فروشگاه آنلاین فروش کاشی و سرامیک فلورا استیل - پارسی زی
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش درست ✅ (فروش با پیامک)

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش درست ✅ (فروش با پیامک)

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش درست ✅ (فروش با پیامک) امروزه بازاریابی تبلیغاتی قدرت زیادی در جذب مشتری و فروش و درامد بیشتر دارد …

خبر ویژه نیلگام در خصوص ویزای کانادا

خبر ویژه نیلگام در خصوص ویزای کانادا

خبر ویژه نیلگام در خصوص ویزای کانادا آخرین اخبار از دریافت های موفق ویزای کانادا که نتایج اعلام شده چند روز گذشته کنسولگری کانادا هستند …

کاربردهای زیبایی و پزشکی تزریق بوتاکس و ژل

کاربردهای زیبایی و پزشکی تزریق بوتاکس و ژل

تزریق بوتاکس و ژل از جمله خدمات پرکاربرد کلینیک های زیبایی می باشد که جهت جوانسازی و رفع چین و چروک صورت و برخی موارد …

این یک راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای خانه هایی است که اقدام به نوسازی کرده اند.

برندهای مختلف ایرانی و خارجی متفاوتی برای خرید در بازار وجود دارد که می‌توانید برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید. اما در این مطلب به بررسی دو برند ایرانی پر فروش خواهیم پرداخت. این مقاله مختص برند ایفا سرام و تکسرام است و در انتها به سرامیکهای طرح پارکت و اسلب خواهیم پرداخت.

کاشی و سرامیک ایفا سرام یکی از شرکت های معتبر و همچنین پرافتخار بوده و دارای گواهینامه کیفیت استاندارد بین المللی از موسسه های مانند Tuo آلمان، Oxford انگلستان وEqual استرالیا در چهار سال متوالی می باشد. کارخانه ایفا سرام با توجه به اینکه دارای ماشین آلات مدرن و همچنین متخصص های حرفه ای می باشد توانسته ظرفیت تولید خود را در سال به ۴۰ میلیون متر مربع برساند و به عنوان بزرگترین کارخانه هم در ایران و هم در خاورمیانه شناخته شود.

کیفیت کاشی ایفا سرام

کیفیت سرامیک و کاشی ایفا سرام نسبت به بسیاری از کاشی و سرامیک ایرانی و خارجی بالاتر بوده و همچنین دارای تنوع بالایی می باشد. محصولات این شرکت به تمام استان های ایران ارسال می شود و علاوه بر آن به ۲۰ کشور دنیا صادر می شود. قیمت کاشی و سرامیک براساس ویژگی هایی مثل: ابعاد، درجه بندی بر اساس کیفیت، طرح و کاربرد تعیین می شود.

کارخانه ایفاسرام دارای گواهینامه استاندارد کیفیت جهانی است و محصولات این کمپانی بزرگ با استفاده از جدیدترین دستگاه ها خط تولید به عنوان یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کاشی  در ایران مشغول به کار است. حتی می‌توان گفت نه فقط در ایران بلکه در خاورمیانه یکی از بزرگترین ها است.

به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد می‌توان گفت بخش بزرگی از بازار را این کارخانه در دست دارد. همچنین به دلیل بزرگی و نامی که این کارخانه به جای گذاشته در بسیاری از شهرهای ایران توانسته نمایندگی های بزرگی را بوجود بیاورد.

ایفا سرام

معرفی کاشی و سرامیک تکسرام

یکی دیگر از کارخانه های بزرگ در زمینه تولید کاشی و سرامیک تکسرام است.

کارخانه تکسرام از  با سابقه ترین شرکت ها در زمینه انواع کاشی  و سرامیک است. تکسرام در اصفهان است. این شرکت بزرگ از سال ۱۳۷۴ در زمینه کاشی و سرامیک شروع به فعالیت کرده و از آخرین تحولات و دستاوردهای صنعتی برای ساخت بهره می‌برد تا محصولات خود را روانه بازار کند.

محصولات این شرکت هم همانند رقیب او یعنی ایفاسرام دارای کیفیت بسیار بالا و رنگ و طرح بندی بسیار بالا است. و نمایندگی های بسیاری در سطح کشور دارد.

کفپوش طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت با زیبایی خاصی که به کف هر ساختمان در منازل و اداره جاتی می‌بخشد، باعث پر فروش تر شدن این محصولات در دهه اخیر شده است.

اگر شما هم علاقه زیادی به زیباتر شدن منزل و یا محل کار خود دارید؟ به شما پیشنهاد میکنیم از طرح های مشابه پارک استفاده کنید.

کفپوش سرامیکی طرح پارکت در کجاها به کار می‌رود؟

محصولات پارکت طرح چوبی را برای مکان های اداری و تجاری می‌توان استفاده کرد. این محصولات در فضای خانه بسیار شیک و به دلیل طرح خاصی که دارد میتواند دکور زیبایی را به خانه هر ایرانی بسازد.

استفاده از این مدل سرامیک در خانه بدون داشتن محدودیت است. شما می توانید این محصول را در فضاهای زیادی مثل آشپزخانه، نشیمن، ناهارخوری ،پذیرایی، حمام همین طور اتاق خواب و اداره جات رسمی و یا شرکت ها و… مورد استفاده قرار دهید.

طرح ها و رنگ های مختلفی از این محصول کاربردی پرفروش در بازار در حال حاضر موجود است که به شما کمک می کند تنوع بسیار زیادی را در فروشگاه های و سایتهای مختلف را در اختیار داشته باشید و در نهایت با توجه به سلیقه خود نسبت به فضایی که دارید، محصول مناسبی را انتخاب نمایید.

با وجود اینکه افراد معمولا تمایل به خرید سرامیک کف رنگ روشن دارند اما باید بگوییم که مدل طرح پارکت طوسی طرفداران بیشتری دارد و مزایای این محصول بیشتر از رنگهای روشن است.

رنگهای تیره دیرتر کثیف شده و کمتر از چشم می‌افتند.

تکسرام

معرفی سرامیک اسلب

به سرامیک کف که  ابعاد بسیار بزرگ تری نسبت به سایر سرامیک ها باشد سرامیک اسلب می‌گویند. به طور معمول این مدل سرامیک ها دارای ابعادهایی بزرگتر از ۹۰ در ۱۸۰ سانتی متر است.
در سرامیک سایزهای بزرگ یا همان اسلب از سنگ های خام که ابعادی بزرگ دارند استفاده می شود. محبوبیت این سرامیکها با توجه به ساختار خاصی که دارد  این نوع زیاد شده است. این سرامیک اسلب توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند که می‌توان از علل آن به سختی سطح، تنوع زیاد و نفوذ ناپذیری در مقابل اب اشاره کرد.
استفاده از محصول بسیار بزرگ از نوع سرامیک برای محیط های بزرگی همچون رستوران ها، سالن ها، تالارها، سینما و … بسیار مناسب است. اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید باید بدانید که به صورت ورقه ای یا تخته ای ساخته می شود.

مزایای خرید سرامیک سایز بزرگ اسلب چیست؟

از مزایای اسلب مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب است. همین مزیت باعث شده استفاده از آن برای محیط  مرطوبمورد بسیار بسیار مناسبی باشد. اما مزایا دیگر:
  • تنوع رنگ بالا
  • مقاومت بسیار بالا
  • مناسب با آب و هواهای متفاوت
  • کیفیت مناسب
  • دارای لایه لعاب نفوذناپذیر
  • سختی بسیار بالا
  • مقاوم در مقابل ضربه
  • امکان چاپ طرح مختلف روی آن
  • سایز بزرگ

سرامیک

جمع بندی
برای زیبایی و بهتر به نظر آمدرن هر خانه ای می‌تواند طرح ها و مدل های مختلفی را براساس چیدمان خانه تان انتخاب کنید. فلورا استیل می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره رایگان دهد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 31 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.