای پیشرفت در بیزینستان بهتر است در کنار یک پیج اینستاگرام یک سایت قدرتمند هم  داشته باشید. محیط اینستاگرام محیط محدودی است و شما نمی توانید توضیحات کامل، عکس های زیاد، دسته بندی های مرتبط و ده ها کار دیگر که در اینستاگرام نمی توانید انجام دهید را در سایت داشته باشید. یک سایت خوب در کنار یک پیج قدرتمند می تواند فروش شما را چندین برابر بیشتر کند.

 

۷  آموزش به مصرف کننده

شما وقتی تبلیغات خوبی هم داشته باشید و کاری کرده باشید که فالورهایتان محصول شما را خریده باشند باید حتما این نکته را رعایت کنید که فیلم های آموزشی بسازید تا مخاطبان همه به راحتی بتوانند از محصول شما استفاده بکنند. فرضا شما یک دستگاه الکترونیکی ساخته اید که دکمه های زیادی دارد شما باید در فیلم های آموزشی نحوه ی کار کردن با این دستگاه را به طور کامل آموزش دهید تا کسی که محصول شما را خریده به راحتی بتواند با آن کار بکند.

۸  مطرح کردن برند 

مطرح کردن برندتان، سطح آگاهی فالورهایتان از نام تجاریتان را بالا می برد. و هر چه قدر فالورهایتان برند شما را بیشتر بشناسند اعتبارش معتبر تر خواهد شد. مهمترین هدف در استراتژی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی را می توان همین مورد دانست. در طی این سال ها روش های زیادی برای شناساندن برند در بین مردم استفاده می شود به طور مثال اگر از بین مردم در خیابان های آمریکا بپرسند که نام ۵ فست فود را نام ببرید قطعا یکی از آن ها مک دونالد است به علت اینکه همیشه هم کیفیت محصول خودش را نگه داشته است و همیشه کمپین های تبلیغاتی بزرگی در دنیا برگذار کرده است.

۹  تحصیل واطلاعات

تبلیغات معمولا به عنوان یک وسیله برای آموزش و اطلاع رسانی عموم مردم در مورد مسائل گوناگون است. به طور مثال کمپین های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی برای کاهاش تصادفات جاده ای و تخلفات بسیار موثر بوده است.

۱۰  ضد تبلیغ

سعی کنید همیشه کمپینی ایجاد کنید که هم هزینه خوبی برایش کنار گذاشته باشید و هم تیزرها و محتواهای با کیفیتی برایش تولید کرده باشید. در بعضی مواقع به علت خصاصت در هزینه های تبلیغاتی کمپین هایی به وجود می آید که بیشتر به ضد تبلیغ تبدیل می شود و نه تنها فروش محصولات و خدمات را بالا نمی برد بلکه باعث کاهش آن هم می شود. در کشور ما متاسفانه اغلب کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی بیشتر به ضد تبلیغ تبدیل می شود. باید برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی مناسب سراغ شرکت های بزرگ تبلیغاتی که در این زمینه سابقه خوبی هم دارند رفت که یکی از مهمترین این شرکت ها که سازنده تیزر تبلیغاتی اینستاگرام می باشد، کمپانی طلوع فیلم است.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 21 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.