گروه لاگ، خدمات طراحی انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی و شخصی - پارسی زی
چرا سیدنی استرالیا این‌قدر معروف است؟

چرا سیدنی استرالیا این‌قدر معروف است؟

چرا سیدنی استرالیا این‌قدر معروف است؟ سیدنی در ساحل شرقی استرالیا مستقرشده است و پایتخت ایالت نیو ساوت ولز است. این شهر در اطراف یکی …

ظروف پذیرایی پرکاربرد

ظروف پذیرایی پرکاربرد

ظروف پذیرایی پرکاربرد استفاده از ظروف مسی برای نوشیدن آب و انواع نوشیدنی، میل کردن غذا و نگهداری از مواد غذایی می تواند بسیار مفید …

تورهای لحظه آخری: بهترین گزینه برای سفرهای ارزان قیمت

تورهای لحظه آخری: بهترین گزینه برای سفرهای ارزان قیمت

چکیده : دغدغه سفری مهیج و لذت‌بخش در کنار هزینه‌های آن، یکی از مشکلات این روزهای مسافران و گردشگران است. پیدا کردن توری که بتوان به …

طی سال های اخیر کسب و کارهای موفقی در زمینه خدمات آنلاین در کشور ما به وجود آمده اند.نمونه های موفقی مثل دکتر ساینا، علی بابا، دیجی کالا و … نمونه هایی از این کسب و کار های موفق هستند که بنای کسب و کار خود را در فضای اینترنت گذاشتند و به موفقیت های بزرگی رسیدند.

مزیت های کسب و کار اینترنتی چیست؟

فعالیت در فضای آنلاین مزیت های بسیاری نسبت به کسب و کار سنتی دارد:

  • فعالیت در تمام ساعات شبانه روز بدون تعطیلی

برای مثال فروشگاه های آنلاین در تمام ساعات روز و هر ۷ روز هفته درحال سفارش گیری هستند و بدون تعطیلی کار میکنند در حالی که کسب و کار های سنتی دارای محدودیت زمانی هستند.

  • کاهش هزینه ها

راه اندازی کسب و کار آنلاین  به مراتب هزینه کمتری نسبت به کسب و کار سنتی دارد. هزینه هایی مثل طراحی سایت، هاست و دامنه قابل مقایسه با هزینه های کسب و کار سنتی نیست و بسیار پایین تر است.

  • گسترش سریع و بازاریابی بهتر

همه کسب و کارها نیاز به بازاریابی و جذب مشتری دارند. با توجه به گسترش فضای آنلاین بازاریابی در این فضا به امری الزامی تبدیل شده است. با بازاریابی دیجیتال به راحتی و با هزینه کم میتوانید برند خود را به سرعت معرفی کنید و با قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل مشتری دائمی دریافت کنید.

  • ایجاد درآمد های غیر فعال

فرض کنید یک فروشگاه کتاب صوتی دارید که کاربران میتوانند کتاب صوتی مورد نظرشان را خریداری کرده و در لحظه دانلود کنند. چنین فروشگاهی نیازی به صرف زمان زیاد ندارد و حتی زمانی که خواب هستید هم به صورت مستمر برای شما کسب درآمد میکند.

برای راه اندازی کسب و کار آنلاین باید چه مراحلی را طی کنیم؟

جهت راه اندازی سایت خود باید ابتدا مراحل زیر را طی کنید:

  1. ایده

اولین قدم برای راه اندازی سایت خودتان که منجر درآمد انفجاری میشود پیداکردن ایده است. در چه زمینه ای فعالیت میکنید؟ چه محصولی برای ارائه دارید؟ قصد شما فروش محصول است و یا معرفی خدمات و برند شما؟

ابتدا باید دقیقا بدانید که چه چیزی از فضاش آنلاین میخواهید و سپس خودتان را برای آن آماده کنید.

  1. تعیین نقشه راه و استراتژی

وقتی هدف خود را پیدا کردید باید برای آن برنامه ریزی کنید. هزینه ها را تخمین بزنید، روش های بازاریابی را تعیین کنید، با افراد خبره مشورت کنید و به صورت جدی همه موانع و مشکلات را پیشبینی و برای آن راه حل در نظر بگیرید.

  1. پیدا کردن شرکت معتبر برای طراحی سایت و اپلیکیشن

قدم اصلی برای ورود به دنیای آنلاین و طراحی سایت پیدا کردن یک شرکت حرفه ای و مطمئن در زمینه برنامه نویسی سایت است. برای پیدا کردن شرکت های معتبر میتوانید از گوگل استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که همه شرکت های طراحی سایت کیفیت کار یکسانی ارائه نمیکنند. بعضی از سیستم های سایت ساز استفاده میکنند و بعضی برنامه نویسی میکنند. برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت همه جوانب کار را بسنجید.

پیشنهاد ما شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت لاگ (loggroup.ir) است که در شهر شیراز قرار دارد و به کل ایران خدمات طراحی سایت ارائه میکند. این شرکت با استفاده از آخرین روش های طراحی سایت کیفیت بالایی برای شما به ارمغان می آورد.

  1. راه اندازی و بازاریابی

پس از آماده شدن سایت خود شما آماده ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی  هستید. باید سایت خود را روی سروری که تهیه کرده اید بارگزاری کنید و شروع به کار کنید.در طول روز حتما باید زمان مناسبی برای ارتقای سایت خود اختصاص دهید.

حتما بودجه مناسبی برای دیجیتال مارکتینگ سایت خود اختصاص دهید. سایت خود را سئو کنید، بنر های تبلیغاتی سفارش دهید. با انجام این کار ها به تدریج رشد میکنید و شناخته میشوید فقط کافی است ادامه دهید.

آینده متعلق به فضای کار آنلاین است و شما هرچه زودتر و حرفه ای تر به این فضا بپیوندید میتوانید به درآمد های انفجاری فکر کنید. طراحی سایت را شروع کنید!

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 22 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.