تولید کننده رنگ روشان - پارسی زی
گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی در منزل در بسیاری از جوامع، افرادی وجود دارند که با مشکل اختلالات صوتی، تکلم و یا ارتباطات اجتماعی مواجه هستند. کسانی که …

تاثیر استفاده از پارتیشن بر راندمان کاری پرسنل

تاثیر استفاده از پارتیشن بر راندمان کاری پرسنل

تاثیر استفاده از پارتیشن بر راندمان کاری پرسنل همه افراد تمایل دارند فعالیت های کاری خود را در یک فضای ارام و دلنشین انجام دهند …

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟ امروزه پیشرفت علم باعث شده بسیاری از کارها هم راحت بشه هم در زمان صرفه جویی …

تولید کننده رنگ روشان

شرکت روشان فام یک شرکت تولید کننده رنگ است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. این شرکت هم اکنون تولید کننده انواع رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر ها می باشد. این شرکت از همان ابتدا تلاش کرده است محصولات خود را با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده برساند. این کیفیت بالا حاصل تلاش های تیم آزماشگاهی و مدیران این مجموعه است.

ازسال ۱۳۸۶ شرکت روشان فام علاوه بر تولید محصولات برای داخل کشور اقدام به صادرات محصولات خود به ویژه رنگ های ساختمانی با پوشش بالاتر و کیفیت ماندگارتر کرد. مقصد صادرات این شرکت آسیای میانه بود. این شرکت در سال ۱۳۹۷ علاوه بر صادرات محصولات خود و توجه به بازار داخل خط تولید انواع تینر ها را راه اندازی کرد. به دلیل نیاز زیاد کشورهای همسایه به انواع تینر ها این شرکت انواع تینر ها را با کیفیت بالا تولید کرده تا به کشور های همسایه صادر کند.

محصولات شرکت روشان فام

این شرکت دارای خط تولید برای رنگ های صنعتی ، رنگ های ساختمانی، رنگ های ترافیکی، تینرها، چسب ها و بتوبه ها و رزین ها می باشد.

رنگ صنعتی

یکی از صنایعی که تولیدات آن هر ساله بیشتر از سال قبل می شود، صنعت رنگ است. هدف از تولید رنگ های صنعتی، استفاده از آن ها در صنعت می باشد. مثلا برای جلوگیری از خوردگی در لوله های فولادی آن ها را با استفاده از رنگ های صنعتی رنگ آمیزی می کنند تا با پوشش دهی آن ها عمر مفید آن ها را افزایش بدهند چراکه هدف استفاده از این رنگ ها افزایش عمر مفید تجهیزات و ابزارهای صنعتی می باشد. در واقع ویژگی اصلی این رنگ ها استحکام و مقاومت بالای آن است. رنگ های صنعتی دارای دو قسمت رنگ پایه و هاردنر (سخت کننده) است. این دو قسمت جدا از هم فروخته می شود و شما باید هر کدام از آن ها را خودتان بخرید وترکیب کنید.

رنگ های ساختمانی

این رنگ ها بر خلاف رنگ های صنعتی روشان فام بیشتر جنبه زیبایی دارند. این رنگ ها جنبه حفاظتی هم دارند اما مهم ترین دلیل استفاده از این رنگ ها جذاب و کاریزماتیک شدن بناهای ساختمانی می باشد.رنگ های ساختمانی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های مختص به خود را دارند. انواع این رنگ ها به شرح زیر است:

رنگ های پلاستیک

رنگ روغن

رنگ اکریلیک

رنگ مولتی کالر

رنگ نانو

پوشش های بلکا

رنگ های ترافیکی

از این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح بتنی، آسفالت، استخرو مقاصد ترافیکی استفاده می شود. این رنگ ها دارای انواع مختلفی مانند رنگ ترافیکی گرم، سرد و چند جزئی می باشند.

تینر ها

تینر ها روشان فام انواع مختلفی دارند. تینر فوری، روغنی، اپوکسی، کوره ای، ترافیکی، پلی اورتان اتومبیلی و پلی اورتان صنعتی از انواع تینر ها می باشد که از هر کدام از آن ها برای مقاصد خاصی استفاده می شود.

چسب ها و بتونه ها

بتونه ماده خمیری شکل می باشد که این محصول هم دارای انواع مختلفی می باشد. که از هر کدام از این بتونه ها برای اهداف خاصی استفاده می شود. اما بیشترین استفاده از بتونه قبل از رنگ آمیزی دیوار است تا ترک ها و شکستگی های دیوار پوشانده شده و سطح دیوار کاملا صاف و یکدست باشد. انواع بتونه عبارتنداز:

بتونه پلی استر

بتونه فوری چوب

بتونه اکریلیک

بتونه اپوکسی روشان فام

بتونه فوری اتومبیلی

بتونه پلاستیک

چسب چوب

همان طور که از نام آن مشخص است چسبی است که برای چسباندن قطعات چوبی از آن استفاده می شود (مانند صنعت مبلمان سازی ) اما برای چسباندن قطعات گچی به یک دیگر نیز از این چسب استفاده می شود. این چسب سفید رنگ است و ظاهری شبیه به شیر دارد و از ترکیبات آلی و پلیمری ساخته شده است. استفاده از این چسب به دلیل غلظت مناسب آن راحت است و خود شما به تنهایی می توانید از چسب چوب استفاده کنید. فقط در زمان استفاده از چسب چوب از دستکش استفاده کنید چراکه ممکن است تماس دست شما با چسب چوب موجب آلرژی های پوستی شود. اگر دست شما با این چسب تماس داشت دست خود را با آب شستشو دهید.

رزین ها

از رزین غالبا برای صنایع دستی و هنری مانند ساخت زیورآلات، تابلو دیواری استفاده می شود. رزین ماده شیمیایی دو قسمتی است که قبل از ترکیب شدن حالت مایع دارد و از نظر ظاهری شفاف، بی رنگ و خاصیت چسبندگی دارد .بعد از خشک شدن حالت شیشه ای و جامد دارد اما شفافیت و بی رنگ بودن آن ویژگی است که ثابت است و تغییر نمی کند. رزین ها دارای انواع مختلفی من جمله اپوکسی، پلی استر، وینیل استر، آلکیدی، سیلیکونی و…. می باشند. اما بیشترین فروش رزین مربوط به رزین اپوکسی و رزین پلی استر می باشد. همانطور که گفته شد بیشترین مصرف رزین برای صنایع دستی است و از این رزین برای ساخت جواهرات و زیور آلات استفاده می شود.

رنگ بندی ها

محصولات این شرکت دارای طیف گسترده ای می باشد. رنگ محصولات دارای چندین دسته می باشد که این دسته ها به شرح زیر می باشد:

دسته زرد ها

دسته نارنجی ها

دسته قرمز ها

دسته بنفش ها و صورتی ها

دسته آبی ها

دسته سبز ها

دسته خاکستری ها

دسته قهوه ای ها

و دسته سفید و خنثی ها

که هر کدام از این دسته ها شامل چندین رنگ با همان طیف رنگی می باشد. هر کدام از این رنگ ها دارای کدی می باشند که شما می توانید با استفاده از این کد ها رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پروژه های انجام شده از سوی کارخانه روشان فام

پروژه های شرکت روشان فام شامل سیمان تیس چابهار، شهر بازی الماس شرق، مرکز تجاری ضامن، مجتمع تجاری اقامتی مجلل، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، خانه مدرن پاسارگاد، مرکز خرید اطلس و برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن می باشد. همان طور که مشخص است این پروژه ها، پروژه های بزرگی هستند که نشان می دهد این مجموعه، مجموعه قابل اعتمادی می باشد که باعث شده است چنین پروژه هایی را به مرحله اجرایی برساند.

صادرات محصولات روشان فام

همان طور که در ابتدا گفته شد این شرکت محصولات خود را به آسیای میانه صادر می کند و به دلیل کیفیت و اعتبار بالای این شرکت مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است.

 

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 30 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.