جستجوی آنلاین ملک، با وب سایت شابش - پارسی زی
تأثیر زندگی بزرگانی همچون فرانسوا ولتر برای موفقیت در زندگی

تأثیر زندگی بزرگانی همچون فرانسوا ولتر برای موفقیت در زندگی

همه شما به خوبی می‌دانید که شیرینی موفقیت در هر کاری که خود برای انجام یا تحقق آن تلاش کرده باشید، تا چه حد لذت …

راهنمای خرید لوازم یدکی خودرو

راهنمای خرید لوازم یدکی خودرو

ریو از یکی از قدیمی‌ترین خودروهایی است که توسط کمپانی کیا موتورز طراحی و تولید می‌شود. این نوع از خودروها از محبوبیت بسیاری در میان مردم …

به نقل از دیار میرزا (diyarmirza.ir)

به نقل از دیار میرزا (diyarmirza.ir)

به نقل از دیار میرزا (diyarmirza.ir) تجهیزات تابلو برق ساختمان تجهیزات تابلو برق ساختمان که به عنوان تابلوی توزیع نیز شناخته می شود، قلب هر …

جستجوی آنلاین ملک، با وب سایت شابش

همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که خرید و یا اجاره خانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی است. با توجه به شرایط فعلی در کشور و مشکلات اقتصادی و تورم بالا بسیاری از افراد سال های زیادی را کار می کنند تا امکان خرید یک آپارتمان را برای خود و یا خانواده فراهم کنند. از این رو خرید آپارتمان در تهران و یا سایر شهر‌های ایران یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر فردی در طول زندگی است که اگر اشتباهی در آن صورت بگیرد می تواند خسارت های مالی بسیار سنگین و جبران ناپذیری به‌همراه داشته باشد.

به نظر شما و با توجه به حساسیت های موجود در زمان خرید خانه و گسترش وب سایت های تبلیغاتی درج آگهی املاک چگونه می‌توان یک وب سایت مطمئن و کارآمد را در این زمینه شناسایی کرد؟ آیا آگهی های وب سایت های تبلیغاتی واقعی است؟ چه کسانی آن‌ها را درج می‌کنند؟

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به جواب این سوالات برسید و در نهایت با یک وب سایت تخصصی و با کیفیت در زمینه‌ی درج آگهی املاک آشنا شوید.

وب سایت های درج آگهی املاک چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؟

یک وب سایت درج آگهی املاک خوب، وب سایتی است که علاوه بر نشان دادن آگهی های ملک، خدمات دیگری هم به کاربران ارائه دهد. و کاربران را از لحظه‌ی اقدام به جستجوی ملک تا انتهای مسیر یاری کند. یکی از وب سایت هایی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد وب سایت و اپلیکیشن درج آگهی املاک شابش است.

با استفاده از وب سایت شابش می توانید علاوه بر مشاهده آگهی های خرید و یا اجاره خانه، با مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در سطح شهر آشنا شوید. و به اطلاعات تماس و رزومه‌ی کاری ‌آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین قابلیت های این وب سایت صفحه اصلی قیمت خانه است. در صفحه قیمت خانه شما می توانید از جدیدترین قیمت‌های خرید و یا اجاره خانه در سطح شهر تهران مطلع شوید.

راهکارهای شناسایی یک وب سایت مطمئن

تفاوتی ندارد که برای خرید کالا به یک وب سایت اینترنتی مراجعه می‌کنید یا برای دریافت خدمات. در هر دو صورت اعتبار یک وب سایت از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد در میان کاربران خدمات الکترونیکی می ‌باشد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت‌های امنیتی و اعطای نماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. این نماد را در تمامی وب سایت های تایید شده توسط این مرکز می‌توانید مشاهده کنید.

گزینه‌ی دیگری که در شناسایی یک وب سایت مطمئن و قابل اعتماد به شما کمک می‌کند، فعال بودن یک وب سایت است. وقتی در گوگل عبارت خرید آپارتمان در مرزداران را جستجو می‌کنید، لینک های متعددی در این زمینه به شما نمایش داده می‌شود. بعد از وارد شدن به وب سایت، سرعت بالا آمدن صفحه، تعداد آگهی های موجود، تاریخ منتشر شدن آگهی ها، تصاویر با کیفیت برای هر آگهی و مشخصات کامل آگهی دهنده می‌تواند نشان دهنده‌ی فعال بودن آن وب سایت باشد.

آگهی های موجود در وب سایت های تبلیغاتی واقعی و قابل اعتماد است؟

در زمینه‌ی درج آگهی املاک دو دسته وب سایت تبلیغاتی موجود داریم. وب سایت های درج آگهی املاک عمومی و وب سایت های درج آگهی املاک تخصصی. در وب سایت های عمومی همه‌ی افراد این قابلیت را دارند که بدون محدودیت آگهی های خود را درج کنند. معمولا در این وب‌سایت ها علاوه بر ملک آگهی های دیگری هم مانند: خرید وسایل الکترونیکی، خودرو، اشیا و … درج می‌شود. اما در وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک، کاربران فقط این امکان را دارند تا آگهی های خرید و فروش ملکی را ثبت کنند.

در نتیجه کیفیت در وب سایت های تخصصی بیشتر است و آگهی های موجود در آن از امنیت بیشتری به نسبت سایر سایت ها برخوردار است. در وب سایت های تخصصی بیشتر آگهی ها توسط مشاورین املاک ثبت می‌شود و کیفیت آگهی ها به نسبت آگهی های وب سایت عمومی بیشتر است. یکی از قابلیت های بسیار مهم در وب سایت شابش، همکاری با مشاورین املاک مورد اعتماد در مناطق مختلف است. در کادر هر آگهی لوگوی آژانس املاک، نام مشاور، شماره تماس به همراه عکس مشاور موجود است.

مزایای وب سایت شابش

  • سرعت جستجوی بالا
  • جستجوی هوشمندانه بر اساس معیار های مد نظر
  • مشاهده موقعیت مکانی ملک روی نقشه
  • بررسی روند تغییر قیمت در مناطق مختلف تهران
  • دسترسی به هزاران آگهی ملکی خرید و اجاره خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران
  • مشاهده تصاویر واقعی از ملک
  • امکان برقراری ارتباط سریع و آسان با مشاورین املاک

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 31 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.