سامانه بازاریابان بیمه دات کام: آسان ترین راه درآمدزایی استثنایی با بازاریابی بیمه - پارسی زی
سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه مبارزه و از بین بردن موریانه آسیب هایی که با توجه به خسارت های کلی موریانه به منزل و ساختمان های مسکونی وارد …

استعلام بیمه خودرو آنلاین در کسری از زمان: خیال راحت شما از اصالت بیمه ماشین

استعلام بیمه خودرو آنلاین در کسری از زمان: خیال راحت شما از اصالت بیمه ماشین

استعلام بیمه خودرو آنلاین در کسری از زمان: خیال راحت شما از اصالت بیمه ماشین خودرو یکی از کالاهای ضروری زندگی­ست. در کشور ما این …

خدمات جدید فروشگاه سوخت گیم در زمینه بازی های اورجینال

خدمات جدید فروشگاه سوخت گیم در زمینه بازی های اورجینال

در زمینه بازی های اورجینال و خرید پول های درون بازی سایت های مختلفی هستند اما بهترین های آن ها انگشت شمار هستند چرا که …

سامانه بازاریابان بیمه دات کام: آسان ترین راه درآمدزایی استثنایی با بازاریابی بیمه

بازاریابی بیمه برای کسب درآمد بیشتر با فروش بیمه

برای افرادی که در حوزه فروش انواع بیمه فعالیت دارند، هیچ‌ چیزی بیشتر از فروش و صدور راحت و سریع و آن هم در هر زمان و موقعیتی اهمیت ندارد. در گذشته ارتباط بین کارگزاری با بازاریاب‌ها به صورت حضوری و تلفنی بود. هر بازاریابی وقتی سفارشی را دریافت می‌کرد، باید مدارک را از خریدار تحویل می‌گرفت و سپس آن‌ها را به دفتر کارگزاری می‌برد.

این کار چند مشکل داشت: اول از همه اینکه اتلاف هزینه و زمان را برای بازاریاب در پی داشت. هر بار بازاریاب باید مدارک را به دفتر کارگزاری می‌برد. حالا اگر نمایندگی که با او همکاری می‌کرد، دور بود، باید آن‌ها را با هزینه شخصی خودش پیک می‌کرد. از طرفی همیشه امکان ارسال وجود نداشت. برای مثال، شاید بازاریاب در سفر یا سرکار خود بود و امکان تحویل و ارسال مدارک برای او وجود نداشت. این مساله اتلاف وقت می‌تواند برای خودش مهم‌ترین مشکل و چالش بازاریابان بیمه باشد.

البته چالش اصلی بازاریابان فقط محدود به همکاری نبود؛ بلکه خود چگونگی بازاریابی بیمه کردن هم اهمیت داشت. متاسفانه بعضی از بازاریابان با اصطلاح بازاریابی بیمه آشنا نیستند و اصلاً نمی­دانند چیست و چگونه باید آن را انجام داد. بازاریابی بیمه در حقیقت شامل فروش اجباری بیمه نیست؛ بلکه هدف شناخت بیشتر به افراد مختلف است تا خودشان ترغیب به خرید شوند.

در صنعت، بیمه کار برای افرادی که اصول بازاریابی بیمه را می‌د‌انند بسیار درآمدزا و سودآور است. دلایل مختلفی برای ‌انتخاب این شغل وجود دارد که در ادامه توضیحاتی خواهیم داد.

بیمه در شاخه‌های مختلف یک محصول ممتاز است، زیرا خدمات و پوشش‌های ارزنده ‌انواع بیمه‌نامه باعث آینده‌نگری می‌شود و در صورت بروز حادثه‌های ناگهانی، آمادگی جبران خسارت وجود دارد. بنابراین زمینه فروش و بازاریابی بیمه وجود دارد.این شغل به سرمایه چند‌انی نیاز ندارد.مثلا اگر شما جزو فروشنده‌های بیمه عمر هستید می‌د‌انید که حتی نیازی به دفتر کار ندارید و به راحتی می‌تو‌انید بیمه‌نامه خود را به فروش برسانید.

اگر به دنبال شغل دوم هستید یا می‌خواهید در صنعت بیمه، شغل پردرآمدی داشته باشید، ما به شما مطالعه راهنمای بازاریابی بیمه را پیشنهاد می‌کنیم تا با دیدی کامل یک بازاریاب حرفه ای در حوزه بیمه شوید:

https://bimeh.com/mag/insurance-marketing/

این چالش به صورت اینترنتی حل شده است

با بهره‌گیری خدمات فروش آنلاین بیمه، دیگر بازاریاب‌ها نیازی ندارند تا به دفتر کارگزاری مراجعه کنند. آن‌ها به راحتی می‌توانند با ثبت‌نام در سایت‌های کارگزاری و از طریق آن‌ها، انواع بیمه‌نامه‌های مختلف را به فروش برسانند؛ اما رویکرد و چگونگی فروش اینترنتی بیمه چگونه است؟

سامانه فروش آنلاین بیمه دات کام، امکان فروش اینترنتی انواع بیمه‌نامه را به بازاریابان داده است. این خدمت که «سامانه بازاریابی بیمه دات کام» نام دارد، سامانه‌ای است که بازاریابان بیمه به ویژه آن‌هایی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند، در آن ثبت‌نام کرده و برای مشتریان خود انواع بیمه‌نامه را خریداری کنند. در آخر هم با توجه به میزان فروششان، درصد خود را دریافت خواهد کرد.

سامانه بازاریابی بیمه دات کام چیست؟

سامانه بازاریابان بیمه دات کام

بیمه دات کام به تازگی سامانه‌ای برای بازاریابی معرفی و راه‌اندازی کرده است. هدف این سامانه آسان کردن فرآیند فروش انواع بیمه‌نامه برای بازاریابان است. با این سامانه ارتباط بین بازاریاب و کارگزاری بهینه‌تر می‌شود و بازاریاب بدون مراجعه حضوری و اقدام خاصی و فقط از طریق آپلود مدارک و ثبت‌نام بیمه‌گزار، بیمه‌نامه مورد نظر را به فروش برساند. بعد از فروش، بیمه دات کام، بیمه‌نامه را به صورت کاملاً رایگان به آدرس بیمه‌گزار ارسال خواهد کرد.

مزایای سامانه بازاریابی بیمه دات کام چیست؟

با استفاده از سامانه بازاریابی bimeh.com، بازاریابان از مزایای زیر بهره‌مند خواهند شد:

  • بازاریاب بدون مراجعه حضوری و بدون نیاز به ارسال مدارک می‌تواند تمامی عملیات فروش را به صورت آنلاین انجام دهد.
  • بازاریاب بعد از ثبت‌نام آنلاین در سامانه و دریافت تأییدیه، می‌تواند فعالیت فروش انواع بیمه‌نامه را آغاز کنید. به هیچ‌گونه مراجعه حضوری به دفتر شرکت نیاز نیست.
  • تمامی داده‌های مربوط به فروش و درصد آن در سامانه با نام خود بازاریاب ثبت خواهد شد. بازاریاب در هر ساعت از شبانه روز و در طول کل هفته می‌تواند عملکرد فعالیت خود و میزان فروش و سود را مشاهده و بررسی کند.
  • تمامی مدارک به صورت آنلاین بارگذاری خواهند شد. به این صورت عملیات فروش در سریع‌تری زمان انجام شده و بازاریاب دیگر نیازی نیست تا برای ثبت بیمه‌گزار به کارگزاری مراجعه کند. این مساله باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.
  • هیچ قید و شرطی در تعداد فروش بیمه از طرف بیمه دات کام وجود ندارد. بازاریاب می‌تواند هر تعداد بیمه‌نامه که در نظر دارد، بفروشد.
  • امکان فروش هر بیمه‌نامه از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز از بیمه مرکزی وجود دارد.
  • به اطلاعات بیمه‌گزاران از طرف سامانه دسترسی وجود ندارد. تلاش بیمه دات کام این است که تمامی اطلاعات و داده‌های مشتریان بازاریابان در پنل آن‌ها حفظ شود و کسی نتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. بعد از ثبت و فروش، فرآیندهای مربوط به صدور از طریق بیمه دات کام انجام شده و به صورت رایگان به آدرس بیمه‌گزار ارسال خواهد شد.

چگونه بازاریاب بیمه دات کام شویم؟

بازاریابی حرفه ای با ثبت نام در سامانه بازاریابان بیمه دات کام

سامانه بازاریابان بیمه دات کام، بستری برای همکاری ما و همه افرادی است که در پی کسب درآمد بیشتر هستند. این همکاری بدون نیاز به مدرک تحصیلی یا آموزشی خاص انجام خواهد گرفت. فقط کافی است:

  • تنها با چند کلیک، در سامانه وارد شده و درخواست صدور بیمه‌نامه را ثبت ‌کنید.
  • بیمه دات کام اصالت اطلاعات بیمه‌گزار را در سامانه بررسی می‌کند.
  • بیمه دات کام، بیمه درخواستی را صادر می‌کند.
  • بیمه دات کام، بیمه‌نامه را در کمترین زمان ممکن برای بیمه‌گزار به صورت رایگان ارسال خواهد کرد.
  • بیمه دات کام درصد فروش بین ۵۰ الی ۱۰۰% کارمزد را به حساب شما به عنوان معرف، واریز می‌کند.

در صورت تمایل به تبدیل شدن به ستاره فروش بیمه و ثبت نام در سامانه بازاریابان بیمه دات کام به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/marketerRegister

تمامی خدماتی که بازاریابان از یک کارگزاری به صورت حضوری دریافت می‌کردند، از سامانه بازاریابان بیمه دات کام راحت‌تر و سریع‌تر در عرض چند ثانیه در دسترس است.

فروش سریع انواع بیمه‌نامه با بیمه دات کام

تمامی بازاریابان می‌توانند از طریق سامانه بیمه دات کام به صورت آنلاین، انواع بیمه‌نامه را به فروش برسانند. سامانه بازاریابی از خدمات جدید و حرفه‌ای بیمه دات کام به تمامی بازاریابان به ویژه آن‌هایی که در این حوزه کاری به تازگی وارد شده‌اند، امکان فروش انواع بیمه‌نامه را می‌دهد. هیچ دانش خاصی لازم نیست. فقط کافی است تا خود بازاریاب در سامانه بازاریابی bimeh.comثبت‌نام کرده و بعد انواع بیمه را به راحتی و سریع به فروش برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران بیمه دات کام از کانال‌های ارتباطی زیر تماس بگیرید:

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.