معرفی 5 عطر مردانه خوشبو - پارسی زی
رابطه پرتو نور با مواد مختلف چیست؟

رابطه پرتو نور با مواد مختلف چیست؟

رابطه پرتو نور با مواد مختلف چیست؟ اندازه گیری نحوه تعامل نور با مواد از طریق اسپکتروفتومتری مطالعه می شود. این کار با استفاده از …

معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

این روزها ممکن تبلیغات لاتاری را در سطح اینترنت یا خیابان‌ها ببینید، مراکز مختلفی این خدمات ارائه می‌دهند که می‌توانید امور لاتاری خود را به …

تعمیرات گوشی آیفون با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

تعمیرات گوشی آیفون با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

گوشی آیفون شما نیاز به تعمیرات داره؟ نگران نباشید! در بستینال سرویس، ما همه خواسته‌های شما رو در یک جا جمع کردیم! انتخاب یک مرکز متخصص …

عطر مردانه خوشبو که این توانایی را داشته باشد نظر بانوان را جلب کند و آن‌ها نیز از رایحه عطر خوششان آید، باید دارای ویژگی‌های مخصوصی باشد. اگر چه در انتخاب عطر سلیقه و تمایل هر فردی می‌تواند بسیار متفاوت و متمایز با شخص دیگری باشد ولی اغلب بانوان از بوی عطر مردانه تلخ خوششان می‌آید، چرا که تجربه استشمام یک رایحه خاص و خوش را برای آنان ایجاد می‌کند. در این مقاله قرار است به معرفی ۵ عطر مردانه خوشبو بپردازیم که اگر به دنبال خرید ادکلن مردانه برای همسرتان هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین گزینه‌های موجود شما را شگفت‌‌زده کنیم.

ویژگی‌های ادکلن مردانه خوشبو

 

عطر مردانه خوشبویی که برای پدر، برادر یا همسر خود انتخاب می‌کنید باید دارای فاکتورهای مهمی باشد که رایحه‌ی منحصربه‌فرد، ماندگاری بالا و قیمت مطلوب از جمله این موارد هستند. همچنین برای بسیاری از افراد مهم است که عطر مردانه را با بسته‌بندی اورجینال از برندهای معتبر خریداری کنند. شاید به طور خلاصه به توان ویژگی‌های عطر خوشبو مردانه را به این قرار دانست:

  • رایحه دلپذیر
  • ماندگاری خوب
  • بسته‌بندی اورجینال
  • برند بودن ادکلن
  • قیمت مناسب

ادکلن همیشه یکی از جذابیت‌های مردانه در آقایان محسوب می‌شود. این که بتوانید همسر خود را با یک بوی مخصوص به یاد آورید ویژگی منحصربه‌قردی است که باید حتماً به آن فکر کنید. در ادامه این مقاله به معرفی ادکلن‌‎های مردانه‌ای می‌پردازیم که مورد علاقه بسیاری از افراد خاص و خوش سلیقه است. عطرهایی نظیر:

  • ادکلنورساچه  Eros
  • ادکلن دیور Aqua Fahrenheit
  • ادکلن هرمس Terre dHermes
  • ادکلن بنانا ریپابلیک Black Walnut
  • ادکلن بیوفرت لندن Fathom V

عطر مردانه خوشبو Eros

ورساچه اروس یکی از مشهورترین و خوشبوترین برندهایی است که در زمینه ادکلن و عطرهای مردانه جایگاه ویژه‌ای دارد. این عطر همچنین یکی از برندهای پرفروش و محبوب در سراسر جهان نیز محسوب می‌شود که دارای طبعی خنک به همراه رایحه تند و شیرین است. کشور سازنده این ادکلن ایتالیا است که با حجم ۱۰۰ میلی لیتری در بسته‌بندی شیک و جذاب مخصوص هدیه به اقایان خاص و جذاب است.

این عطر در نت آغازین با رایحه لیمو، سیب سبز و نعنا شروع می‌شود و در نت میانی به شمعدانه، عنبر و تونکا می‌رسد. این را یحه آنقدر دلنشین و جذاب است که در نت پایانی با رایحه‌های جذاب وتیور، وانیل و سدر شما را به دست نیافتنی و جذاب‌ترین فرد جهان تبدیل می‌کند.

ادکلن مردانه Aqua Fahrenheit

عطر مردانه‌ای که محصول کشور فرانسه باشد و رایحه تلخ و خنک با طبع گرم نیز به همراه داشته باشد، قطعاً یک یکی از بهترین‌های انتخاب‌ها برای خرید و هدیه دادن است. این عطر یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه خوش بو و جذابی است که در کشور فرانسه تولید و عرضه می‌شود. یک ادکلن ۱۰۰ میلی لیتری که دارای جایگاه خاص و ویژه‌ای بین مردان است.

عطر خوش بو دیور آکوا فارنهایت در نت آغازینش با رایحه وصف ناشدنی پرتقال ماندارین و گریپ فروت شروع می‌شود و بعد از آن نوبت به نت میانی و ترکیب بی‌نظیری از گل بنفشه، نعنا و ریحان می‌رسد که استشمام آن‌ها همه را غرق در خود می‌کند و سپس در نت پایانی می‌توانید عطر دل‌انگیز خس خس و چرم را دریابید که بسیار مورد علاقه بانوان است و نظر بانوان‌ها را به خود جلب می‌کند.

ادکلن مردانه دلپذیر و خوشبو و هرمس  Terre dHermes

تق هرمس پرفیوم در بسته‌بندی جذاب و شیک ۷۵ میلی‌لیتری یکی از محصولات اعجاب برانگیز کشور فرانسه است که دارای رایحه گرم و تلخ است. اغلب بانوان تمایل دارند که چنین عطری را برای همسران خود انتخاب کنند که طبع معتدلی دارد و بسیار دلنشین است.

این عطر مردانه خوشبو در نت ابتدای خود گریپ فروت و پرتقال را به همراه دارد و در نت میانی این عطر مردانه نوعی رایحه سنگ چخماق استشمام می‌شود که رفته رفته به نت اعجاب برانگیز پایانی یعنی رایحه روایح چوبی، بنزوئین و خزه درخت بلوط ختم می‌شود. این ادکلن خوشبو مردانه می‌تواند انتخابی خاص برای افرادی باشد که به دنبال بویی خاص به خودشان هستند و دوست دارند از سایر رقبا متفاوت‌تر به نظر برسند.

عطر خوشبو مردانه ریپابلیک

یکی از برندهای معتبر عطر و ادکلن در کشور ایالت متحده آمریکا که با رایحه تند و طبع گرمی که دارد برای استفاده در فصول خنک بسیار توصیه می‌شود. همچنین این ادکلن در اغلب مواقع انتخاب آقایان خاص و شیک پوشی است که در میهمانی‌ها و مراسم رسمی به دنبال استفاده از یک عطر دلپذیر و خوشبو هستند. این عطر در حجم ۵۰ میلی‌لیتری با نت تنباکو شروع می‌شود و در نت پایانی با نت سدر به انتها می‌رسد. اگر به دنبال خرید یک عطر استثنایی و خاص هستید که بویی وصف ناشدنی دارد بهتر است که در وهله اول به سراغ این ادکلن خاص مردانه بروید.

عطر مردانه خوشبو بیوفرت لندن

این عطر مناسب آقایان خوش ذوق و با سلیقه است. یک انتخاب عالی برای مردانی که دوست دارند در هر حالی درجه یک و نامبر وان ظاهر شوند. این ادکلن در جذب خانم‌های باسلیقه و خاص معجزه می‌کند. بیوفرت لندن محصول کشور انگلستان است که طبعی گرم با رایحه تند و عطری بشدت ماندگار و فوق‌العاده دارد. این عطر برای استفاده در مراسم و جلسات بسیار کاربردی است و شمایل بی‌نظری به شما خواهد بخشید. این ادکلن دارای ظاهری بسیار شکیل به همراه بویی منحصربه‌فرد است.

 

خرید ادکلن مردانه با بهترین کیفیت از فروشگاه مارسلا!

 

اغلب بانوان از بوی عطر مردانه تلخ خوششان می‌آید، چرا که تجربه استشمام یک رایحه خاص و خوش را برای آنان ایجاد می‌کند. ادکلن همیشه یکی از جذابیت‌های مردانه در آقایان محسوب می‌شود. اینکه بتوانید همسر خود را با یک بوی مخصوص به یاد آورید ویژگی منحصربه‌فردی است که باید حتماً به آن فکر کنید. فروشگاه مارسلا در تلاش است تا کلیه پرفیوم‌های مردانه و زنانه را برای شما با بهترین قیمت و بسته‌بندی به همراه کیفیت بالا فراهم کند. اگر به دنبال این هستید که عطر خوش بو مردانه را برای همسر، برادر یا پدر خود خریداری کنید می‌توانید با وجوع به فروشگاه ما در کمتر زمان ممکن با مجموعه‌ای از ادکلن‌های جذاب مردانه آشنا شوید و هدیه‌ای مناسب و در خور برای عزیزان خود تهیه کنید. بیشتر بانوان تمایل دارند که عطری را برای همسران خود انتخاب کنند که طبع معتدلی دارد و بسیار دلنشین است به همین دلیل فروشگاه مارسلا تلاش کرده است کلیه رایحه‌های گوناگون با طبع‌های مختلف باتوجه به سلیقه‌های گوناگون را گردآورد تا در خرید محصول مورد نظرتان به راحتی و آسودگی خاطر اقدام کنید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم که از معرفی این ۵ عطر مردانه خوشبو لذت کلفی را برده باشید.

معرفی چند نمونه از لوکس ترین و منحصر به فرد ترین عطر های مردانه

یکی از مهم ترین بخش های خرید عطر مردانه، تنوع بسیار بالای محصولات این حوزه است. عموما عطر های مردانه در روایح و برند های مختلفی در حال تولید هستند که این تنوع، باعث سردرگمی بسیاری از مشتریان شده است. از لوکس ترین برند های تولید عطر مردانه می توان به برند های کرید، شنل، مارلی، تام فورد، جووی، جو مالون، بای کیلیان،  فردریک مال، ناسوماتو، اورتو پاریسی و… اشاره نمود.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 24 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.